Clutch Postad 16 Juni , 2013 Rapport Postad 16 Juni , 2013 Tjena ska hyra en coach framåt sommaren , lirar enbart sng/mtt men ska gå över till CG framöver . Så vart hittar jag en bra och erfaren coach till ett bra pris? Och även träningsajter vilka är dom bästa? Citera
Starfitter Postad 17 Juni , 2013 Rapport Postad 17 Juni , 2013 Hugg Poddna om han är villig/har tid osv. Mkt snel och pedagogisk. Citera
Namehere Postad 17 Juni , 2013 Rapport Postad 17 Juni , 2013 Undrar också lite över detta, så om någon har lust att coacha. PM plaas Citera
Schultziie Postad 17 Juni , 2013 Rapport Postad 17 Juni , 2013 Jag coachar NL upp till 2,5/5 kr på SvS. Bra referenser finns. Hör av er via PM. Citera
Forions Postad 17 Juni , 2013 Rapport Postad 17 Juni , 2013 Samma som Schultziie. Coachar och har coachat på svs under lång tid. Upp till 5/10 NL 5-max. För tillfället kör jag coaching tillsammans med en kompis som jag tidigare coachat länge, vi har väldigt olika spelstil där jag själv kör mer åt teori och balans medan han kör mycket mer explo. PM vid intresse. Finns såklart referenser. Citera
Starfitter Postad 17 Juni , 2013 Rapport Postad 17 Juni , 2013 Samma som Schultziie. Coachar och har coachat på svs under lång tid. Upp till 5/10 NL 5-max. För tillfället kör jag coaching tillsammans med en kompis som jag tidigare coachat länge, vi har väldigt olika spelstil där jag själv kör mer åt teori och balans medan han kör mycket mer explo. PM vid intresse. Finns såklart referenser. Fanns det inte tishor med ditt nick i Vegas så sent som förra året? Citera
Forions Postad 17 Juni , 2013 Rapport Postad 17 Juni , 2013 Fanns det inte tishor med ditt nick i Vegas så sent som förra året? Om du syftar på play-or-go så skulle jag inte bli förvånad Det är obv inte mitt nick dock. Om du syftar på Forions så har jag ingen aning, det är inte mitt pokernick heller Citera
Clutch Postad 17 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2013 Om du syftar på play-or-go så skulle jag inte bli förvånad Det är obv inte mitt nick dock. Om du syftar på Forions så har jag ingen aning, det är inte mitt pokernick heller Du har PM =) Citera
Poddna Postad 18 Juni , 2013 Rapport Postad 18 Juni , 2013 Har eventuellt lite tid i Juli om du är sugen. Har egentligen sommarlov, men släng iväg ett PM så kanske det går att styra upp något. Citera
Recommended Posts