betsofia Postad 2 December , 2013 Rapport Postad 2 December , 2013 Låter ju inget vidare. Trist när ingen svarar i tråden. Citera
valterego Postad 2 December , 2013 Rapport Postad 2 December , 2013 Låter ju inget vidare. Trist när ingen svarar i tråden. Hej. Skicka adressen till mig i PM så vb:ar jag det internt. Jag ska kolla vad som hänt din platta också, fiskarn. Citera
betsofia Postad 16 December , 2013 Rapport Postad 16 December , 2013 Hej igen! Fråga till William Hills pokeransvariga. Kommer det någon kamera innan jul eller behöver jag jaga en ny julklapp till far min? /Sofia Citera
Partneransvarig Postad 16 December , 2013 Författare Rapport Postad 16 December , 2013 Hej igen! Fråga till William Hills pokeransvariga. Kommer det någon kamera innan jul eller behöver jag jaga en ny julklapp till far min?/Sofia Hej! Kamera är på gång, vi vågar dock inte garantera att den är levererad till julafton. Ska ligga på så det går så fort som möjligt. Citera
betsofia Postad 16 December , 2013 Rapport Postad 16 December , 2013 Hej!Kamera är på gång, vi vågar dock inte garantera att den är levererad till julafton. Ska ligga på så det går så fort som möjligt. Tack! Citera
Recommended Posts