Helrörstoken Postad 16 December , 2013 Rapport Share Postad 16 December , 2013 Efter att båda hade klickat ner borden blev det en match med två bord på /0.50, vladi plockade hem det obv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 16 December , 2013 Rapport Share Postad 16 December , 2013 Fyfan ser ju helt jävla underbart ut! Snacka om bad beat om ni hade blivit skjutna där vid 09:10. Missade jag någon eller har ni lärt er läsa thai? Eller var det hela en stor lvl ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Helrörstoken Postad 16 December , 2013 Rapport Share Postad 16 December , 2013 Fyfan ser ju helt jävla underbart ut!Snacka om bad beat om ni hade blivit skjutna där vid 09:10. Missade jag någon eller har ni lärt er läsa thai? Eller var det hela en stor lvl ? Skylten var ju så satans luddig! Blev helt enkelt att vi levlade oss in i att fortsätta, kändes lite som att syna ner och säga " Vad fan ska han ha liksom?":-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 16 December , 2013 Rapport Share Postad 16 December , 2013 hahaha, fin herocall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 16 December , 2013 Rapport Share Postad 16 December , 2013 Haha, det är inte jättemkt action.... Men 09:10 :h: Det var ju special price! Mycket nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lepidus Postad 17 December , 2013 Rapport Share Postad 17 December , 2013 Haha körde moppe vid den skylten förra året, NIT som man är vände vi direkt i rädsla för snipers! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 17 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2013 Haha körde moppe vid den skylten förra året, NIT som man är vände vi direkt i rädsla för snipers! Du måste leva lite! minibiff, vi har inte lärt oss särskilt mkt thai, det står på engelska under men det syns knappt på videon=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Umeapojken Postad 18 December , 2013 Rapport Share Postad 18 December , 2013 Vilken härlig tråd, riktigt kul att följa! Då kan jag drömma mig bort från min egen skruttiga tillvaro lite. GLWP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 19 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2013 Vilken härlig tråd, riktigt kul att följa! Då kan jag drömma mig bort från min egen skruttiga tillvaro lite. GLWP!! Värmer! Jag vet själv hur roligt jag tyckte det var att läsa liknande trådar när jag satt hemma i Sverige, det i sin tur har ju inspirerat en till att faktiskt åka iväg=) Förresten... stort lol på resorb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 Förresten... stort lol på resorb Gjorde det susen? Bakfyllan hänger i nära på en 4-5 dagar now a days för mig:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 19 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2013 Gjorde det susen? Bakfyllan hänger i nära på en 4-5 dagar now a days för mig:roll: Drack exakt åtta öl och en smirnoff ice igår mellan 22 och 04 ungefär och är helt slut idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 trevlig film!, ser ut att gå trögt i uppförsbackarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Helrörstoken Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 trevlig film!, ser ut att gå trögt i uppförsbackarna... Syns inte jätteväl i filmen men det är helt sjuk lutning sen är inte bromsarna helt hundra så man vill gärna ta det lite lugnt ibland:-D På vissa ställen är det som att dom bara har kladdat dit asfalten och missat lite här och där men antar att det är rätt standard! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 19 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2013 Beställde precis en dator till morsan och farsan i julklapp, och så har jag kollat upp var närmsta dog rescue center finns här... Jag blir så snel när det är jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 The Carlton Dance!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 Att inte dricka till 04 borde göra susen dagen efter ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 Att inte dricka till 04 borde göra susen dagen efter ;P Nä exakt, ni slutar för tidigt. Kröka till 06-08 eller så! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 Syns inte jätteväl i filmen men det är helt sjuk lutning sen är inte bromsarna helt hundra så man vill gärna ta det lite lugnt ibland:-D På vissa ställen är det som att dom bara har kladdat dit asfalten och missat lite här och där men antar att det är rätt standard! med andra ord kan det gå undan nerför med skjuts om bromsarna lägger av helt:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Helrörstoken Postad 21 December , 2013 Rapport Share Postad 21 December , 2013 med andra ord kan det gå undan nerför med skjuts om bromsarna lägger av helt:lol: Då är risken ganska stor att man hamnar en bra bit in i djungeln:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Helrörstoken Postad 21 December , 2013 Rapport Share Postad 21 December , 2013 Bockade av året igår så blir spelledigt fram till början av januari för alla tre. Är två IRLare som bor med oss nu under några veckor så blir mycket bangla och phi phi ett tag Hittade en halvstekig view när vi var ute och gled igår8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qualified Postad 21 December , 2013 Rapport Share Postad 21 December , 2013 Bockade året för ett par dagar sedan. Haft ett riktigt bra år med ett fint plus i både CG:et och mtts, samt en SM-titel och en liveklonk i Bratislava. Så nu blir de bara njuta året ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 21 December , 2013 Rapport Share Postad 21 December , 2013 Lite grafer som vi breakevensopmicros kan runka åt önskas! Anyway snyggt jobbat och lycka till 2014! Några liveturneringar som ni redan nu vet att ni skall på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 22 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 22 December , 2013 Jag har också spelat sista händerna för året. Får anses som ett bra år, gick över till HU för typ åtta månader sedan och kortsiktigt känns det som ett bra beslut. Får se hur det blir 2014, har saknat 6max en hel del senaste tiden men handlar väl om att orka ta tag i det igen om det ska bli nåt. Hursomhelst ska det nya året bli riktigt kul=) edit: 2013 har varit det roligaste året lifetime hittills. Mkt poker och mkt sjukheter, även rest väldigt mkt för att vara mig (säger iofs inte jättemkt), varit i Spanien, Slovakien, Tjeckien och nu Thailand. Resfisk som man är så funderar jag på om det blir kaoz i hjärnan när vi drar över till Malaysia i januari!!! edit2: finns risk för att jag slänger ihop en längre årssummering i dagarna om jag inte är bakfull hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 22 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 22 December , 2013 Lite grafer som vi breakevensopmicros kan runka åt önskas!Anyway snyggt jobbat och lycka till 2014! Några liveturneringar som ni redan nu vet att ni skall på? Tror att det blir några liveturrar till sommaren, några billigare ute i europa känns rätt aktuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 28 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2013 Drog till Phi Phi översjukligt tidigt på julaftons morgon och stannade där två nätter. Jävligt fint ställe, bra drag och mkt folk. När vi kom hem blev flera i huset magsjuka, men det börjar ordna upp sig nu och förhoppningsvis kan man ta några bärs imorgon=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts