Deltagaren Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Hej kära Svenska Spel. Jag har spelat poker hos er under drygt fyra år. Även om stora förbättringar har skett under den här tiden, så kan jag idag INTE förmå mig att förstå hur er klient ännu inte har ett anslutningsskydd för timeouts och/eller frysningar/lagg som alla upplever samtidigt. Jag bustade precis en turnering efter att ha blivit pausad med 99, varpå jag inte kunde pusha som shortstack. Hade settat, tredubblat och varit kvar. Handen efter pushar jag och är dominerad, istället för att ha 30bbs. Vid tillfället laggade alla spelare vid bordet, och halva bordet gick på paus, däribland jag. Jag brukar oftast bara bli förbannad på en bust ur en turnering om det beror på såna här saker. Jag är ju inte den enda som råkat ut för det, vare sig i cash-game eller i turnering. Är ett anslutningsskydd något ni tänker ligga på Boss-utvecklarna om att föra in? Jag tycker personligen att det är katastrof. Vad tycker ni andra? Vad händer när det här händer i ett SM-event i HU, där motståndaren inte är lika snäll som vissa och väntar ut den andres paus? God söndag afton! Mvh, Anton Citera
Namehere Postad 10 Juni , 2013 Rapport Postad 10 Juni , 2013 Jag lirar inga turneringar men igår så blev jag disconnectad ifrån 2 bord medans jag var i potter på båda. Sjukt irriterande och sådant bör inte hända Citera
NorthQ Postad 10 Juni , 2013 Rapport Postad 10 Juni , 2013 Finns så sjukt mkt bugg på svs klienten / backend så går inte att lira där, kan bara rekommendera att spela på annan site om ni vill få bra service. För den som är mer intresserad av alla svs buggar går det att läsa rosjon's blogg Citera
krysz1 Postad 26 Maj , 2016 Rapport Postad 26 Maj , 2016 Bump på denna. Att man inte 2016 kan uppdatera sin jävla skit klient så man får anslutningsskydd. Helt bedrövligt. Är helt omöjligt att spela. Avgå alla! Citera
Recommended Posts