Dengan Postad 23 Augusti , 2013 Rapport Postad 23 Augusti , 2013 Undrar vad just eran favorit är att tugga på till och från under en längre session? Själv har jag alltid en kanna citronvatten, en folköl ibland, snus! Sen på tugg fronten har jag ingen super skön grej faktiskt.. Lite därför ja undrar! Citera
Namehere Postad 23 Augusti , 2013 Rapport Postad 23 Augusti , 2013 Igår tuggade jag på en pepsiflaska! Citera
foogel Postad 23 Augusti , 2013 Rapport Postad 23 Augusti , 2013 Kaffe, en bägare med vatten (som man dricker ur, ingen tid för glas) och chips (Estrella Hot Sweet Chili), det mår magen bra av! Citera
Dr_Anonymous Postad 23 Augusti , 2013 Rapport Postad 23 Augusti , 2013 1st Celsius 1st Proteinshake 2-3 vanliga bars 1L vatten Citera
schumme Postad 23 Augusti , 2013 Rapport Postad 23 Augusti , 2013 1st Celsius1st Proteinshake 2-3 vanliga bärs 1L vatten FYP Citera
papiPope Postad 23 Augusti , 2013 Rapport Postad 23 Augusti , 2013 Snus är det enda man behöver! Citera
sulla Postad 23 Augusti , 2013 Rapport Postad 23 Augusti , 2013 Börja kvällen med starköl och chilinötter. Ska vara OLW annars skit i nötter. Sen går du efter ett par timmar över till rödvin, gärna Amarone men har det gått trögt sista tiden funkar ripasso bra. Citera
Morgyleus Postad 23 Augusti , 2013 Rapport Postad 23 Augusti , 2013 Börja kvällen med starköl och chilinötter. Ska vara OLW annars skit i nötter. Sen går du efter ett par timmar över till rödvin, gärna Amarone men har det gått trögt sista tiden funkar ripasso bra. gilla Citera
Integrale Postad 23 Augusti , 2013 Rapport Postad 23 Augusti , 2013 Innan jag börjar spela så köper jag en kebabpizza och ställer i kylskåpet samt lägger en öl på kylning. Plussar jag så äter jag upp pizzan och dricker upp ölen. Backar jag så slänger jag pizzan och häller ut ölen som straff och äter i stället naturella knäckebröd med vatten till. Bättre motivationshöjare finns inte Dock blir man lite knäckt om man backar Citera
Metaddict Postad 23 Augusti , 2013 Rapport Postad 23 Augusti , 2013 Innan jag börjar spela så köper jag en kebabpizza och ställer i kylskåpet samt lägger en öl på kylning. Plussar jag så äter jag upp pizzan och dricker upp ölen. Backar jag så slänger jag pizzan och häller ut ölen som straff och äter i stället naturella knäckebröd med vatten till. Bättre motivationshöjare finns inte Dock blir man lite knäckt om man backar Hahaha wtf Citera
Vladi Postad 23 Augusti , 2013 Rapport Postad 23 Augusti , 2013 Snus och Loka räcker. Sen helst något riktigt jävla nice på kylning som man tar vid rekorddagar eller när man grävt sig ur det djupaste hålet... Citera
FredriqoCarlzone Postad 24 Augusti , 2013 Rapport Postad 24 Augusti , 2013 Torkade bananer ! Söndagar blire alltid Pizza! Citera
XeroxFin Postad 24 Augusti , 2013 Rapport Postad 24 Augusti , 2013 Innan jag börjar spela så köper jag en kebabpizza och ställer i kylskåpet samt lägger en öl på kylning. Plussar jag så äter jag upp pizzan och dricker upp ölen. Backar jag så slänger jag pizzan och häller ut ölen som straff och äter i stället naturella knäckebröd med vatten till. Bättre motivationshöjare finns inte Dock blir man lite knäckt om man backar Decenniets inlägg Citera
exxent Postad 24 Augusti , 2013 Rapport Postad 24 Augusti , 2013 Top 3 vidriga maträtter; Kroppkakor Köttfärslimpa Kall kebabpizza Citera
schumme Postad 24 Augusti , 2013 Rapport Postad 24 Augusti , 2013 Innan jag börjar spela så köper jag en kebabpizza och ställer i kylskåpet samt lägger en öl på kylning. Plussar jag så äter jag upp pizzan och dricker upp ölen. Backar jag så slänger jag pizzan och häller ut ölen som straff och äter i stället naturella knäckebröd med vatten till. Bättre motivationshöjare finns inte Dock blir man lite knäckt om man backar Hihihi Citera
a_player Postad 24 Augusti , 2013 Rapport Postad 24 Augusti , 2013 En klase bananer och inf mängder vatten kör jag på. Funderar på att övergå till nötter. Citera
padrinosftw Postad 24 Augusti , 2013 Rapport Postad 24 Augusti , 2013 Dödsknark väl? Innan jag börjar spela så köper jag en kebabpizza och ställer i kylskåpet samt lägger en öl på kylning. Plussar jag så äter jag upp pizzan och dricker upp ölen. Backar jag så slänger jag pizzan och häller ut ölen som straff och äter i stället naturella knäckebröd med vatten till. Bättre motivationshöjare finns inte Dock blir man lite knäckt om man backar POY Citera
Anref Postad 28 Augusti , 2013 Rapport Postad 28 Augusti , 2013 http://www.partykungen.se/tomteklubba-hallonlakrits.html Citera
MuCkMyL1f3 Postad 28 Augusti , 2013 Rapport Postad 28 Augusti , 2013 Innan jag börjar spela så köper jag en kebabpizza och ställer i kylskåpet samt lägger en öl på kylning. Plussar jag så äter jag upp pizzan och dricker upp ölen. Backar jag så slänger jag pizzan och häller ut ölen som straff och äter i stället naturella knäckebröd med vatten till. Bättre motivationshöjare finns inte Dock blir man lite knäckt om man backar Gör precis tvärtom. Vid plus är det enkelt att slänga pizzan och äta en burk kvarg. Vid back äter man pizzan tillsammans med en flaska rödtjut och hatar livet några timmar Edit: därför man är poker-lönn och apgul också Citera
Recommended Posts