Helrörstoken Postad 1 Oktober , 2013 Rapport Postad 1 Oktober , 2013 Lyckades uppnå mina 200 h i september, kändes ändå rätt så enkelt att få in timmarna. Blir inte många speldagar innan Thailand nu, ska försöka irla så mycket som möjligt. Börjar sjunka in att resan ska bli av först nu, sjukt taggad! Citera
Vladi Postad 1 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2013 Satt ~225h i september trots två utgångar, 4-5 riktiga bakisdagar, ett dop och två helt spellediga dagar. Får anses vara okej ändå. Dom andra drog hem igår så 1,5an känns större än någonsin. Hade tänkt mig att vara helt spelledig nu fram tills thai men får se hur det går med det... ska iaf göra allt i min makt för att ta mig till Halmstad och dricka med ett gäng kompisar på fredag. Har väl bara några få saker kvar att fixa innan vi åker nu. Ska skeppa hem en ny rakapparat, köpa resväska, adressändra så räkningarna kommer hem till päronen, fixa allt på nya datorn, städa lägenheten ordentligt och vädra ut fiskstanken i köket. Känner jag mig själv rätt så tar det här ganska så exakt 18 dagar... Lyckades uppnå mina 200 h i september, kändes ändå rätt så enkelt att få in timmarna. Blir inte många speldagar innan Thailand nu, ska försöka irla så mycket som möjligt. Börjar sjunka in att resan ska bli av först nu, sjukt taggad! Så ödmjuk du är! Man kan skriva att man har rekordmånad med marginal Citera
Helrörstoken Postad 1 Oktober , 2013 Rapport Postad 1 Oktober , 2013 Så ödmjuk du är! Man kan skriva att man har rekordmånad med marginal Kan ha varit det och en fantastisk go rekorddag som avslutades med skumpa som gjorde det hela mycket enklare denna månaden;-) Citera
Vladi Postad 3 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2013 Har verkligen inte gjort någonting senaste dagarna så tänkte dra ut och gå ett varv runt Växjösjön. Öppnade balkongdörren, såg en snubbe stå och skrapa rutorna... Vill bara dra iväg nu! Funderar på att klicka upp borden och storstäda hela lyan men kommer säkert hitta något roligare:-D Citera
Vladi Postad 12 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2013 En vecka till vi åker. Tror alla har fixat allt som ska fixas, nu är det bara dom sista ölen kvar och dom avverkas ikväll=) Citera
Qualified Postad 17 Oktober , 2013 Rapport Postad 17 Oktober , 2013 Inte spelat något alls i Oktober, tänkte att det vore skönt innan resan så grindsuget är på topp när vi styrt upp allt som behövs. Blir att packa nu, sen dra upp mot huvudstaden imorgon, känner jag mig själv rätt så kommer jag hamna på CC. Sen flyger vi till Thailand runt 15.xx på lördag, ska bli underbart! Citera
Vladi Postad 17 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2013 Precis sett modo vinna och imon börjar resan mot att slippa vinterhelvetet, livet är inte svårt atm! Enda som tiltar mig är att jag snålade när jag köpte surfplatta för ett tag sedan. Inte använt den på riktigt förrän nu i veckan men samsungskiten är det segaste Jävla skräpet någonsin, sjukt låga odds på att den åker i poolen i thai.... Citera
eddor Postad 17 Oktober , 2013 Rapport Postad 17 Oktober , 2013 Ha en bra resa boys! Kanske tittar förbi om de blir thai i vinter! Citera
Vladi Postad 17 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2013 Ha en bra resa boys! Kanske tittar förbi om de blir thai i vinter! tyty! talar för alla när jag säger att det alltid är kul att träffa pokerz så det är bara att höra av dig=) Citera
gorillai Postad 18 Oktober , 2013 Rapport Postad 18 Oktober , 2013 Har funderat lite på det här med att grinda i thailand. Hur är det egentligen, antar att ni eller någon annan på forumet är mer insatta. Tekniskt sätt så är det väl olagligt och rätt hårda straff ifall man åker fast? Fast det tycks ju vara massvis med grinders som åker dit enligt 2+2 iaf. Hur ser ens ett scenario ut där man åker fast och finns det något skrivet inom media ang någon som har åkt fast? Citera
