crazyfrog123 Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 Sitta till höger eller vänster om fisken? Fördelar/nackdelar? Citera
Big Less Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 Sitta till höger eller vänster om fisken? Fördelar/nackdelar? Går säkert att krångla till på alla möjliga sätt, men vänster av de enkla skälet att du kommer spela många händer mot honom och det här med position är ju fint. Numera är det ju så fiffigt med de flesta pokerklienter att man kan rotera borden och på så vis se till att man alltid sitter till vänster om fisken. Förr fick man rotera skärmen. Citera
minibiff Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 Numera är det ju så fiffigt med de flesta pokerklienter att man kan rotera borden och på så vis se till att man alltid sitter till vänster om fisken. Förr fick man rotera skärmen. Citera
Olycklig_fisk Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 Numera är det ju så fiffigt med de flesta pokerklienter att man kan rotera borden och på så vis se till att man alltid sitter till vänster om fisken. Förr fick man rotera skärmen. Insta classic. On topic: Det är väl "dubble edge sword" det beror på hur man springer. Sitter du i en tunering och missar varenda bräda mot en fisk som inte hittar fold knappen är det frustrerande. Men om du lirar mot Mr.A-rag så kan man tömma dom bra. Citera
Jackwilshere Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 Går säkert att krångla till på alla möjliga sätt, men vänster av de enkla skälet att du kommer spela många händer mot honom och det här med position är ju fint. Numera är det ju så fiffigt med de flesta pokerklienter att man kan rotera borden och på så vis se till att man alltid sitter till vänster om fisken. Förr fick man rotera skärmen. Wp Citera
Olycklig_fisk Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 Han skojar om du inte inser det. Det är som flygledaren som säger 370 grader, till den nyexaminerade piloten. Eller roulette dealern som får call bet 100kr på nr 37. Allt är bara för driva med gröngölingen. Men du kanske satte en nylonstrumpa över tv:n? :lol: Citera
rahm93 Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 Vänster. Gör det lättare att isolera fisken och det är svårt att steala av någon som aldrig viker sin big blind. Citera
killerwolf Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 jag föredrar att sitta till vänster om fisken för att min finare sida är min högra, man vill ju göra ett gott intryck, välutvecklad pec och sånt. Citera
Namehere Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 jag föredrar att sitta till vänster om fisken för att min finare sida är min högra, man vill ju göra ett gott intryck, välutvecklad pec och sånt. This, plus att alla vet ju högerbiccen är större än vänstra Citera
Metaddict Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 Fast min side chest pose är bättre från höger till vänster Citera
Terribleturk Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 Sitta till höger eller vänster om fisken? Fördelar/nackdelar? Höger om fisken aggro annars vänster om. Lite tvärtemot vanliga ordinationer Citera
Bombapott Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 Höger om fisken aggro annars vänster om. Lite tvärtemot vanliga ordinationer yust det,,,passive fisk,,vänster,,,agrofisk höger varför jo om agro bra se va resten gör,,,,plus man kan check indusa bluffar,,,så tycker jag Citera
Vladi Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 yust det,,,passive fisk,,vänster,,,agrofisk höger varför jo om agro bra se va resten gör,,,,plus man kan check indusa bluffar,,,så tycker jag ,,,,,menar,,,,,,,du,,,,,,,,,,,,,,det,,,,, Citera
Bombapott Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 ,,,,,menar,,,,,,,du,,,,,,,,,,,,,,det,,,,, ja förlåt om jag lite dyslektiv,,,,,, Citera
Bombapott Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 ,,,,,menar,,,,,,,du,,,,,,,,,,,,,,det,,,,, inte snällt att mobbas Citera
Tottyville Postad 14 November , 2013 Rapport Postad 14 November , 2013 ja förlåt om jag lite dyslektiv,,,,,, Försök att alltid använda bara 1 "," istället för flera efter varandra... På så sätt kommer du genast bli mindre dyslektiv. Har några bekanta som har dyslexi, aldrig sett just det där problemet,,,,,,,,,,, Angående frågan: Vänster om firren som default. Citera
Soni Postad 14 November , 2013 Rapport Postad 14 November , 2013 Fan på min tid blev man bananad när man tramsade i nybörjardelen! Citera
Recommended Posts