Gå till innehåll

27 maj - 2 juni: Unik chans att ta dig till WSOP med William Hill och Poker.se!


Recommended Posts

Hej!

 

Jag har sedan tidigare ett konto på WH där jag också nickar Deltagaren. Jag är självklart medlem både här och på Poker.se, då med samma nick.

 

Finns det möjlighet för mig att registrera mig i turneringen?

 

Jag satte nämligen in pengar på kontot för att spela den, men när jag ska registrera står det

 

"Ett problem uppstod när du försökte registrera dig i den här turneringen. Kontakta kundtjänst för mer information."

 

Jag har samma problem.

Kan man registrera sig utan att ha gått via PSEWH kampanjkoden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej alla,

 

Alla finalister har fått sina tokens och vi ser fram emot kvällens turnering.

 

Slutty99

TheValkyria

RobberMicke66

fiskface1

schoolbookbr

ResLodrek1

i5betlight

MARlCRUS

paulmcgrath73

Sodermannen

MrTobbelitoo

IraiseUloose

 

De som ännu inte registrerat sig är kursiverade. Ingen brådska dock - det är ju flera timmar kvar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det blev alltså i5betlight som tog hem vinsten igår kväll och blir den som åker till Las Vegas på WSOP.

 

Jag vill avslutningsvis sammanfatta med att detta event uppenbarligen blev en stor succé, och vi på William Hill Poker tar lärdom av detta inför framtiden. :-)

 

Har ni förslag på förbättringar, varianter på samma tema eller på nåt helt annat ni skulle vilja se hos oss - tveka inte att höra av er här i forumet eller via PM!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stort Grattis! Måste ha känts skönt när esset satt på river? :-)

 

Vore kul om du skrev några rader om upplevelsen sedan och hur det gick i själva turren. Har du varit i Vegas förut och spelat?

Tack så mycket! :-)

 

Var det dig jag mötte HU? Jo, det var nog ett av de skönare riveressen..

 

Japp jag har varit i Vegas tre gånger tidigare, dock ej i samband med WSOP. Jag funderar på att blogga lite från resan, har även tänkt att lira event 53 och eventuellt också event 54. Om jag bloggar så kan jag posta en länk här, annars så kan jag försöka skriva ihop en sammanfattning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket! :-)

 

Var det dig jag mötte HU? Jo, det var nog ett av de skönare riveressen..

 

Japp jag har varit i Vegas tre gånger tidigare, dock ej i samband med WSOP. Jag funderar på att blogga lite från resan, har även tänkt att lira event 53 och eventuellt också event 54. Om jag bloggar så kan jag posta en länk här, annars så kan jag försöka skriva ihop en sammanfattning.

 

Nej det var inte mig du mötte HU, hade jag torskat HU hade jag nog fortfarande inte återhämtat mig... :)

 

Ja länka gärna till blogg om det blir av, hade vart kul att följa!

 

GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket! :-)

 

Var det dig jag mötte HU? Jo, det var nog ett av de skönare riveressen..

 

Japp jag har varit i Vegas tre gånger tidigare, dock ej i samband med WSOP. Jag funderar på att blogga lite från resan, har även tänkt att lira event 53 och eventuellt också event 54. Om jag bloggar så kan jag posta en länk här, annars så kan jag försöka skriva ihop en sammanfattning.

 

Kul med blogg och stort grattis så klart! Om du vill får du gärna PM:a mig, så kan vi fixa utrymme på poker.se för blogg om du vill, och pusha den lite!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...