minibiff Postad 18 Oktober , 2013 Rapport Postad 18 Oktober , 2013 Har funderat lite på det här med att grinda i thailand. Hur är det egentligen, antar att ni eller någon annan på forumet är mer insatta. Tekniskt sätt så är det väl olagligt och rätt hårda straff ifall man åker fast? Fast det tycks ju vara massvis med grinders som åker dit enligt 2+2 iaf. Hur ser ens ett scenario ut där man åker fast och finns det något skrivet inom media ang någon som har åkt fast? Inget kommer hända. Myndigheterna vet att grinders spenderar mest penbtgar och eftersom det inte sker offentligt så bryr de sig inte. De vill bara inte att lokalbefolkningen skall spela! Citera
Testi Postad 18 Oktober , 2013 Rapport Postad 18 Oktober , 2013 Porr, prostitution och att gå på krogen under 20 är också olagligt, men det är få som bryr sig. Självklart ska man ju dock inte skylta med att man spelar poker. Citera
Vladi Postad 20 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2013 Sitter pa flygplatsen i bangkok nu och invantar flyg vidare. Bokat nutshotell forsta dagarna sa allt vi vill nu ar att komma fram och ta ett dopp och ett par kalla8-) Ratt surrealistiskt nar man forr eller senare inser att man faktiskt ska vara har i typ ett halvar:-) Citera
Qualified Postad 21 Oktober , 2013 Rapport Postad 21 Oktober , 2013 Sov som en stock första natten på hotellet även fast det kryllar av små äckliga ödlor överallt här. När dom andra vaknat så ska vi ut och försöka styra villa osv, grindsuget är på topp så hoppas vi fixar ett rätt snart! Citera
Qualified Postad 23 Oktober , 2013 Rapport Postad 23 Oktober , 2013 Sådär ja äntligen fixat villa och vi är snuskigt nöjda med den. (Vladi är väl nöjdast för han flippade till sig master bedroom med jacuzzi osv) Varit en massa styrande idag så nu blir det till att gå och köpa en låda Singha och bara njuta av att allt äntligen är fixat och imorgon är det dags för första grinden =) Citera
minibiff Postad 23 Oktober , 2013 Rapport Postad 23 Oktober , 2013 Ser stört nice ut! Gl gubbar Citera
juventini Postad 23 Oktober , 2013 Rapport Postad 23 Oktober , 2013 Vart i Thailand är ni någonstans? Ser nice ut, glhf! Citera
Namehere Postad 23 Oktober , 2013 Rapport Postad 23 Oktober , 2013 Sjukt fint! Hoppas linan är bra också Citera
eddor Postad 23 Oktober , 2013 Rapport Postad 23 Oktober , 2013 Ser ut som ni ska va nöjda också! en nice uteplats är nöt med Citera
Qualified Postad 23 Oktober , 2013 Rapport Postad 23 Oktober , 2013 Storlek, kostnad osv? 231 kvadrat ligger det på och vi betalar 15k sek/månad utan el =) Vart i Thailand är ni någonstans? Ser nice ut, glhf! Phuket, Kamala. tyty Citera
Sladdafan Postad 23 Oktober , 2013 Rapport Postad 23 Oktober , 2013 Phuket, Kamala. tyty Ser mkt trevligt ut! Har polare som har hus i Kamala. Nötstrand mot Kata/Patong/Karon imo Vet inte om det var ren tillfällighet men de gånger jag varit i Kamala har det varit trevliga vågor jämfört med de andra stränderna =) Citera
Vladi Postad 24 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2013 Ser mkt trevligt ut! Har polare som har hus i Kamala. Nötstrand mot Kata/Patong/Karon imo Vet inte om det var ren tillfällighet men de gånger jag varit i Kamala har det varit trevliga vågor jämfört med de andra stränderna =) Aah Kamala verkar vara riktigt soft! --- Här är en bättre bild på poolen:) Var ute och fixade käk till dagens grind. Nio måltider för precis över 200kr, verkar tråkigt land osv edit: 12 måltider Citera
Vladi Postad 24 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2013 Har tänkt att se alla hockeymatcher som vanligt via csports men verkar som man bara kan se från thai om man betalar match för match. Någon som har en bra lösning? VPN och grejer? Stor fisk Citera
Metaddict Postad 24 Oktober , 2013 Rapport Postad 24 Oktober , 2013 Har tänkt att se alla hockeymatcher som vanligt via csports men verkar som man bara kan se från thai om man betalar match för match. Någon som har en bra lösning? VPN och grejer? Stor fisk VPN är np. Anonine funkade asbra för mig men det var 2 år sen. Stora frågan är om ert nät håller för varken stream eller VPN Citera
Recommended Posts