papiPope Postad 20 Oktober , 2013 Rapport Postad 20 Oktober , 2013 Kan någon snabb supportarbetare på stars kontakta mig dirr? Kan inte logga in på mitt konto, står att jag är inloggad på en annan dator. Förmodligen inte hackat för att visat samma några dagar när jag försökt logga in på mobilen. Men nu kan jag inte ens logga in på datorn.. Är ju söndag!! Citera
circadiian Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Postad 30 Oktober , 2013 har samma problem, skickade iväg ett mail till pokerstars support, inget svar än efter 30mins väntan testade å logga in på min andra dator, och det gick inte heller "Du är inloggad på en annan dator. Du måste logga ut från den innan du kan logga in på nytt här"??? tänk om det är hackat Citera
papiPope Postad 30 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2013 "We have further investigated the recent log ins on your account. We are pleased to inform you that your last log in was from your main computer you have been using regularly to access your account using [RSA token/your Password]. Furthermore, we did not find any suspicious changes such as password or email updates on your account. In saying that, we can safely confirm that you were experiencing what is called a "hanging login", generally caused by an improper shutdown of the PokerStars program. We have now ended the login session, and you should now be able to log in and play." Efter ca 24 timmar fick jag svar Citera
circadiian Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Postad 30 Oktober , 2013 Aha okej, lugnade mig ju lite då tack för svaret! Men 24h... lite väl lång tid, dålig support! Får väll hänga på mesiga 888poker den här kvällen då Citera
Recommended Posts