KungKroon Postad 20 Februari , 2014 Rapport Share Postad 20 Februari , 2014 han är väl karlskronit eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Februari , 2014 Rapport Share Postad 20 Februari , 2014 han är väl karlskronit eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pkr_Falk Postad 20 Februari , 2014 Rapport Share Postad 20 Februari , 2014 Bumpar på varför braten är bekant med allt för många Karlskroniter? Släkt här nere! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunbird88 Postad 21 Februari , 2014 Rapport Share Postad 21 Februari , 2014 Bra artikel i lokaltidningen, mrbrat. Farmor & farfar (dina grannar) blev plötsligt väldigt pokerikntresserade och bomba mig med frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 21 Februari , 2014 Rapport Share Postad 21 Februari , 2014 Bra artikel i lokaltidningen, mrbrat. Farmor & farfar (dina grannar) blev plötsligt väldigt pokerikntresserade och bomba mig med frågor Länk/fotografilänk? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 21 Februari , 2014 Rapport Share Postad 21 Februari , 2014 Länk/fotografilänk? Tack på förhand Ninjaedit: hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 21 Februari , 2014 Rapport Share Postad 21 Februari , 2014 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article18412010.ab antar jag? nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunbird88 Postad 21 Februari , 2014 Rapport Share Postad 21 Februari , 2014 Länk/fotografilänk? Tack på förhand Nästan så att jag ska bli orolig över mina kära farföräldrars pension ju.. Kba-Nytt 20/2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 21 Februari , 2014 Rapport Share Postad 21 Februari , 2014 Bumpar denna fina post! Fortfarande inte vänt... Precis hemkommen från Aussie/Thairesan som va riktigt magisk. Orginalplanen va att vi skulle åka till Melbourne och enbart stanna där för Aussiemillions och diverse turistande i 1 månad. När vi väl satt i skypen och skulle göra bokningen hade mina kära kollegor bakat ihop en resa på 1 månad och 2 veckor där vi skulle börja i Melbourne, sedan åka vidare Nya zeeland och köra landet med husbil, för att sedan avsluta med 3 dagar i Maccao, bokat och klart! När det väl börjar närma sig avresa till Nya Zeeland så kommer våran "reseledare", även känd som Sveriges bästa övertalare ("Åsse") på den briljanta iden att vi skippar NZ för det kommer bara bli massa krångel med bil, vi kommer inte få tillräckligt med tid osv osv. Istället ska vi nu åka till Thailand för att korta av resan hem och chilla där i lite längre än en vecka. Till storyn hör att jag har flickvän, ni som delar denna erfarenhet vet att det kan va svårt att fåtill 1 månad redan, att sen komma upp med massa nya planer kan lätt va känsligt ibland. Vi avslutar iafl resan med en jävligt slapp vecka på Kata Beach och hittar ett riktigt nice businessflyg för 6k skallen direkt på 11 timmar hem. Klappat och klart tänker vi på måndag när flyget ska gå på fredag. Ändå sitter man där på torsdagkväll och när bokningen ska ske så är det fullt. Slutar med att vi får ta ett flyg via Abu Dhabi och Berlin på 20 timmar som vi nästan missar för vi är ute i sista minuten. Allt för att korta av resan hem hette det Någon som känner igen livet som pokerspelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 22 Februari , 2014 Rapport Share Postad 22 Februari , 2014 Fortfarande inte vänt... Precis hemkommen från Aussie/Thairesan som va riktigt magisk. Orginalplanen va att vi skulle åka till Melbourne och enbart stanna där för Aussiemillions och diverse turistande i 1 månad. När vi väl satt i skypen och skulle göra bokningen hade mina kära kollegor bakat ihop en resa på 1 månad och 2 veckor där vi skulle börja i Melbourne, sedan åka vidare Nya zeeland och köra landet med husbil, för att sedan avsluta med 3 dagar i Maccao, bokat och klart! När det väl börjar närma sig avresa till Nya Zeeland så kommer våran "reseledare", även känd som Sveriges bästa övertalare ("Åsse") på den briljanta iden att vi skippar NZ för det kommer bara bli massa krångel med bil, vi kommer inte få tillräckligt med tid osv osv. Istället ska vi nu åka till Thailand för att korta av resan hem och chilla där i lite längre än en vecka. Till storyn hör att jag har flickvän, ni som delar denna erfarenhet vet att det kan va svårt att fåtill 1 månad redan, att sen komma upp med massa nya planer kan lätt va känsligt ibland. Vi avslutar iafl resan med en jävligt slapp vecka på Kata Beach och hittar ett riktigt nice businessflyg för 6k skallen direkt på 11 timmar hem. Klappat och klart tänker vi på måndag när flyget ska gå på fredag. Ändå sitter man där på torsdagkväll och när bokningen ska ske så är det fullt. Slutar med att vi får ta ett flyg via Abu Dhabi och Berlin på 20 timmar som vi nästan missar för vi är ute i sista minuten. Allt för att korta av resan hem hette det Någon som känner igen livet som pokerspelare? Is above a perfect example of what a poker player calls "a level"? #InteVäntÄnEfterAvslutetPå2013OchBörjanPå2014 :shock: #PlusWhine? