El Helado Patata Postad 30 September , 2013 Rapport Postad 30 September , 2013 Hej! Jag flyttar till usa denna veckan, kul förutom onlinepokerdelen då. Tänkte fråga om någon har testat flertalet klienter där o om de funnit att några funkat? Jag tänker att om man fortsatt är registerad med svenska detaljer, så kan det ju vara så att de inte blockat alla sidor? T ex så har ju spanien också monopol men trots att det var lagstadgat så kunde jag spela 6 månader på ipoker t ex medans andra sidor blockade mig direkt. En annan sajt har jag kunnat spela typ ett år på (funkar fortsatt) där. Vore kul om någon kunde säga till då ja kanske kan lämna cash inne på några sajter. Citera
ShitSux Postad 1 Oktober , 2013 Rapport Postad 1 Oktober , 2013 Svenska Spel fungerar för en polare, har inte orkat testa skiten själv. Vad jag har hört så bör du nog vara väldigt försiktig med att spela från USA för att inte få kontot blockat och pengarna eventuellt konfiskerade. VPN kanske fungerar? Citera
magico Postad 1 Oktober , 2013 Rapport Postad 1 Oktober , 2013 Svenska Spel fungerar för en polare, har inte orkat testa skiten själv. Vad jag har hört så bör du nog vara väldigt försiktig med att spela från USA för att inte få kontot blockat och pengarna eventuellt konfiskerade. VPN kanske fungerar? Svs funkar sålänge du är folkbokförd i Sverige! Citera
Chofritz Postad 1 Oktober , 2013 Rapport Postad 1 Oktober , 2013 Har för mig att jag läst i liknande tråd att svs fungerar och att VPN inte hjälper på stars. Citera
johanhall Postad 1 Oktober , 2013 Rapport Postad 1 Oktober , 2013 Beror på vilken delstat flyttar till då de har olika lagar. Svs fungerar överallt men skulle avråda från att spela på de stora sidorna med VPN. Citera
Recommended Posts