Giftig Postad 26 Maj , 2015 Rapport Postad 26 Maj , 2015 Grattis till en finfin placering! Hann bara raila tills det var 15 kvar, kan man se om finalbordet någonstans? Citera
minibiff Postad 26 Maj , 2015 Rapport Postad 26 Maj , 2015 Grattis till en finfin placering! Hann bara raila tills det var 15 kvar, kan man se om finalbordet någonstans? +1 Vill gärna se handen när ni är runt 7 pers kvar och en snubbe pottfoldar mot smet när 3korts färgen landar river. Och han timebanka heeeela timebanken och sedan skrev att han synar om det vore HU. Citera
mr-flow Postad 26 Maj , 2015 Rapport Postad 26 Maj , 2015 Känns sjukt att jag inte vet om jag ska säga grattis till 300k$ eller surt att vara så nära 1.3M. Men bra jävla pengar, grattis till dom! Citera
JedenTag Postad 26 Maj , 2015 Rapport Postad 26 Maj , 2015 Railade lite jag också, kul att många stora namn gjorde deep runs. Bizarro att whitelime plockar andraplatsen mtp hur många gånger han hade kniven mot strupen. Snyggt lirat either way, wp! Citera
padrinosftw Postad 26 Maj , 2015 Rapport Postad 26 Maj , 2015 Mycket fin prestation, extra kul blir det iom den tröga starten. Ett par fina svenkklonks överlag, wp errybody (= Citera
Larzinho Postad 27 Maj , 2015 Rapport Postad 27 Maj , 2015 dat rubriksättning länk Ett under att eisen svarar när "aftonbladet poker" ringer, kanske bara jag men ser inte nöjet med att bli uthängd som triljonär i landets största tidning med tanke på alla dårar som löper amok. Citera
bjoelle Postad 28 Maj , 2015 Rapport Postad 28 Maj , 2015 Oj oj! Snart Kan Eisen köpa hela Lerum om han vill! PS. Grattis Citera
gibbsson Postad 30 Maj , 2015 Rapport Postad 30 Maj , 2015 Tack för alla gratulationer! Ett under att eisen svarar när "aftonbladet poker" ringer, kanske bara jag men ser inte nöjet med att bli uthängd som triljonär i landets största tidning med tanke på alla dårar som löper amok. Tänkte att om man svarar kanske dom inte drar det gamla p5 kortet. Givetvis sket dom i allt jag skrev om % ute och att jag inte ville säga hur mkt plus jag var iår. Tog dom alla cashes genom åren och skrev tjänat framför.... Citera
z4muz Postad 1 Juni , 2015 Rapport Postad 1 Juni , 2015 Tack för alla gratulationer! Tänkte att om man svarar kanske dom inte drar det gamla p5 kortet. Givetvis sket dom i allt jag skrev om % ute och att jag inte ville säga hur mkt plus jag var iår. Tog dom alla cashes genom åren och skrev tjänat framför.... grymt jobbat oavsett! Journalisterna på aftonbladet är ett skämt rakt igenom, "ganska" duktiga på att vinkla saker och ting endast för att få fler läsare Citera
Nilzzon86 Postad 8 Juni , 2015 Rapport Postad 8 Juni , 2015 Ska ni lira göteborgsmästerskapen på cc eller den e för billig för er highstskers? Citera
Nilzzon86 Postad 26 Juli , 2015 Rapport Postad 26 Juli , 2015 Tycker ni uppdaterar rätt kass här grabbar =) Se till o ta hem Warmupen Inho! o glöm inte skriva om det här om du skulle göra det! Citera
smlove421 Postad 20 September , 2015 Rapport Postad 20 September , 2015 Hur går wcoop för er? Lite update om ni orkar Citera
gibbsson Postad 20 September , 2015 Rapport Postad 20 September , 2015 Hur går wcoop för er? Lite update om ni orkar Vet faktiskt inte hur vi ligger till i bolaget. Jag är nog upp ok efter en bra start, men gissar att vi är back tot. Vi kör stuga hos mig så vi sitter 4-6 pers här varje kväll. Bla är C Darwin2 på besök och han dinga hem wina million för 170k! I övrigt har de varit ganska klent på framgångar. Jag har radat upp 5-11 platser i olika starsturrar vilket tyvärr inte täcker upp mer än max min egen dag. Spelet känns dock bra och jag känner mig inte spec slitet trots många långa pass. Nu är det dags att glida ner till gymmet för att vakna till inför kvällens grind som ser mkt fin ut! Lycka till alla wcoop-grinders! Citera
smlove421 Postad 20 September , 2015 Rapport Postad 20 September , 2015 Vet faktiskt inte hur vi ligger till i bolaget. Jag är nog upp ok efter en bra start, men gissar att vi är back tot. Vi kör stuga hos mig så vi sitter 4-6 pers här varje kväll. Bla är C Darwin2 på besök och han dinga hem wina million för 170k! I övrigt har de varit ganska klent på framgångar. Jag har radat upp 5-11 platser i olika starsturrar vilket tyvärr inte täcker upp mer än max min egen dag. Spelet känns dock bra och jag känner mig inte spec slitet trots många långa pass. Nu är det dags att glida ner till gymmet för att vakna till inför kvällens grind som ser mkt fin ut! Lycka till alla wcoop-grinders! Tack för update. Lycka till med resten av wcoop. Dags att klonka main nån av er:-) Citera
RGSundstedt Postad 23 September , 2015 Rapport Postad 23 September , 2015 Gogogo Gibbssooooooooooooooon! Citera
gibbsson Postad 23 September , 2015 Rapport Postad 23 September , 2015 Gogogo Gibbssooooooooooooooon! Idag ska de springas! Citera
gibbsson Postad 26 September , 2015 Rapport Postad 26 September , 2015 Grattis! Tackar!=) Riktigt jävla kul att få vinna den! Citera
smlove421 Postad 26 September , 2015 Rapport Postad 26 September , 2015 Grattis! där fick du vinna nåt. Citera
Lingonklonk Postad 26 September , 2015 Rapport Postad 26 September , 2015 Skum deal ni gjorde, den andra svensken som var CL då, varför gick han med på den? Fattade ingenting, bra för dig och den andra med 2milj men CL, no understand. Citera
ölkaka Postad 26 September , 2015 Rapport Postad 26 September , 2015 Grattis!! vad vann du, och hur mycket? : Citera
Recommended Posts