Bombapott Postad 12 November , 2013 Författare Rapport Postad 12 November , 2013 Äntligen får jag anledning att posta forumhistoriens bästa läs av allas vår husgud Hjort. Varför nominerades inte Hjort förresten? och poängen är att jag korkad eller..... stämmer nog men ett poker comunity kan väll alla prata i eller? Citera
Bombapott Postad 12 November , 2013 Författare Rapport Postad 12 November , 2013 och poängen är att jag korkad eller..... stämmer nog men ett poker comunity kan väll alla prata i eller? vad är din poäng? Citera
Bombapott Postad 12 November , 2013 Författare Rapport Postad 12 November , 2013 Möt mig gärna på cc sthlm så pratar vi mer,,irl,,,om du törs:evil: anny time Citera
Sansrom Postad 12 November , 2013 Rapport Postad 12 November , 2013 och poängen är att jag korkad eller..... Nej, att Hjort läste dig fint! Citera
Bombapott Postad 12 November , 2013 Författare Rapport Postad 12 November , 2013 Nej, att Hjort läste dig fint! ja... det sa ja med..?? och????? ja får inte posta för er supersmarta ,,,,lol Citera
Bombapott Postad 12 November , 2013 Författare Rapport Postad 12 November , 2013 Möt mig gärna på cc sthlm så pratar vi mer,,irl,,,om du törs:evil: anny time bump möter dig gärna på en trio utmaning,,,,,, schack,,poker,,boxning,,,ok ANNY time Citera
Bombapott Postad 12 November , 2013 Författare Rapport Postad 12 November , 2013 bump möter dig gärna på en trio utmaning,,,,,, schack,,poker,,boxning,,,ok ANNY time ok... Jag är gammal,,,jag stavar dåligt,,, men gillar poker,,,sorry men kommer fortsätta posta för jag älskar spelet...komentera gärna specefikt det jag säger om poker,,ok Citera
Olycklig_fisk Postad 12 November , 2013 Rapport Postad 12 November , 2013 Vad handlar detta om? Citera
jm_j Postad 12 November , 2013 Rapport Postad 12 November , 2013 Vad handlar detta om? Bombapott skriver lite i fyllan eller är disträ av någon annan anledning, som t.ex blivit rivrad eller utdragen ett parg ånger för mycket på sistone. Citera
Bombapott Postad 12 November , 2013 Författare Rapport Postad 12 November , 2013 Bombapott skriver lite i fyllan eller är disträ av någon annan anledning, som t.ex blivit rivrad eller utdragen ett parg ånger för mycket på sistone. ok,,, stämmer nästan,, Citera
Bombapott Postad 12 November , 2013 Författare Rapport Postad 12 November , 2013 ok,,, stämmer nästan,, stäng tråd ... Citera
Terribleturk Postad 12 November , 2013 Rapport Postad 12 November , 2013 bump möter dig gärna på en trio utmaning,,,,,, schack,,poker,,boxning,,,ok ANNY time Är det en utmaning deluxe? Citera
PokerStars_Karl Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 Hej, Verkar kommit sent till festen men, PokerStars lowe you too. Vill man ha hjälp, är det något man undrar eller vill ge feedback så hör man av sig till support@pokertars.eu som gärna hjälper till. Mvh, Karl PokerStars Security Citera
lolatyou Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 Är Pokerstars client nere? Citera
Olycklig_fisk Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 Är Pokerstars client nere? De skulle starta om servarna, det var vid 13-tiden svensk tid. Ris: Tycker det skulle ha kommit upp en popup i klienten om detta server underhåll. Citera
PokerStars_Karl Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 Hej, Det visas information om nära förestående serveromstarter i lobbyns "nyhetsruta", ett tag innan det sker. Det utgår även meddelande i chatten till alla bord när det närmar sig. En popup är en möjlighet men det finns både för- och nackdelar med det. Mvh, Karl PokerStars Security Citera
Olycklig_fisk Postad 13 November , 2013 Rapport Postad 13 November , 2013 Hej, En popup är en möjlighet men det finns både för- och nackdelar med det. Mvh, Karl PokerStars Security Vilka är dessa då? Citera
Recommended Posts