zeb_sthlm Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 Eller är det bara min dator som strular? mvh zeb_sthlm Citera
hugge Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 Fasiken, jag som just skulle bli chipleader med tre kvar i en SnG.... Vad händer nu?? Har aldrig vart med om att det har låst sig så här förut? Citera
TANDEMCYKELN Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 Vad händer nu?? Har aldrig vart med om att det har låst sig så här förut? Välkommen till B2B! Citera
Dempa1 Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 Fasiken, jag som just skulle bli chipleader med tre kvar i en SnG.... Vad händer nu?? Har aldrig vart med om att det har låst sig så här förut? Ungefär samma här. Sitter med chiplead (4st kvar) å 2st har extremt lite kvar + att dom satt å satsade på i en hand då allt total frös. Har inte heller vart med om nåt sånt här. /Dennis Citera
hugge Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 Nu gick det logga in igen, alla spel är pausade.....startar de igen eller vad kommer hända nu??? Verrkar som om nya bord startas upp iallefall.....och av min ledarstack syns intet ännu så länge i statistiken Citera
Dempa1 Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 Hello We have restarted our server, it was a necessary technical measure. All tournaments will be restarted as soon as possible. Please accept our apologies for any inconvenience which might have been caused by the problem. Best Regards, Customer Support Service 24hPoker ----------------------------------------------------------------------------- Så de är nog på g när som helst skulle ja tro /Dennis Citera
questan Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 undrar varför dom tog canceled på den turneringen...flytta fram den hade väll varit bättre?? fan Citera
Recommended Posts