schoolbook Postad 25 Juli , 2013 Rapport Postad 25 Juli , 2013 Sedan en tid tillbaka reggas inläggen en timme senare än de görs. I och för sig lite cool SF-känsla men jag gissar att det inte är avsikten? Citera
JackVegas Postad 25 Juli , 2013 Rapport Postad 25 Juli , 2013 Jag tror att det är en sommartid/vintertid-thing Inte säker, kan fråga runte lite! Citera
valterego Postad 25 Juli , 2013 Rapport Postad 25 Juli , 2013 What Vegas just said, vi checkar det Citera
devalanteriel Postad 25 Juli , 2013 Rapport Postad 25 Juli , 2013 Serverklockan var visst felställd efter vår kvällsdowntime på några timmar härom veckan. 63 minuter, inte 60, lite wtf men nu ska det funka igen. Tyvärr innebär det dock att inlägg från senaste timmen kan komma i skum ordning. Citera
Hjort Postad 25 Juli , 2013 Rapport Postad 25 Juli , 2013 Ett möjligen relaterat fel är meddelandet jag fick när jag tryckte på nya inlägg-knappen: "Detta forum kräver att du väntar 5 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 2686 sekunder" Fast troligare är väl att mjukvaran bara tycker att jag spammar knappen för mycket och gett mig en högre tidsgräns än den vanliga på 5 sekunder. Citera
devalanteriel Postad 25 Juli , 2013 Rapport Postad 25 Juli , 2013 Det låter onekligen inte helt orelaterat. Bör vara åtgärdat nu dock, eftersom jag inte såg det förrän >2686 sekunder senare. Citera
Recommended Posts