Se7en Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Eloge till gdaily som tar sig tid att rapportera till oss. Edit: och snyggt upplagt i inläggen. Citera
Se7en Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Antar att en extra nolla bara råkat smyga sig in i BB. Citera
jackbalsam Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Eloge till gdaily som tar sig tid att rapportera till oss.Edit: och snyggt upplagt i inläggen. Instämmer, men nu ska jag sova. Citera
gdaily Postad 16 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2005 Mike Matuzow plaserar sig på nionde plate, får en miljon dollar jämt. Citera
Se7en Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Jag undrar om Daniels all-in var korrekt spelad. Antar att han trodde att han satt på bättre kicker eller vad vet jag (edit: eller antagligen ville bluffa och hoppas på en fold?). Jag hade aldrig gått all-in om jag ens misstänkte pp/träff på motståndaren. Men sen så sitter jag inte på finalbordet heller Citera
Hjort Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Jag undrar om Daniels all-in var korrekt spelad. Antar att han trodde att han satt på bättre kicker eller vad vet jag. Jag hade aldrig gått all-in om jag ens misstänkte pp på motståndaren. Men sen så sitter jag inte på finalbordet heller Varför skulle han misstänka pocket par? Matusow synade ju bara preflopp så han behöver ju inte ha så mycket och dessutom kommer han väl bluffa hyffsat ofta på en så där raggig flopp. Så Daniel bör ju kunna räkna med nästan 10 levande outs om han blir synad, och dessutom har han en tight image så det är ju ett jättebra läge för en semibluff. Förresten gör han ju Matasows bluffar sjukligt lönsamma om han rutinmässigt lägger alla sina stora ess i det läget. Foldar han dem så foldar han nämligen en väldigt stor del av sina möjliga händer. Citera
gdaily Postad 16 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2005 Antar att en extra nolla bara råkat smyga sig in i BB. japp. Någon moderator kanske har tid att fiffa till de gamla inläggen?? Citera
Se7en Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Jag undrar om Daniels all-in var korrekt spelad. Antar att han trodde att han satt på bättre kicker eller vad vet jag. Jag hade aldrig gått all-in om jag ens misstänkte pp på motståndaren. Men sen så sitter jag inte på finalbordet heller Varför skulle han misstänka pocket par? Matusow synade ju bara preflopp så han behöver ju inte ha så mycket och dessutom kommer han väl bluffa hyffsat ofta på en så där raggig flopp. Så Daniel bör ju kunna räkna med nästan 10 levande outs om han blir synad, och dessutom har han en tight image så det är ju ett jättebra läge för en semibluff. Förresten gör han ju Matasows bluffar sjukligt lönsamma om han rutinmässigt lägger alla sina stora ess i det läget. Foldar han dem så foldar han nämligen en väldigt stor del av sina händer. Du har juh självklart helt rätt hjort!. Kom på mig själv och försökte editera innan nån han svara Citera
Hjort Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 japp. Någon moderator kanske har tid att fiffa till de gamla inläggen?? Någorlunda tillfiffat. Citera
jackbalsam Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Jag undrar om Daniels all-in var korrekt spelad. Antar att han trodde att han satt på bättre kicker eller vad vet jag (edit: eller antagligen ville bluffa och hoppas på en fold?). Jag hade aldrig gått all-in om jag ens misstänkte pp/träff på motståndaren. Men sen så sitter jag inte på finalbordet heller Menar du Dannenman eller har jag missat en allin av Daniel? Citera
Se7en Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Jag läste fel. John Blund knackar på dörren. sorry Citera
Hjort Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Menar du Dannenman eller har jag missat en allin av Daniel? Se7en fick nog, precis som jag, för sig att "Dannenman" var ett konstigt smeknamn för "Daniel". Bad beat att potten inte gick till svensken! Citera
Se7en Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Bad beat att potten inte gick till svensken! Citera
jackbalsam Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 På första sidan har Daniel 4.1 millar. På sjunde sidan har han mer, även fast han suttir och tightat. Har jag missat nåt där då? Citera
Se7en Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Jag är sjukt nervös för att en Svensk är på finalbordet. KAN inte lägga mig trots att jag måste upp tidigt HEJA SVERIGE!! Citera
Se7en Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 På första sidan har Daniel 4.1 millar. På sjunde sidan har han mer, även fast han suttir och tightat. Har jag missat nåt där då? Händer 3,8,17,31,32 har du action. Speciellt hand 31. Idag bara action från hans del på hand 20 tror jag.. Citera
callen Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 När shortstacken åkte nu är väl Daniel den med minst marker vid bordet? Läge att växla upp. Citera
gdaily Postad 16 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2005 Han spelade mycket i går, när det var tio spelare på bordet. I dag har han knappt spelat en hand! Citera
Se7en Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Han spelade mycket i går, när det var tio spelare på bordet. I dag har han knappt spelat en hand! Taktik, nervös eller ruttna kort? varför är man inte på plats!! *sliter i håret* Citera
Bojen Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Han spelade mycket i går, när det var tio spelare på bordet. I dag har han knappt spelat en hand! Han kanske bara behärskar Fulltable, inte Shorthanded... Citera
Fernet Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 mmm... det måste kännas lite surt... Tolkar dock handen som att han fått kalla kort tidigare under dagen. Var ett tag rädd för att hade tänkt folda sig så långt som möjligt!!! Citera
Papa Kubo Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Scott Lazar Raises 360 Joseph Hachem raises All-In for 2450 Scott Lazar Calls for 2450 Joseph Hachem shows As Qs Scott Lazar shows Ks 9s Märklig syn. Citera
Papa Kubo Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 TILT! Scott Lazar Raises 360 Andrew Black Raises 2600 Scott Lazar Calls for 2600 Andrew Black shows Jc Js Scott Lazar shows Qd Tc Citera
Recommended Posts