ImJustNutz Postad 29 September , 2015 Rapport Share Postad 29 September , 2015 Han får väl betalt för att kommentera? Inte hans fel heller. aldrig sett ett teampro sitta och kommentera på ett ft förr så varför nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lingonklonk Postad 29 September , 2015 Rapport Share Postad 29 September , 2015 Han får väl betalt för att kommentera? Inte hans fel heller. Korrekt, jag missade detta när jag gnällde, då såg det ut som att han satt på railen och kommenterade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lingonklonk Postad 29 September , 2015 Rapport Share Postad 29 September , 2015 Nu förhandlar idioten Coenadlinho bort värde också, skäner endel av sina 1.16x utan att någon bett om det. IDIOT. Nolet20 får alltså $100 000 mer för att ha 34miljoner stack istället för 31 miljoner. SJUKT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 29 September , 2015 Rapport Share Postad 29 September , 2015 $20 sng nivå på dealandet ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lingonklonk Postad 29 September , 2015 Rapport Share Postad 29 September , 2015 Always - 20 367 912 Nolet20 - 34 920 904 Beer - 12 895 236 Coen - 31 565 948 Som de ser ut får Nolet 1,2 Beer 1,1 och Coen 1m Stora förloraren? COEN han får 100k mindre än Nolet som han bara är några procent från, den han dock har 10miljoner mer och 33 procent mer än får han också bara 100k mer än, Vilken jävla idiot! BLir arg här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lingonklonk Postad 29 September , 2015 Rapport Share Postad 29 September , 2015 Always - 20 367 912 ($1 000 000) Nolet20 - 34 920 904 ($1 230 000) Beer - 12 895 236 ($800 000) Coen - 31 565 948 ($1 100 000) Hur Coen kan göra den dealen.. Få 130 000 mindre än Nolet och bara 100k mer än Always.. Sitter och blir förbannad jävlar vad han gav bort pengar bara för han var så sugen på deal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ImJustNutz Postad 29 September , 2015 Rapport Share Postad 29 September , 2015 Always - 20 367 912 Nolet20 - 34 920 904 Beer - 12 895 236 Coen - 31 565 948 Som de ser ut får Nolet 1,2 Beer 1,1 och Coen 1m Stora förloraren? COEN han får 100k mindre än Nolet som han bara är några procent från, den han dock har 10miljoner mer och 33 procent mer än får han också bara 100k mer än, Vilken jävla idiot! BLir arg här hahaha SJUKASTE DEALEN JAG SETT... nolet20 är världens gris och det funkar haha!! coenaldinho7 som sagt ger bort hur mycket cash som helst haha. hur gick detta igenom??? snyggaste nolet20 när han vill ha 1,2 sen när han får det och beertjes får 823 ist för 850 så tar han de sista 23 också och ingen käftar emot rofl... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 29 September , 2015 Rapport Share Postad 29 September , 2015 aldrig sett ett teampro sitta och kommentera på ett ft förr så varför nu?? Stars testar något nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lingonklonk Postad 29 September , 2015 Rapport Share Postad 29 September , 2015 Ja Bertjes79 ger bort 50k... Det är fan inte en liten summa alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 29 September , 2015 Rapport Share Postad 29 September , 2015 Är ni på riktigt att ni inte förstår varför man ger upp "lite" $ i det här läget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medriggad1 Postad 29 September , 2015 Rapport Share Postad 29 September , 2015 Är ni på riktigt att ni inte förstår varför man ger upp "lite" $ i det här läget? Ursprunglig ICM hade givit honom 850k. Sen förhandlas det och han får nöja sig med 823k. Efter det ger han frivilligt bort 23k (!) ytterligare, egentligen utan att någon bett om det. Det är ändå lite anmärkningsvärt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lingonklonk Postad 29 September , 2015 Rapport Share Postad 29 September , 2015 Är ni på riktigt att ni inte förstår varför man ger upp "lite" $ i det här läget? Nolet krävde 1.2 Always krävde 1 Bertjeens gav noelt 1.23 ? Han hade kunnat tagit 823 och dealen var ihamn, han hade lika gärna gått in på transfer på stars och skickat 23k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ImJustNutz Postad 29 September , 2015 Rapport Share Postad 29 September , 2015 Är ni på riktigt att ni inte förstår varför man ger upp "lite" $ i det här läget? Som sagt "sjukaste dealen jag sett någonsin" kommer hålla fast vid det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 29 September , 2015 Rapport Share Postad 29 September , 2015 Nolet krävde sen resten (de 23k:na) och sa att de skulle spela annars, han ville obv inte riskera att spela för flera hundra k istället för att ge upp $50k, dum deal rent teoretiskt ja men knappast sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 29 September , 2015 Rapport Share Postad 29 September , 2015 Visst är det ingen bra deal enligt ICM, men rätt lol när microstakes folk tiltar på den. Ingen här har någon aning om dessa spelares livssituation, hur de bedömer sin pokerskill vs. de andra vid bordet eller hur mycket pengarna betyder för dem. Det här är inget $4 FT eller vad du nu ville att folk skulle raila Lingonklonk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 30 September , 2015 Rapport Share Postad 30 September , 2015 Visst är det ingen bra deal enligt ICM, men rätt lol när microstakes folk tiltar på den. Ingen här har någon aning om dessa spelares livssituation, hur de bedömer sin pokerskill vs. de andra vid bordet eller hur mycket pengarna betyder för dem. Det här är inget $4 FT eller vad du nu ville att folk skulle raila Lingonklonk. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 30 September , 2015 Rapport Share Postad 30 September , 2015 Personligen skulle jag kunna ge upp rätt mycket ICM-tänk för att säkra upp en större summa i ett sånt läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lingonklonk Postad 30 September , 2015 Rapport Share Postad 30 September , 2015 Vet inte om ni struntar i vad vi säger, jag skulle med get procent för en deal, det skulle väl de flesta då det är en sjuk summa. MEN det vi skrattar åt är ju att en kille "krävde 1.2" för deal. Det räckte att Bjertens gick från 850 till 823 för att det skulle hända, UTAN att någon bad om det (Sista orden från cl var tom i settle för 1.2) var att Bjertens säger . IM HAPPY WITH 800 så cl får 1.23 istället för 1.2 som HAN begärde, Bjertens ger alltså bort $23k. Då skiter jag i om jag är microspelare eller livssituation eller skomärke, det var det mest korkade jag någonsin sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 30 September , 2015 Rapport Share Postad 30 September , 2015 Vet inte om ni struntar i vad vi säger, jag skulle med get procent för en deal, det skulle väl de flesta då det är en sjuk summa. MEN det vi skrattar åt är ju att en kille "krävde 1.2" för deal. Det räckte att Bjertens gick från 850 till 823 för att det skulle hända, UTAN att någon bad om det (Sista orden från cl var tom i settle för 1.2) var att Bjertens säger . IM HAPPY WITH 800 så cl får 1.23 istället för 1.2 som HAN begärde, Bjertens ger alltså bort $23k. Då skiter jag i om jag är microspelare eller livssituation eller skomärke, det var det mest korkade jag någonsin sett. Han ville väl vara snäll Skämt åsido, jag såg inte dealen, men är det så att han oombedd försämrar sina villkor känns det så klart något udda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 30 September , 2015 Rapport Share Postad 30 September , 2015 tycker ändå att det här är nog det mest korkade jag har sett då det kommer till deal uppgörelser på FT: http://tiltbook.com/Trippinn/status/138795/media/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ImJustNutz Postad 3 Oktober , 2015 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2015 Visst är det ingen bra deal enligt ICM, men rätt lol när microstakes folk tiltar på den. Ingen här har någon aning om dessa spelares livssituation, hur de bedömer sin pokerskill vs. de andra vid bordet eller hur mycket pengarna betyder för dem. Det här är inget $4 FT eller vad du nu ville att folk skulle raila Lingonklonk. Kan väl tycka i efterhand att det inte var megasjukt (fortfarande sjukaste jag sett) men som lingonklonk säger det var väldigt lite förhandling. det var mer nolet20 som sa vad som gällde och ingen argumenterade emot. Han reppade att han var bästa spelaren vid bordet, fast i själva verket var han långt ifrån bäst! att säga att han nitspelade skulle vara en underdrift. så när han skriver att han kan forsätta spela så var det obv att han ljög. bästa spelaren vid bordet var utan tvekan alwaysinduce. som när han tappade halva sin stack valde att köra dealen. Om man kollar siffror så var dealen bra för betjes eftersom han hade behövt 2:a platsen för att få mer pengar än vad dealen skulle ge. vilket var väldigt unlikely. men coen som senare vann gav bort mer än vad han hade behövt för att ro dealen iland. att folk skriver att dem kan fortsätta spela om dem inte får som dem vill brukar oftast vara BS (imo) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lingonklonk Postad 4 Oktober , 2015 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2015 Meet Coenaldinho7, online poker's new World Champion - PokerStars Intervju med han conaldinho som inte vill säga vem han är men säger vilken stad han är ifrån, hans yrke samt att han har en 5 månader gammal son och sin egen ålder.Svårt att lista ut vem det är om man verkligen vill.... "You wanted a deal from the very beginning. Tell us why you pushed so hard and what you think now that you won. Coenaldinho7: It's very simple. Nothing to lose at that point. I got my $100,000 and chose this tactic: constantly misguiding the others, or trying to at least, to let them believe I was so desperate to make these crazy request for deals, they didn't know what to think of me. That--and I am so convinced of this--made my 3-bet steals look much stronger. Along the way I realized this did not make me very popular, but I was in fact entertaining the table and the spectators. I kept this strategy until the end, still shifting tactics on the table however. It worked, and I really got a feeling this ship wasn't about to wreck before docking at its destination. " Läsvärd intervju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
random_user Postad 5 Oktober , 2015 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2015 2 svenskar på Pokerstars $55 Red Spade Open finalbord just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 12 April , 2016 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2016 S C O O P EDIT: KLOCKSLAGEN ÄR EN TIMMA SENARE ÄN SVENSK TID, SNODDE SCREENSEN FRÅN 2+2 EVENT 01 BÖRJAR 14:00 CET Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 13 April , 2016 Rapport Share Postad 13 April , 2016 Tack piggen, ordning på dig som alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts