-TheC- Postad 17 Oktober , 2013 Rapport Postad 17 Oktober , 2013 Jag har gjort turneringen men inte fått den godkänd än, när den blir godkänd skickar jag lösen till de som vill vara med/de som skrivit här! det som gäller är turneringen för 110 kr. hoppas vi får ihop åtminstone 10! Citera
-TheC- Postad 18 Oktober , 2013 Rapport Postad 18 Oktober , 2013 Jag har skickat ut PM till 4 st totalt nu. Live2012, jackwilshere, paralysr och -rookie-. CoffeK, förstod inte hur jag skulle tolka ditt inlägg men alla som är intresserade av turneringen får skriva upp sig så skickar jag ett PM med uppgifterna till er också. Kom igen och signa upp nu ni som sagt att ni är på livegrind. Det är roligare när/om det blir något livegrind att vi spelat mot varandra innan! Citera
-TheC- Postad 20 Oktober , 2013 Rapport Postad 20 Oktober , 2013 Jag avblåser turneringen eftersom intresset är alldeles för svalt, ingen som skrivit här och bara jag och rookie som reggat oss. Vi får ta det någon annan gång, det fanns ändå tid på cirka 1,5 vecka att visa intresse och vi är max 5 st som visat intresse och 2 som anmält sig. Vi får styra något annat någon annan gång när det passar bättre! Citera
Jackwilshere Postad 20 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2013 Tråkigt men förstår! Kom precis hem därför jag inte hunnit regga! Är absolut med nästa gång'! Citera
svinto_ Postad 17 December , 2013 Rapport Postad 17 December , 2013 Stuga hos någon i Örebro under mellandagarna ? Citera
-TheC- Postad 7 Januari , 2014 Rapport Postad 7 Januari , 2014 Oj jag hade missat denna tråd, kom på den igen igår. JAG ÄR PÅ och väldigt sugen på att kör stuga, det vore roligt som satan . Jag bangar dock på att styra eftersom det gick så dåligt sist, sedan om det beror på arrangemanget eller deltagarna låter jag vara osagt Citera
Tellmaster Postad 8 Januari , 2014 Rapport Postad 8 Januari , 2014 Jag bor i Öret och grindar midstakes och har gärna stuga någon gång Också sportintresserad så häng vid sportbar eller något vore kul med! Citera
HarveySpecter Postad 8 Januari , 2014 Rapport Postad 8 Januari , 2014 Nyss hemflyttad till Örebro, kan nog joina en grindstuga nån gång svårt för mig att styra själv dock. Citera
-TheC- Postad 8 Januari , 2014 Rapport Postad 8 Januari , 2014 Förslaget kommer här då: Ses på en sportbar och förslagsvis ta en öl. Genom sport och öl brukar gemenskap kunna skapas (då har jag en möjlighet att få grindstuga-begreppet förklarat mer ingående också). Citera
Jackwilshere Postad 16 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2014 Flyttar till Örebro imorgon! Kommer dock vara rätt upptagen första månaden då jag ska börja plugga civilekonom (nollning osv) men om det är någon som vill ses över en öl eller något så skicka pm!! Någon av er som pluggar btw? Citera
HarveySpecter Postad 16 Januari , 2014 Rapport Postad 16 Januari , 2014 Flyttar till Örebro imorgon! Kommer dock vara rätt upptagen första månaden då jag ska börja plugga civilekonom (nollning osv) men om det är någon som vill ses över en öl eller något så skicka pm!! Någon av er som pluggar btw? Haha ska också börja plugga ekonomi i Örebro Ska läsa nationalekonomi A som fristående kurs, så vi lär inte plugga ihop men vi lär ses på nollningen! Citera
Jackwilshere Postad 16 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2014 Fan vad skoj hur känner man igen dig då? Haha! Citera
HarveySpecter Postad 17 Januari , 2014 Rapport Postad 17 Januari , 2014 Fan vad skoj hur känner man igen dig då? Haha! kommer nog ha en marinblå RL-piké med oranget märke, borde gå att känna igen! Ses 14.00 Citera
TIffes Postad 28 Januari , 2014 Rapport Postad 28 Januari , 2014 Hallå! Ännu en Örebroare här som lirar Low/Mid stakes på SVS som är väldigt sugen på live lir! Har en idé om att styra upp en Facebook grupp för pokerspelare i Örebro där man kan planera in eventuella spel, då kan man även skapa evengemang och bjuda in folk för att se intresset. Vad tycker ni, låter det bra? Peace! Ses på pokerborden! <; Citera
stefanovic Postad 28 Januari , 2014 Rapport Postad 28 Januari , 2014 Om det är några som är sugna på att dra och spela lite live poker så tror jag detta ställe är riktigt fint. Ligger en bit utanför Örebro tror jag men har någon bil så kan man ju dra ett gäng och lira! tycker de luktar gubb värde ända in till mitt rum.. http://www.skollerstaholdem.se/ Citera
josspen Postad 28 Januari , 2014 Rapport Postad 28 Januari , 2014 Om det är några som är sugna på att dra och spela lite live poker så tror jag detta ställe är riktigt fint. Ligger en bit utanför Örebro tror jag men har någon bil så kan man ju dra ett gäng och lira! tycker de luktar gubb värde ända in till mitt rum.. http://www.skollerstaholdem.se/ Detta står på deras hemsida "För att kunna erhålla ett medlemskap i klubben måste du rekommenderas av en person som redan är medlem." Citera
stefanovic Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 Detta står på deras hemsida "För att kunna erhålla ett medlemskap i klubben måste du rekommenderas av en person som redan är medlem." jag har maila till dom och det verkade inte vara nått problem oavset Citera
Tellmaster Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 Hallå! Ännu en Örebroare här som lirar Low/Mid stakes på SVS som är väldigt sugen på live lir! Har en idé om att styra upp en Facebook grupp för pokerspelare i Örebro där man kan planera in eventuella spel, då kan man även skapa evengemang och bjuda in folk för att se intresset. Vad tycker ni, låter det bra? Peace! Ses på pokerborden! <; Jag är på Citera
-TheC- Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 Hallå! Ännu en Örebroare här som lirar Low/Mid stakes på SVS som är väldigt sugen på live lir! Har en idé om att styra upp en Facebook grupp för pokerspelare i Örebro där man kan planera in eventuella spel, då kan man även skapa evengemang och bjuda in folk för att se intresset. Vad tycker ni, låter det bra? Peace! Ses på pokerborden! <; Det låter bra! Citera
josspen Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 jag har maila till dom och det verkade inte vara nått problem oavset Dvs. då borde det bara vara att skicka ett mejl till dem om vem man är så får man möjligtvis vara med och spela? Citera
TIffes Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 Jag är på Det låter bra! Ni som är intresserade kan väl skicka iväg ett privat meddelade till mig med ert namn på Facebook, så kan jag lägga till er i gruppen! <: Citera
stefanovic Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 Dvs. då borde det bara vara att skicka ett mejl till dem om vem man är så får man möjligtvis vara med och spela? stämmer! Citera
Recommended Posts