Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena ska hyra en coach framåt sommaren , lirar enbart sng/mtt men ska gå över till CG framöver . Så vart hittar jag en bra och erfaren coach till ett bra pris? Och även träningsajter vilka är dom bästa?

Postad

Samma som Schultziie. Coachar och har coachat på svs under lång tid. Upp till 5/10 NL 5-max. För tillfället kör jag coaching tillsammans med en kompis som jag tidigare coachat länge, vi har väldigt olika spelstil där jag själv kör mer åt teori och balans medan han kör mycket mer explo. PM vid intresse.

Finns såklart referenser.

Postad
Samma som Schultziie. Coachar och har coachat på svs under lång tid. Upp till 5/10 NL 5-max. För tillfället kör jag coaching tillsammans med en kompis som jag tidigare coachat länge, vi har väldigt olika spelstil där jag själv kör mer åt teori och balans medan han kör mycket mer explo. PM vid intresse.

Finns såklart referenser.

Fanns det inte tishor med ditt nick i Vegas så sent som förra året?

Postad
Fanns det inte tishor med ditt nick i Vegas så sent som förra året?

Om du syftar på play-or-go så skulle jag inte bli förvånad :) Det är obv inte mitt nick dock. Om du syftar på Forions så har jag ingen aning, det är inte mitt pokernick heller :D

Postad
Om du syftar på play-or-go så skulle jag inte bli förvånad :) Det är obv inte mitt nick dock. Om du syftar på Forions så har jag ingen aning, det är inte mitt pokernick heller :D

Du har PM =)