valterego Postad 6 Juni , 2013 Rapport Postad 6 Juni , 2013 Förstår att avsikten var att den skulle varit låst till bara svenskar ...... nu blev det inte så ... som vanligt? Något som inte klaffar Men tack för hjälpen Någon som sa epic fail tidigare. Kan bara instämma. Har full förståelse för att folk är förbannade, och jag hoppas bara att det kommer att komma en ny turre kommande vecka. Det lär vara måttlig risk att stolarna går till svenskar, så det lär knappast kosta PokerStars nåt att arrangera en ny MED svenskspärr. Citera
Limmet Postad 6 Juni , 2013 Rapport Postad 6 Juni , 2013 äre bästa svensk som får paketen eller bästa ryss? Citera
valterego Postad 6 Juni , 2013 Rapport Postad 6 Juni , 2013 äre bästa svensk som får paketen eller bästa ryss? Tror att topp tre får paketen, dvs i praktiken ingen, men jag gissar bara. Jag hoppas att det kommer en ny turnering med spärr där de tre paketen går. Citera
Partneransvarig Postad 6 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2013 Det ligger på sajten att se till att spärren finns, men vi ska så klart se till att de satt upp turneringen på rätt sätt, och där har vi brustit. Jag ber om ursäkt för detta å våra vägnar och ska kolla hur vi kan kompensera för detta. Citera
random_user Postad 6 Juni , 2013 Rapport Postad 6 Juni , 2013 tycker nästan synd om alla ryssar/ukrainare/kazakhstanier som kommer sitta och 5-bet-shova sina J2o etc ända fram till de tre platserna.... bara för att märka att de är totalt värdelösa för dem. Eller nej, det gör jag inte. Citera
ason65 Postad 6 Juni , 2013 Rapport Postad 6 Juni , 2013 Topp 3 bland svenskarna bör få platserna efter att ha tragglat med ryssarna. Sen ut med 3 nya paket med låst turnering för svenskarna /ason Citera
flytvasten Postad 6 Juni , 2013 Rapport Postad 6 Juni , 2013 limpar in med KK efter en kvart o ligger topp 50.... en ryss går allin på knappen med 12000 chips o jag synar såklart med mina 10000... snubben har såklart AA.... lol... Citera
byling Postad 6 Juni , 2013 Rapport Postad 6 Juni , 2013 Vet inte om dom har kvar frirullegruppen på Donkr,där lämnade dom ut pw till varenda jävla turre förr. Citera
UplayUpay Postad 6 Juni , 2013 Rapport Postad 6 Juni , 2013 Topp 3 bland svenskarna bör få platserna efter att ha tragglat med ryssarna. Sen ut med 3 nya paket med låst turnering för svenskarna /ason +1 Citera
Kimble Postad 6 Juni , 2013 Rapport Postad 6 Juni , 2013 Topp 3 bland svenskarna bör få platserna efter att ha tragglat med ryssarna. Sen ut med 3 nya paket med låst turnering för svenskarna /ason Håller med! Citera
Fredde Postad 7 Juni , 2013 Rapport Postad 7 Juni , 2013 Om de kan regga till slutkvalet så kan de göra sitt bästa för att sluta på pengaplats och inte ticket i slutkvalet. I så fall är inte biljetten värdelös ... Citera
Crappy Postad 7 Juni , 2013 Rapport Postad 7 Juni , 2013 Jag skulle tro att de avreggar och får t$. Citera
SouthEast Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Poker.se och Stars: SUCCÉ 5000 KVALAR TILL LIVE-SM Citera
Freesco Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Vet inte om dom har kvar frirullegruppen på Donkr,där lämnade dom ut pw till varenda jävla turre förr. För att få lista med ryska siter som lägger upp turneringar och lösenord, goggla: 742838657 pokersmlive site:ru Citera
gorparken Postad 11 Juni , 2013 Rapport Postad 11 Juni , 2013 Poker.se och Stars: SUCCÉ 5000 KVALAR TILL LIVE-SM Du har pm. Aftonbladet och minimedia söker pokerskribenter. Citera
PokerStars_Fredrik Postad 11 Juni , 2013 Rapport Postad 11 Juni , 2013 Hej, Vill bara meddela att vi sett till att de tre främsta spelarna från sverige har fått kompensation så att de kan spela en €215 veckofinal till Poker SM live 2013. Ett stort grattis till dem. Vi har därutöver planerat in en ny frirulle för Poker.SE nästa vecka (Juni 20) för de som behöver lite lugn innan midsommarfirandet. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter. Med vänliga hälsningar, Fredrik PokerStars Poker Room Management Citera
giftigkatt Postad 19 Juni , 2013 Rapport Postad 19 Juni , 2013 Hej, Vill bara meddela att vi sett till att de tre främsta spelarna från sverige har fått kompensation så att de kan spela en €215 veckofinal till Poker SM live 2013. Ett stort grattis till dem. Vi har därutöver planerat in en ny frirulle för Poker.SE nästa vecka (Juni 20) för de som behöver lite lugn innan midsommarfirandet. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter. Med vänliga hälsningar, Fredrik PokerStars Poker Room Management Så vart kan jag läsa om informationen till nya turneringen? den är ju trots allt imorgon. Citera
Annie560 Postad 19 Juni , 2013 Rapport Postad 19 Juni , 2013 Hittar tuneringen men ingen info här, lösenord. Citera
giftigkatt Postad 19 Juni , 2013 Rapport Postad 19 Juni , 2013 Hittar tuneringen men ingen info här, lösenord. Hur hittade du den? och ja, lösenord hörrni? Citera
Partneransvarig Postad 19 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2013 Hur hittade du den? och ja, lösenord hörrni? Informationen är på väg upp i detta nu, men lösenordsrebusen är följande: förstaärbandraärrtredjeärafjärdeärgfemteärosjätteärosjundeärd Citera
Recommended Posts