Partneransvarig Postad 18 Juli , 2013 Rapport Share Postad 18 Juli , 2013 På måndagar har en ny tradition med våra nya samarbetspartners Winamax som kör medlemsexklusiva turneringar varje vecka med €200 i turneringsbiljetter adderat! Boka upp klockan 21 på måndag och var med och måndagsmys med oss! Namn: pokerforum Tid: måndag 21 oktober klockan 21 Inköp: €4.50+0.50 Adderat till potten: €200 i biljetter Lösenordsrebus: förstaärpandraärotredjeärkfjärdeärefemteärr sjätteärssjundeäreochsåsiffranfem(sjubokstäver ochensiffra) Har du inget konto på Winamax går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trana25 Postad 19 Juli , 2013 Rapport Share Postad 19 Juli , 2013 Bra värde i förra måndagens turnering... Men nu till det negativa, skickade in bankdokumen och kort på körkortet, fick dett mail tillbaka (delar av det i alla fall): Thank you for sending us your identity check documents. Unfortunately, we are unable to validate your ID as the names on the document provided do not exactly match the information you provided when you registered with Winamax. Please note, we require only your surname and first name. Hur fan gör man nu, De flesta i Sverige har väl? mellannamn på sina pass och körkort, och inte skriver man in mellannamnet när man reggar sig på en pokersida. Har skickat in till flera andra pokersidor och verifierat konton under årets lopp, har aldrig varit något problem. Någon som du/ni kan kika lite närmare på? Skulle ju vara surt om det i princip är "omöjligt" för en Svensk att verifiera kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Juli , 2013 Rapport Share Postad 19 Juli , 2013 Kontakta supporten. De var smidiga och snabba Mitt pass hade gått ut, och frågade bara hur man löser det. Fick skicka in pass och kk tillsammans med iban. Ditt problem lär vara än lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trana25 Postad 19 Juli , 2013 Rapport Share Postad 19 Juli , 2013 Kontaktade supporten för ett par timmar sen men inget svar, skickade in ett nytt kort på både Passet och körkortet och hoppas på det bästa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trana25 Postad 19 Juli , 2013 Rapport Share Postad 19 Juli , 2013 Det löste sig, riktig bra och snabb support, fick tom en freeroll ticket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 19 Juli , 2013 Rapport Share Postad 19 Juli , 2013 Va e de för nätverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 19 Juli , 2013 Rapport Share Postad 19 Juli , 2013 Hrm,kollar man denna e de ju Ongame, "Borttagen länk" sen läser man detta ???? Mjukvara och funktioner Winamax äger, driver och utvecklar sin egen mjukvara och nätverk. Mjukvaran som finns tillgänglig gör det möjligt för så gott som alla individer där ute att kunna spela poker, om det så är från en PC, en MAC eller en computer notepad. Mjukvara inkluderar följande funktioner: Ajaj,kanske inte får länka så? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Juli , 2013 Rapport Share Postad 19 Juli , 2013 Nope Byling, det blir lite fel att länka till andra Affes Sry den länken ryker, men jag ska se om jag kan rota fram en annan tråd om hur reggandet går till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 20 Juli , 2013 Rapport Share Postad 20 Juli , 2013 Egentligen är det ju semester från poker men får väl göra ett undantag för den här turren. Frågan är bara vad för bankdockument dom vill ha för i reggningen så har dom ju både SWIFT och IBAN ? Blir det HU då Crappy......... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trana25 Postad 20 Juli , 2013 Rapport Share Postad 20 Juli , 2013 Sharken:, Jag skickade bara in en print screen från internetbanken (har swedbank) och det funkade fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 Juli , 2013 Rapport Share Postad 20 Juli , 2013 Självklart Sharken HU Du ska få känna på modriggen. Dvs uselt spel men med massor av tur. Jag skickade också bara en printscreen, funkade hur bra som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 22 Juli , 2013 Rapport Share Postad 22 Juli , 2013 Självklart Sharken HUDu ska få känna på modriggen. Dvs uselt spel men med massor av tur. Jag skickade också bara en printscreen, funkade hur bra som helst Klar för spel, vi ser ju ut att spela i samma division, så blir ju säkert grymt fisk spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 22 Juli , 2013 Rapport Share Postad 22 Juli , 2013 Reggad och klar här också Sharken Bered dig på fiskspel utan dess like Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giftigkatt Postad 22 Juli , 2013 Rapport Share Postad 22 Juli , 2013 Herregud vilken otrolig jävla skitsida denna winamax. Aldrig har det varit så mycket strul med att registrera sig till en hemsida. Först ska man kunna alla sina bankuppgifter som IBAN och SWIFTkoder. Sedan så kan man inte ens spela, för när man gjort kontot så måste man skicka in bild på ID och på sin bank innan man ens kan gå vidare. Och man kan inte spela eller ens logga in på pokerklienten förrän dom godkänt det. Nu missar jag denna turnering bara för all den här denna skit. Sämsta jag någonsin varit med om. 0/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 22 Juli , 2013 Rapport Share Postad 22 Juli , 2013 Håller med, forfarande problem med mina papper är inte klokt fixade ett underskrivet dokument från banken inte fan acepterade dom det. Fast jag kunde regga dom godkänt körkortet men inte bankpapperet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StigGaile Postad 22 Juli , 2013 Rapport Share Postad 22 Juli , 2013 Herregud vilken otrolig jävla skitsida denna winamax. Aldrig har det varit så mycket strul med att registrera sig till en hemsida. Först ska man kunna alla sina bankuppgifter som IBAN och SWIFTkoder. Sedan så kan man inte ens spela, för när man gjort kontot så måste man skicka in bild på ID och på sin bank innan man ens kan gå vidare. Och man kan inte spela eller ens logga in på pokerklienten förrän dom godkänt det. Nu missar jag denna turnering bara för all den här denna skit. Sämsta jag någonsin varit med om. 0/10 Tja! Reggade mig bara för att vara med på denna turnering, nu blir det nog inte ändå pga annat som dökit upp men jag lyckades iaf regga ordentligt. Det var som du sa man fick ange IBAN och sånt men det är inga problem att spela eller sätta in cash. Låter konstigt det dära, det stod iofs att jag måste skicka in id och sånt men det är inom typ en månad. Kontakta supporten kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giftigkatt Postad 22 Juli , 2013 Rapport Share Postad 22 Juli , 2013 Tja! Reggade mig bara för att vara med på denna turnering, nu blir det nog inte ändå pga annat som dökit upp men jag lyckades iaf regga ordentligt. Det var som du sa man fick ange IBAN och sånt men det är inga problem att spela eller sätta in cash. Låter konstigt det dära, det stod iofs att jag måste skicka in id och sånt men det är inom typ en månad. Kontakta supporten kanske? Kunde du logga in på pokerklienten innan du hade satt in pengar? Står att det är fel lösenord för mig nu hela tiden, trots att det inte är det. När jag trycker på " lost password" så får jag upp "Lost password For security reasons, you may not reset your password. Please contact customer support to reset your password." Och när jag sedan klickar på customer support, så händer ingenting, som om sidan helt står still. Haha detta blir bara värre och värre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 22 Juli , 2013 Rapport Share Postad 22 Juli , 2013 Nu vill jag minnas att det var passet som efterfrågades? Jag tror att ni måste ha med födelseort ( Kan ha varit PS.fr) Men testa passet, det borde gå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StigGaile Postad 22 Juli , 2013 Rapport Share Postad 22 Juli , 2013 Kunde du logga in på pokerklienten innan du hade satt in pengar? Står att det är fel lösenord för mig nu hela tiden, trots att det inte är det. När jag trycker på " lost password" så får jag upp "Lost password For security reasons, you may not reset your password. Please contact customer support to reset your password." Och när jag sedan klickar på customer support, så händer ingenting, som om sidan helt står still. Haha detta blir bara värre och värre.... Ja det vart inga problem, man får SNG freerolls i 9 dagar när man reggar så jag spelade på dem en timme eller nåt typ innan jag satte in cash. Det måste ha blivit nåt konstigt med din regg, kan du inte ens logga in på klienten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giftigkatt Postad 22 Juli , 2013 Rapport Share Postad 22 Juli , 2013 Ja det vart inga problem, man får SNG freerolls i 9 dagar när man reggar så jag spelade på dem en timme eller nåt typ innan jag satte in cash. Det måste ha blivit nåt konstigt med din regg, kan du inte ens logga in på klienten?? nope har dragit iväg ett mail till deras support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StigGaile Postad 22 Juli , 2013 Rapport Share Postad 22 Juli , 2013 nope har dragit iväg ett mail till deras support Ok, hoppas det löser sig för dej;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giftigkatt Postad 22 Juli , 2013 Rapport Share Postad 22 Juli , 2013 löser sig och löser sig, redan missat turneringen nu ju! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StigGaile Postad 22 Juli , 2013 Rapport Share Postad 22 Juli , 2013 löser sig och löser sig, redan missat turneringen nu ju! haha haha! jag med, hittade inte ens den:shock: men det blir väl fler gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 22 Juli , 2013 Rapport Share Postad 22 Juli , 2013 Suck jag kan inte chatta Andreleu och JSunderland kvar Edit nope, nu HU gl to me Wp Andrelu och övriga. Vi ses nästa måndag Sharken vart tog du vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StigGaile Postad 22 Juli , 2013 Rapport Share Postad 22 Juli , 2013 vart hittar man turneringen egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts