Albert Postad 14 Juli , 2005 Rapport Share Postad 14 Juli , 2005 Hej Stör mig på att expekt har en sån äcklig avgift när man pumpar in pengar i deras system. Finns det någon på prima som inte tar en avgift för deposits? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 14 Juli , 2005 Rapport Share Postad 14 Juli , 2005 Hej Stör mig på att expekt har en sån äcklig avgift när man pumpar in pengar i deras system. Finns det någon på prima som inte tar en avgift för deposits? Är det något nytt påfund? Jag har aldrig behövt betala för att sätta in pengar. Ska tilläggas att jag sätter in med NETeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snetreff Postad 14 Juli , 2005 Rapport Share Postad 14 Juli , 2005 Hej Stör mig på att expekt har en sån äcklig avgift när man pumpar in pengar i deras system. Finns det någon på prima som inte tar en avgift för deposits? Är det något nytt påfund? Jag har aldrig behövt betala för att sätta in pengar. Ska tilläggas att jag sätter in med NETeller. Då får du betala när du cashar ut istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 14 Juli , 2005 Rapport Share Postad 14 Juli , 2005 Det är ju bara när man pumpar ut och in från dollar till svenska - det vill säga växlingskursen. Men det gör ju inte vi pokerspelare ändå. Pengarna är till för att byggas större med inte användas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 14 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2005 När du sätter in via expekt tar de en avgift. Hej Stör mig på att expekt har en sån äcklig avgift när man pumpar in pengar i deras system. Finns det någon på prima som inte tar en avgift för deposits? Är det något nytt påfund? Jag har aldrig behövt betala för att sätta in pengar. Ska tilläggas att jag sätter in med NETeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kak Postad 14 Juli , 2005 Rapport Share Postad 14 Juli , 2005 avgiften som de tar är för att betala kreditkortskostnaden och är inget de tjänar pengar på, du cashar ut gratis vilket är det viktigaste! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
liggat Postad 14 Juli , 2005 Rapport Share Postad 14 Juli , 2005 avgiften som de tar är för att betala kreditkortskostnaden och är inget de tjänar pengar på, du cashar ut gratis vilket är det viktigaste! det har väl inte med saken om dom tjänar pengar på det eller inte..frågan är ju om spelaren förlorar pengar när han sätter in! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 15 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2005 Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Semai Postad 15 Juli , 2005 Rapport Share Postad 15 Juli , 2005 Crazy Poker tar ingen avgift varken ut eller in i alla fall inte med Neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 15 Juli , 2005 Rapport Share Postad 15 Juli , 2005 Hej Stör mig på att expekt har en sån äcklig avgift när man pumpar in pengar i deras system. Finns det någon på prima som inte tar en avgift för deposits? Är det något nytt påfund? Jag har aldrig behövt betala för att sätta in pengar. Ska tilläggas att jag sätter in med NETeller. Då får du betala när du cashar ut istället. Nej, det får jag inte. Nu har jag mitt konto på expekt i USD, det kanske har betydelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 15 Juli , 2005 Rapport Share Postad 15 Juli , 2005 Samma för mig som för moberg. Jag sätter in med Neteller och har aldrig behövt betala någon extra avgift. Inte heller när jag tagit ut till bankkontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts