Gå till innehåll

Propaganda & Turrar med Bjoelle


bjoelle

Recommended Posts

  • Svars 191
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför ska jag byta signatur?

 

Jag tycker citatet taget ur sitt sammanhang är ganska festligt! :) Sen är jag inte så korrupt att jag köper röster. Vad tror du om mig egentligen? 8-)

 

Motförslag:

- Du får rösta på vem fan du vill

- Du går på mötet och kommer fram och hälsar.

 

= Jag tar bort signaturen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var redo att köra den klassiska gråtrunken liggandes i fosterställning efter söndagsgrinden. En chiplead in på FT i grodätarnas uppvärming resultera efter två riversyner för mycket och lite dåliga flippskills i en 7e plats. Skam den som ger sig! Jag fick mysa in en vinst i en 6-max idag. Förvisso för betydligt mycket mindre peng, men vi är nu + för månaden!

 

Börjat pratas om att åka och lira Nordic Light om 2v, gissar på att det är en coinflip just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du gör det väldigt enkelt för mig genom att fråga varför "du" ska vara medlem. DU ska vara medlem för att du vill tillbaka till ladan utanför Kumla och lira poker lagligt.

 

Hur som fick du fram din poäng, jag borde skriva ett utförligare inlägg ang varför medlemskap i förbundet är viktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ställde in en rolig happening i helgen i sista stund. Har intalat mig hela veckan att jag fick "shape up" för att peppa till och åka iväg över helgen, men var i slutändan förjävla seg och stannade hemma. Det dåliga samvetet har legat som en dimma över helgen, men så är det ibland.

 

Det som däremot blivit gjort är bokningen för Nordic Light. Hotellet är bokat och jag ska få bokat tåget i någon .55 pause under kvällen är tanken. Åker i sällskap av SantaOnTilt, SiggeSula och NisseJay. Sen dyker en del andra bekanta upp, ska bli jävligt trevligt. Dyker några andra forumiter upp får ni hojta till.

 

Kör en liten mysgrind såhär på en lördag. Lite färre bord, lite mera öl. Leder breeze på pacific atm, får se om vi kan hitta binken tidigt under kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hållt mig borta från Partypoker ett tag då deras klient är lite av ett skämt. Möjligen enda klienten som är ett större haveri än bossmedia-klienten.

 

Hur som fick jag för mig att lira några turrar där i dagarna som varit, tänkte så även göra idag. När jag loggar in får jag se ett helt nytt turreschema! Spännande!

 

Verkar som de lagt mer vikt på turbos. Hoppas nu klienten inte hänger sig för många ggr ikväll ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vevat på bra volym för månaden och har fått in dryga 700games so far. Bara ett lillplus än så länge, men ändå nöjd. Överlag haft mycket deepruns med rätt tråkiga placeringar.

 

Fått lite dille på TLB på stars.fr, vilket lett till en del absurda lateregs i lowstakes-mtts för att jaga poäng. Fan vet hur bra det egentligen är för resultatet på sikt, men kul i vart fall.

 

Börjat peppa upp rätt bra inför Nordic Light. SantaOnTilt konstatera häromdagen att han nog var mest pepp på tågresan upp. Gissar att han drömmer våta drömmar om den rullande oasen, aka Bistron. Kalla Mariestad i sunkiga små röda hårda skinnsoffor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får bli ett snabbt inlägg till. Min kaffe+slösurf ritual så här på eftermiddagen fick mig att glida in på Kens blogg. Tycker den ofta bjuder på underhållning, om man är medveten om att sanningen ibland kryddas för att få till en bra story, och inte tar allt för allvarligt. Vilket jag tycker han gör rätt i, en bra story får gärna kryddas lite för att göra den fantastisk.

 

Hur som. En dag ska jag skriv ett blogginlägg som heter; "Hur Ken angleshoota mig på öl-flipps".

 

 

ps. Uppfriskande att bli kallad snorjärs, jag känner mig annars mest gubbig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Åker mot Sundsvall imorgon för Nordic Light. Ska upp "tidigt", då tåget går runt 10, vilket såklart är lite småjobbigt som dekadent pokerspelare. Men det faktum att Chofritz läste fel på datumen och råkade boka tåg imorgon runt 10 från Stockholm, trots att han kunde väntat med att åka till onsdag ger ren och äkta skadeglädje som gör det lättare att komma upp imorgon. :mrgreen:

 

Sen är det såklart ett + i kanten att vi får trevligt sällskap en tisdagskväll i Sundsvall med.

 

För er som missat ligger förövrigt hela schemat för Poker-SM Online uppe: http://www.pokerstars.se/poker/promotions/swedish-online-championship/

 

Kvalen är i full gång och jag hoppas se så många som möjligt av alla forumiter i eventsen.

 

Får väl redan nu ursäkta arga påhopp från Fåret och Katten som önskade HU-PLO. Informationen togs emot, men den var lite sen för att kunna påverka, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och två i sällskapet jag kom hit med är kvar till dag2 av Nordic Light. 30ish spelare kvar. Ligger in nedre delen av fältet med lite under avg, men otroligt nöjd med det efter att ha verkligen grindat Qx och Jx hela dagen.

 

Finns lite kort tjöt med mig och Valterego i rapporteringen på Poker.se där även Matz omedvetet råkar kliva in och vara med. Jag kan såklart inte hålla mig helt, utan slänger väl in någon liten monopolkänga, även om, som jag säger, jag överlag gillar Cosmopol. Gillar som sagt bara inte att det är det enda alternativet och vad det står för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...