Partneransvarig Postad 10 Juni , 2013 Rapport Postad 10 Juni , 2013 På torsdag firas sommaren in med en fin garantiturnering på 888.com, där det garanteras $500 exklusivt för oss på pokerforum.nu och Poker.se! Vi ses väl vid borden på torsdag? Så här går det till: 1) Ladda ner 888.coms pokerklient via denna länk 2) Skapa konto och anmäl dig till turneringen med namnet "$500 Guaranteed to Pokerse players" 3) Turneringen finner du i pokerklienten under valet "restricted" OBS! Denna turnering är exklusiv för användarna på Poker.se och Pokerforum.nu. Du måste därmed ha skapat ditt konto via någon av våra länkar för att ha möjlighet att delta. Minst 4 spelare krävs för att turneringen ska starta. Nedan finner ni exakta detaljer om turneringen. Namn: $500 Guaranteed to Pokerse players (#48453501) Tid: torsdag 13 juni kl 21:00 Inköp: $5+0.50 Garanterad prispott: $500 i cash Mer information om 888.com finner ni på vår recensionssida Har du inget konto på 888.com och vill spela turneringen går det bra att öppna konto här! Citera
Partneransvarig Postad 12 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2013 Bump! Registeringen är öppen och med minimikrav på fyra spelare kan det bli ett enormt övervärde. Citera
valterego Postad 12 Juni , 2013 Rapport Postad 12 Juni , 2013 Den ligger under Tournaments -> Restricted Citera
boricco Postad 13 Juni , 2013 Rapport Postad 13 Juni , 2013 Kan inte registrera mig trots att jag laddat ner klienten via länken: "Kontakta medlemssupporten för mer information" ??? Citera
Partneransvarig Postad 13 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2013 Kan inte registrera mig trots att jag laddat ner klienten via länken: "Kontakta medlemssupporten för mer information" ??? Vi håller på att kolla om vi kan nå någon på 888.com under eftermiddagen! Citera
MrKeen Postad 13 Juni , 2013 Rapport Postad 13 Juni , 2013 När jag googlade stod det på flera sidor att det skulle finnas mjukvara för Mac, men det finns det inte? Bara för iPhone och iPad? Citera
Kransborst Postad 13 Juni , 2013 Rapport Postad 13 Juni , 2013 Vi som redan har ett konto - är vi uteslutna? Kan man skaffa ett konto till? Citera
Partneransvarig Postad 13 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2013 Vi som redan har ett konto - är vi uteslutna? Kan man skaffa ett konto till? Just denna turnering gäller tyvärr endast de som har ett konto som är öppnat via oss. När vi kör lösenordsskyddade turneringar är de öppna för alla (inom givna ramar). Citera
texasviking Postad 13 Juni , 2013 Rapport Postad 13 Juni , 2013 Jag reggade ett konto på Pacific Poker 2004 genom pf.nu. Det borde väl räcka för att vara kvalificerad. Kan dock inte registrera mig för turneringen. Citera
Kransborst Postad 13 Juni , 2013 Rapport Postad 13 Juni , 2013 Just denna turnering gäller tyvärr endast de som har ett konto som är öppnat via oss. När vi kör lösenordsskyddade turneringar är de öppna för alla (inom givna ramar). Den andra frågan var kan man registrera ett konto till? Citera
TotalFarsa Postad 13 Juni , 2013 Rapport Postad 13 Juni , 2013 Den andra frågan var kan man registrera ett konto till? 1. Det är inte direkt vanligt att siter tillåter att du har multipla konton. 2. Du frågar fel person. 3. Ha en bra dag Citera
Kransborst Postad 13 Juni , 2013 Rapport Postad 13 Juni , 2013 1. Det är inte direkt vanligt att siter tillåter att du har multipla konton. Därför tänkte jag fråga öppet istället för att krångla. 2. Du frågar fel person. Jo, men det torde väl vara fler som har samma, eller liknande, frågeställning så då är det väl åtminstone rätt plats. 3. Ha en bra dag Tack, detsamma. Citera
boricco Postad 13 Juni , 2013 Rapport Postad 13 Juni , 2013 Vi håller på att kolla om vi kan nå någon på 888.com under eftermiddagen! Hur går det? Jag kan fortfarande inte registrera mig och får heller inget besked från 888.com om varför... Citera
MrKeen Postad 13 Juni , 2013 Rapport Postad 13 Juni , 2013 Haha, app finns till iPad och iPhone men man får inte spela turneringar ganska snygg layout annars Citera
Partneransvarig Postad 13 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2013 Jag reggade ett konto på Pacific Poker 2004 genom pf.nu. Det borde väl räcka för att vara kvalificerad. Kan dock inte registrera mig för turneringen. Hur går det? Jag kan fortfarande inte registrera mig och får heller inget besked från 888.com om varför... Vi har under eftermiddagen försökt nå ansvariga på 888.com, men de är tyvärr på tjänsteresa, så det ser mörkt ut att lösa dessa två frågor idag Citera
pumans Postad 13 Juni , 2013 Rapport Postad 13 Juni , 2013 Kan inte registrera mig trots att jag laddat ner klienten via länken: "Kontakta medlemssupporten för mer information" ??? Jag registrera mig via den länken som finns längst ner i första posten. Klickade på den välkomstregistreringsrutan (ett ord?!) längst ner till höger. Det funkade för mig. Har du prövat detta alternativ? Kanske är samma som du gjort, men men. Citera
Recommended Posts