Vladi Postad 26 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2014 Wooow har ni inte hyrt moppar på långtid? Jo, men jag har aldrig kört i hela mitt liv ( ) och dom andra var på stranden. edit: körde faktiskt mina första meter idag, imorgon ska jag lära mig svänga! Citera
Baruka Postad 26 Februari , 2014 Rapport Postad 26 Februari , 2014 Jo, men jag har aldrig kört i hela mitt liv ( ) och dom andra var på stranden. edit: körde faktiskt mina första meter idag, imorgon ska jag lära mig svänga! Var försöktig för att det är vänstertrafik och du är nog inte van, 125cc scootrarna (vilket jag antar ni hyrt) är jävligt ostabila, speciellt med äckel-däcken de har i Thailand. Sedan är trafiken kaos också obvious, så bara ta det lungt i början, lär dig krypköra och bli komfortabel i svängarna, men sväng inte för mkt heller. Bli inte för självsäker heller efter ett tag för oftast är det inte ditt fel vid krock. Se till att du har bra däck och bromsar, för många av thaikärringarna som hyr ut har mer slitna däck än en luffares skosula. Mvh, Ghostrider Citera
Helrörstoken Postad 26 Februari , 2014 Rapport Postad 26 Februari , 2014 Var försöktig för att det är vänstertrafik och du är nog inte van, 125cc scootrarna (vilket jag antar ni hyrt) är jävligt ostabila, speciellt med äckel-däcken de har i Thailand. Sedan är trafiken kaos också obvious, så bara ta det lungt i början, lär dig krypköra och bli komfortabel i svängarna, men sväng inte för mkt heller. Bli inte för självsäker heller efter ett tag för oftast är det inte ditt fel vid krock. Se till att du har bra däck och bromsar, för många av thaikärringarna som hyr ut har mer slitna däck än en luffares skosula. Mvh, Ghostrider Bra sammanfattat, håller med dig helt! Har en moppe som inte en 125:a och det är den han får lära sig på. Målet är att till nästa thairesa ska han kunna klara sig själv på vägarna så nu får han bara hålla sig lite utanför huset så att vi har full koll på honom. Känns verkligen som att jag pratar om en 5 åring som ska lära sig cykla:-D Citera
Qualified Postad 26 Februari , 2014 Rapport Postad 26 Februari , 2014 Har grindat rätt mycket på sistonde och det har rullat på finfint! Lyckades vinna ett paket i söndags till PAF Poker Challenge som går 5-8 Juni, några andra pfare som tänkt dra dit och lira? Citera
minibiff Postad 26 Februari , 2014 Rapport Postad 26 Februari , 2014 Tyckte Sommarlaxen var en riktig skitturnering tbh, men livesuget är på topp så kommer hamna i gbg några ggr ändå även om det inte blir just den turren=) Åhfan, jaja! Bara att höra av er nästa gång! Citera
Qualified Postad 26 Februari , 2014 Rapport Postad 26 Februari , 2014 Åhfan, jaja! Bara att höra av er nästa gång! Tror till 90% att vi kommer dyka upp på Spring Poker Week http://pokerdb.thehendonmob.com/festival.php?a=r&n=13580 Citera
Vladi Postad 1 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2014 Varit sådär äckligt trött ett par veckor. Gick så långt att jag klickade ner före midnatt i förrgår för att sova lääänge, vaknar efter några timmar och mår kasst. Obv febern från helvetet när man ligger och skakar i närmare 36h... Haft ett par timmars sömn efter det också och börjar må bättre. Klickade upp borden nu så får hoppas man klarar hålla sig vaken några timmar iaf=) Februari blev en godkänd månad. Fick in många händer (för att vara mig) och t.om börjat spela lite lite regs på mina lägre nivåer. Hade ju varit bra att ta tag i att lära sig lite poker för en gångs skull så får hoppas man piggnar till helt och är lika motiverad närmsta tiden=) Citera
Helrörstoken Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 Varit en väldigt vild diskussion idag om denna bilden, vad hade pf valt? Var först lite inne på: - köket - skylight - workout - library -hygiene product/jacuzzin - surround systemet - mobilen Men börjar överväga att man måste kanske få med bruden på nått vänster? Citera
Sideshow Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 Tar kitchen, workout, cell-phone, library, hygiene, computer, movies and music för 35p och 5 $mille Citera
minibiff Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 18-åringen 18p (obv) Eget kök 6p (obv) Filmer 4p (obv) Gym 5p (den får ju någon syna) Pooltable Pistol (lär ju inte stå ut med tjejen) Citera
schumme Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 18-åringen 18p (obv)Eget kök 6p (obv) Filmer 4p (obv) Gym 5p (den får ju någon syna) Pooltable Pistol (lär ju inte stå ut med tjejen) Vad ska du kolla filmerna på? Citera
SantaOnTilt Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 Kul grej! Kök Tv Filmer/serier Tv-spel Gym Skylight Hund Biljardbord $5m Citera
minibiff Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 Vad ska du kolla filmerna på? Gött att jag är inlåst i 5år och har gjort bort mig. #horliv Citera
dalton Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 Work out Hygiene Kitchen Surround sound and music Skylight Movies TV Phone Pool table Citera
Vladi Postad 12 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2014 tjejen full kitchen hygienprodukter tv biljardbordet (1p är 1p) 35p och hälften av degen tjejen är ett måste imo, 10 år utan sex och prata med någon så blir man ju galen Citera
Starfitter Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 Alt är en 18 årig tjej det sista man vill vara inlåst med. Citera
Helrörstoken Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 Ändrar mig, bruden får vänta tills jag kommer ut -köket -hunden -gymmet -bibblan -tv -trädgården 30 points Citera
boman Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 Kök gym bibliotek hund tvspel droger sol bygga tåg biljardbord 35p $5M Citera
juventini Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 jag blev så nöjd med min så kunde inte låta bli att posta, prio måste ju vara att må bra och hålla sig sysselsatt. jag kör på: tjej 18p kök 6p bibliotek 4p doktor 3p garden with greenhouse 2p radio 2p total:35p, $5m det känns som att man skulle dö/förstöra sig rätt snabbt om man var ensam i en källare och hade obegränsad tillgång till alla droger i 10 år Citera
Namehere Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 Skylight 2p Gym 5p Tjejen 18p Radio 2p Garden with greenhouse 2p Pool table 1p Kan byta ut tjejen mot hund 6p library 4p köket 6p vaska 2p alt 2 pistoler Citera
boman Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 Kan intyga att en hund fungerar utmärkt i umgängessyfte, att slösa 18p på kvinnan är waste. Citera
juventini Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 Kan intyga att en hund fungerar utmärkt i umgängessyfte, att slösa 18p på kvinnan är waste. fungerar det verkligen att komma tillbaka efter att inte ha haft en konversation med någon på 10 år? Citera
Sideshow Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 2 tjejer, HD-kameran och pistolen FYP då du ändå inte har någon mat att micra. Citera
boman Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 fungerar det verkligen att komma tillbaka efter att inte ha haft en konversation med någon på 10 år? Ah min avsky mot smartphones som höll mig från att välja telefonen. Är nog hälsosamt att få snacka med nån lite då och då Således kök gym bibliotek hund droger sol telefon radio bygga tåg! Citera
Recommended Posts