Gå till innehåll

HUD:en med rätt namn


Clutch

Recommended Posts

Vanligaste felet är att man har valt att alltid sitta på samma plats. Det klarade inte HEM på t.ex. SvS tidigare i alla fall. Har inte kollat på sistone eftersom det inte är ett problem att ha olika platser på bara 5 bord.

 

Dessutom brukar det strula om man går från fullt bord ner till 2-3 spelare ibland. Det brukar dock bli rätt efter ett antal händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag fixar hudplacering första gången gör jag som följer:

1. Öppna och sätt dig vid ett bord så alla platser blir tagna.

2. Vänta på att huden poppar upp.

3. Placera alla rutor under rätt spelare.

4. När placeringarna är klara, fortsätt spela samtidigt som du öppnar upp och sätter dig på ett nytt bord med alla platser upptagna.

5. HUDen poppar nu upp på samma sätt på det andra bordet som på det första, när den väl har gjort det en gång så blir det standard i fortsättningen.

 

Så har jag gjort på SVS, vet inte hur det är med andra siter. Blir problem om du inte har en fast plats du alltid använder tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ställer in "seat" för varje site under hud options > seating preference i hm2.. Blir bara kladdigt o flytta massa i längden,,, sitt på samma plats och välj seat i hm2 tills de hamnar på rätt plats.. funkar på alla siter typ

 

Ibland kan de va ett helvete dock om man redan flyttat ruunt dem manuellt o rört till de ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...