ernstan Postad 31 Juli , 2013 Rapport Postad 31 Juli , 2013 Hej, Någon som vet varför det tar så otroligt lång tid att få svar på en fråga jag har ställt till dem? Ett skämt... Citera
fraallan Postad 31 Juli , 2013 Rapport Postad 31 Juli , 2013 Tror svarstiden är sjukt beroende utav vad frågan gäller, vissa frågor kan ordinarie supportnissar besvara men svårare frågor måste gå vidare bland avdelningarna. Citera
WannaSeeMyPig Postad 31 Juli , 2013 Rapport Postad 31 Juli , 2013 Du vill att vi ska veta varför det tar sån lång tid men du skriver inte vad för fråga eller vad för typ fråga det är du ställt? Finns ett par klipska herrar här men ingen kan tyvärr läsa tankar. Edit: Speciellt inte över internet. Citera
Terribleturk Postad 31 Juli , 2013 Rapport Postad 31 Juli , 2013 Du vill att vi ska veta varför det tar sån lång tid men du skriver inte vad för fråga eller vad för typ fråga det är du ställt? Finns ett par klipska herrar här men ingen kan tyvärr läsa tankar. Edit: Speciellt inte över internet. Men annars så? Citera
blää Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Postad 1 Augusti , 2013 pokerstars sämst?? Nä...prova expekt som missuppfattar allt man skriver, unibet som ber en utveckla frågan om och om igen trots att man beskrivit problemet i minsta millimeters detalj, nedlagda bet24 som skrev "det har aldrig hänt och vi vet nog faktiskt lite bättre än du om dessa saker så det du påstår kan inte stämma"....eller varför inte gamla hederliga partypoker som fortfarande inte besvarat mitt mail från 23/7 2012...... Stars är väl de som brukar svara fortast enligt mmina erfarenheter och dessutom löser problemen med en trevlig ton. Citera
SasaMatic Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Postad 1 Augusti , 2013 pokerstars support har alltid varit grym för mig. och för att få snabbare svar så skriv på engelska till .eu Citera
ernstan Postad 3 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2013 nice för dig, för mig fungerar det ej bra. Citera
MuCkMyL1f3 Postad 3 Oktober , 2013 Rapport Postad 3 Oktober , 2013 Svarar man på engelska får man oftast mycket snabbare svar. Sen om du gjort det vetetusan men testa det annars! Vet att dom är otroligt snabba på att svara på sina stor-rejkares mail, vilket kanske inte är så konstigt Citera
edde13 Postad 4 Oktober , 2013 Rapport Postad 4 Oktober , 2013 Faktiskt alltid fått snabbt å bra svar från ps. Citera
Recommended Posts