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 23 Februari , 2014 Rapport Share Postad 23 Februari , 2014 Is above a perfect example of what a poker player calls "a level"? #InteVäntÄnEfterAvslutetPå2013OchBörjanPå2014 :shock: #PlusWhine? Vet inte om du levlar mig nu, men det har inte vänt än för det behöver inte vända om vi ser det så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 23 Februari , 2014 Rapport Share Postad 23 Februari , 2014 Vet inte om du levlar mig nu, men det har inte vänt än för det behöver inte vända om vi ser det så Haha det var lite det jag syftade på Keep it up! Och nej, ingen skräll att pokerspelare suger vad gäller planering, gällande resor eller allting annat. Hur slutade det för lövet då, blev han kvar i Aussie? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 23 Februari , 2014 Rapport Share Postad 23 Februari , 2014 Haha det var lite det jag syftade på Keep it up! Och nej, ingen skräll att pokerspelare suger vad gäller planering, gällande resor eller allting annat. Hur slutade det för lövet då, blev han kvar i Aussie? Nejdå, han kom med på flyget till och från Thailand. Han va väl en bidragande orsak till att saker inte bokades kan man lugnt säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Februari , 2014 Rapport Share Postad 24 Februari , 2014 Hej pf! Nu gick det bra igen skepp 54tko stars för 8k 7a 100r för 11k 6a frsonic och 7a tmultihundo Mkt prollar borta och hade byggt upp lite makeup, men får ut ca 20k sek och MUn tillbaks på 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 24 Februari , 2014 Rapport Share Postad 24 Februari , 2014 Hej pf! Nu gick det bra igen skepp 54tko stars för 8k 7a 100r för 11k 6a frsonic och 7a tmultihundo Mkt prollar borta och hade byggt upp lite makeup, men får ut ca 20k sek och MUn tillbaks på 0 ggwp Kroon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Februari , 2014 Rapport Share Postad 24 Februari , 2014 ggwp Kroon! Tack Fick äntligen riktig vårkänsla nu idag! Klockan ringde 16, 45min sängchill på det obv. Sen iväg för att promenera till fiket och köpa frukost och det var fortfarande LJUST! Såna där härliga vårlukter som man hade glömt fanns... magi! De har öppnat ett thaimassage-ställe typ 50m från mig också. Bra spring nu :mrgreen: Tror btw att mina prefrukost-promenader kan vara den största bidragande orsaken till min stiliga viktnedgång. Så... promenader och oövervinnliga gener rekas ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Februari , 2014 Rapport Share Postad 24 Februari , 2014 Tack Fick äntligen riktig vårkänsla nu idag! Klockan ringde 16, 45min sängchill på det obv. Sen iväg för att promenera till fiket och köpa frukost och det var fortfarande LJUST! Såna där härliga vårlukter som man hade glömt fanns... magi! De har öppnat ett thaimassage-ställe typ 50m från mig också. Bra spring nu :mrgreen: Tror btw att mina prefrukost-promenader kan vara den största bidragande orsaken till min stiliga viktnedgång. Så... promenader och oövervinnliga gener rekas ^^ För att promenader ska göra något större intryck på vikten krävs det att dem dels är långa och dels görs varje dag. Inte speciellt mycket kalorier man bränner. Så det måste vara dina gener Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Februari , 2014 Rapport Share Postad 24 Februari , 2014 Härligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 24 Februari , 2014 Rapport Share Postad 24 Februari , 2014 Är det någon som vet om de har slutat göra nya P3 dokumentärer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 24 Februari , 2014 Rapport Share Postad 24 Februari , 2014 Är det någon som vet om de har slutat göra nya P3 dokumentärer? det släpptes väl en för bara några dagar sen, eller var den inte ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 24 Februari , 2014 Rapport Share Postad 24 Februari , 2014 det släpptes väl en för bara några dagar sen, eller var den inte ny? De senaste månaderna har de bara släppt repriser. Tidigare så släppte de ny varje månad har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 24 Februari , 2014 Rapport Share Postad 24 Februari , 2014 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Februari , 2014 Rapport Share Postad 25 Februari , 2014 För att promenader ska göra något större intryck på vikten krävs det att dem dels är långa och dels görs varje dag. Inte speciellt mycket kalorier man bränner. Så det måste vara dina gener Där ser man! Gött med placeboviktnedgången efter promenader ändå ^^ Semikall grind idag. Många itm men inte mkt mer. har iofs smyghoppet kvar iom hot44. Vaknade upp med $1075 extra på starskontot i morse. Det var hokuzz som hade skickat tillbaks efter jag hade missuppfattat hur många prollar vi hade med varandra. Finns inget bättre än gratispengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 25 Februari , 2014 Rapport Share Postad 25 Februari , 2014 Tack Fick äntligen riktig vårkänsla nu idag! Klockan ringde 16, 45min sängchill på det obv. Sen iväg för att promenera till fiket och köpa frukost och det var fortfarande LJUST! Såna där härliga vårlukter som man hade glömt fanns... magi! De har öppnat ett thaimassage-ställe typ 50m från mig också. Bra spring nu :mrgreen: Tror btw att mina prefrukost-promenader kan vara den största bidragande orsaken till min stiliga viktnedgång. Så... promenader och oövervinnliga gener rekas ^^ Promenader och "rub and tug" 50m bort är ett sätt att gå ned i vikt så gott som något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Februari , 2014 Rapport Share Postad 25 Februari , 2014 Promenader och "rub and tug" 50m bort är ett sätt att gå ned i vikt så gott som något annat Återkommer med rub&tug-statusen på onsdag eftermiddag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts