Lingonklonk Postad 20 September , 2015 Rapport Share Postad 20 September , 2015 Tycker jag inte. På riktigt, vem har råd med det inköpet? Jag förstår fler inte har råd, jag är bara en sucker för större fält, antar jag. Edit - om 5000 kan punga upp 10k$ (WSOP) så borde dock lite fler än 40 klara 50k$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lingonklonk Postad 20 September , 2015 Rapport Share Postad 20 September , 2015 Gillar att Forhayle, ryssen, sitter och nöter lite 25/50 på sidan av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 20 September , 2015 Rapport Share Postad 20 September , 2015 Jag förstår fler inte har råd, jag är bara en sucker för större fält, antar jag. Edit - om 5000 kan punga upp 10k$ (WSOP) så borde dock lite fler än 40 klara 50k$ Klart folk klarar det, men det är ju inte ekonomiskt hållbart om du inte hamnar i pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 20 September , 2015 Rapport Share Postad 20 September , 2015 Spelteoretiskt är det väl mer retarded att lägga $50k på en liveturnering? I praktiken verkar det ju dock mest vara pokerproffs som vill spela så här dyra onlineturneringar. Låg % affärsmän, inkvalade osv i den här end boss-lineupen hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 20 September , 2015 Rapport Share Postad 20 September , 2015 Tror ni Thuritz hade spelat denna om han inte vunnit HU eventet? Om vi nu får spekulera lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lingonklonk Postad 20 September , 2015 Rapport Share Postad 20 September , 2015 Såg ni DN fold med AQ på AJJ93 på riverbetet från Danny, tankar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 20 September , 2015 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2015 Tror ni Thuritz hade spelat denna om han inte vunnit HU eventet? Om vi nu får spekulera lite. Definitivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 20 September , 2015 Rapport Share Postad 20 September , 2015 Vill Thuritz spela så spelar han. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 20 September , 2015 Rapport Share Postad 20 September , 2015 Såg ni DN fold med AQ på AJJ93 på riverbetet från Danny, tankar? Ja, standard syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 20 September , 2015 Rapport Share Postad 20 September , 2015 Vill Thuritz spela så spelar han. Jo det tvekar jag inte en sekund på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 20 September , 2015 Rapport Share Postad 20 September , 2015 Nopaleva, Putin på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lingonklonk Postad 20 September , 2015 Rapport Share Postad 20 September , 2015 Nopaleva, Putin på riktigt? Dålig på att läsa ironi i text, men såklart inte... Ska bli intressant att få spela på odds inför FT imorgon. Hade varit kul med lite liveodds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddex1989 Postad 20 September , 2015 Rapport Share Postad 20 September , 2015 18:30 WCOOP-47: $51,000 [super High Roller] $1M Gtd Dyraste onlineturneringen någonsin! Får hoppas att Thuritz, Blom eller någon annan svensk lirar! På riktigt, vem har råd med det inköpet?Avgiften på $1000 är brutal. Det borde finnas en standard cap i branschen. Säg max $100 i avgift online oavsett inköpet.Såg ni DN fold med AQ på AJJ93 på riverbetet från Danny, tankar? Ja, standard syn. Jag såg den. Vad skulle Danny ha som DN slår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 20 September , 2015 Rapport Share Postad 20 September , 2015 Avgiften på $1000 är brutal. Det borde finnas en standard cap i branschen. Säg max $100 i avgift online oavsett inköpet. Jag såg den. Vad skulle Danny ha som DN slår? Solklar bluff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lingonklonk Postad 20 September , 2015 Rapport Share Postad 20 September , 2015 Avgiften på $1000 är brutal. Det borde finnas en standard cap i branschen. Säg max $100 i avgift online oavsett inköpet. Så jävla sant, helt sjukt att PS drar in 48k$ i rake bara på att ha en klient. (I den turneringen alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lingonklonk Postad 20 September , 2015 Rapport Share Postad 20 September , 2015 Nopaleva snubben verkar ju vara en 20-100$ turneringsgrinder. Kvalade in på en 25k FPP sat. Hyffsat gött att vara han nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 20 September , 2015 Rapport Share Postad 20 September , 2015 Nopaleva snubben verkar ju vara en 20-100$ turneringsgrinder. Kvalade in på en 25k FPP sat. Hyffsat gött att vara han nu. Tänkte precis fråga hur fan en förlorande spelare som har en ABI på $16 får för sig att spela en $51K turre.. Ser förövrigt inte helt kasst ut med deg på Fedor till 17 ggr. (: #Nojinx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 21 September , 2015 Rapport Share Postad 21 September , 2015 Såg denna på 2+2. Chipptvåan Cejakas14 resultat i 6-max SNGs. Wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 21 September , 2015 Rapport Share Postad 21 September , 2015 Såg denna på 2+2. Chipptvåan Cejakas14 resultat i 6-max SNGs. Wow. Stiligt, också säger dom att pokern är död Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 21 September , 2015 Rapport Share Postad 21 September , 2015 hehe, det där är stiligt ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lingonklonk Postad 21 September , 2015 Rapport Share Postad 21 September , 2015 Så vi har alltså en förlorande kille på 20-100$ nivån som nu ligger 7a av 8. 6 betalda och minst betalda får $126 500. Hade jag varit honom (Kunde varit jag då jag lirar typ 20-100 turrar) så hade jag varit så jävla nervös nu att jag skitit ner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 21 September , 2015 Rapport Share Postad 21 September , 2015 Nopaleva is a well-known live regular in Russian poker community. He shipped a $400 satellite and sold most of his action at 0.9 markup. http://forumserver.twoplustwo.com/showpost.php?p=48167594&postcount=382 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripentrction Postad 21 September , 2015 Rapport Share Postad 21 September , 2015 http://forumserver.twoplustwo.com/showpost.php?p=48167594&postcount=382 någon som sett om killen spelat stabilt? Kanske nån annan bakom spakarna? ytterst tveksamt om någon med hans stats skulle lyckas sälja till 0.9 markup i det fältet (hade själv inte ens tänkt tanken att köpa över 0,5) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 21 September , 2015 Rapport Share Postad 21 September , 2015 någon som sett om killen spelat stabilt? Kanske nån annan bakom spakarna? ytterst tveksamt om någon med hans stats skulle lyckas sälja till 0.9 markup i det fältet (hade själv inte ens tänkt tanken att köpa över 0,5) Timex verkar i alla fall tycka han spelar rätt stabilt: Mike McDonald@MikeMcDonald89 Either Nopaleva is the unluckiest $17 MTT reg in the world or I suspect the one player to a hand rule is being broken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 21 September , 2015 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2015 Finalbordsdags! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts