schoolbook Postad 28 Maj , 2013 Rapport Share Postad 28 Maj , 2013 Tack för info! Förstås bra om allting är klart från början, men betydligt bättre med ett (riktigt bra) erbjudande med lite glitchar än inget erbjudande alls. Nu ska man bara * Klonka paketet * Göra klart med jobbet * Göra klart på hemmafronten Svårighetsgrad oklar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 28 Maj , 2013 Rapport Share Postad 28 Maj , 2013 Hej allihopa, Det är 4 timmar kvar till kvällens turnering, och vi har just nu 8 registrerade spelare. Ser lovande ut med andra ord! PS. Har ni fler frågor om WSOP-paketet går det bra att ställa dem här i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 28 Maj , 2013 Rapport Share Postad 28 Maj , 2013 Bump. En till spelare ska väl inte vara så svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UplayUpay Postad 28 Maj , 2013 Rapport Share Postad 28 Maj , 2013 Bump. En till spelare ska väl inte vara så svårt? Jag kommer in men whats the rush liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
random_user Postad 28 Maj , 2013 Rapport Share Postad 28 Maj , 2013 vilka villkor gäller för den som vinner paketet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 28 Maj , 2013 Rapport Share Postad 28 Maj , 2013 Funkar klienten på Mac? Jag försökte ladda ner via länken men kommer bara till följande sida: http://news.williamhill.com/index.php/404/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 28 Maj , 2013 Rapport Share Postad 28 Maj , 2013 Jobbade in en andraplats, kändes riktigt fint. Vet inte när jag cashade i en forumturre senast. Vi pratar inte om de riktigt fula utdragningarna mot RobberMicke och Hannastekpanna.... Grattis till segern, Slutty99! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 Maj , 2013 Rapport Share Postad 28 Maj , 2013 Jaroiten Jag får köra från Win partitionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 29 Maj , 2013 Rapport Share Postad 29 Maj , 2013 Bump! Dags ikväll igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 29 Maj , 2013 Rapport Share Postad 29 Maj , 2013 vilka villkor gäller för den som vinner paketet? Hej, Följande villkor gäller: WSOP Experience Package (Value $4,000): Package Dates: July 3rd – July 8th, 2013. Total Package Value - $4,000 The package includes: $1,500 buy-in to the WSOP Side event (Event #60). 3 days event, all players will start on July 5th, 2013 at 12:00 PM. $1,000 for 5 Nights’ accommodation at the Wynn hotel in Vegas. Check in: July 3rd, 2013. Check out: July 8th, 2013. $50 for registration fees. $1,450 for flights and spending. By playing or winning the WSOP POKERSE qualifier you declare that you are ready and able to travel to Las Vegas (Nevada, U.S.A) in order to play at the WSOP Side event (Event #60 and #56). This includes any and all documents required for travel to the destination. The winning players will represent the card room they come from. Entrants must be at least 21 years of age. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 29 Maj , 2013 Rapport Share Postad 29 Maj , 2013 Funkar klienten på Mac? Jag försökte ladda ner via länken men kommer bara till följande sida: http://news.williamhill.com/index.php/404/ Hej, Tyvärr har vi ingen lösning för Mac-användare än så länge. Förhoppningsvis kommer det snart bli ändring på den fronten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jan_sod Postad 29 Maj , 2013 Rapport Share Postad 29 Maj , 2013 Går det att se resultatet av gårdagens turnering någonstans? Hittar inget i klienten. Annars kanske man kunde publicera resultatet i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 29 Maj , 2013 Rapport Share Postad 29 Maj , 2013 Tar mig friheten att quota från deras tråd Hej alla, Här är resultatet från gårdagen: Plats Spelare 1 Slutty99 2 TheValkyria 3 RobberMicke66 4 hannastekpanna 5 Crappyc 6 lenkatula 7 MARlCRUS 8 ThePokerSwede 9 i5betlight 10 BearKicker 11 CardNiklas 12 MrFalukorf 13 olKIILeWH 14 JormMaja 15 Sodermannen 16 CHIXDIGPOKERDUDZ 17 Barkborre 18 schoolbookbr 19 Sauron1992 20 Neuroendocrine 21 boricco77 22 M0neyHoney 23 mmccui Det betyder alltså att Slutty99, TheValkyria och RobberMicke66 har tagit sig vidare till finalen på söndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 29 Maj , 2013 Rapport Share Postad 29 Maj , 2013 Bump! Kom igen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GodOfPoker Postad 29 Maj , 2013 Rapport Share Postad 29 Maj , 2013 Paketet går alltså inte att sälja ifall man är 20 år gammal? Hej, Följande villkor gäller: WSOP Experience Package (Value $4,000): Package Dates: July 3rd – July 8th, 2013. Total Package Value - $4,000 The package includes: $1,500 buy-in to the WSOP Side event (Event #60). 3 days event, all players will start on July 5th, 2013 at 12:00 PM. $1,000 for 5 Nights’ accommodation at the Wynn hotel in Vegas. Check in: July 3rd, 2013. Check out: July 8th, 2013. $50 for registration fees. $1,450 for flights and spending. By playing or winning the WSOP POKERSE qualifier you declare that you are ready and able to travel to Las Vegas (Nevada, U.S.A) in order to play at the WSOP Side event (Event #60 and #56). This includes any and all documents required for travel to the destination. The winning players will represent the card room they come from. Entrants must be at least 21 years of age. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 Maj , 2013 Rapport Share Postad 29 Maj , 2013 Förbaskat missar dagens begivenhet Fast ni tycker säkert att det är än mer ledsamt när alla gratismarker uteblir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hannastekpanna Postad 29 Maj , 2013 Rapport Share Postad 29 Maj , 2013 kan man vinna flera biljetter till finalen eller går det till nästa man på listan om man kommer etta flera gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hannastekpanna Postad 29 Maj , 2013 Rapport Share Postad 29 Maj , 2013 bara jag som inte kommer in på siten? internt serverfel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hannastekpanna Postad 29 Maj , 2013 Rapport Share Postad 29 Maj , 2013 kommer fortfarande inte in på siten: "Internt fel. Servern svarar inte". Suck... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 30 Maj , 2013 Rapport Share Postad 30 Maj , 2013 Paketet går alltså inte att sälja ifall man är 20 år gammal? Hej, Jag har kollat upp hur det ligger till med 21-årsgränsen på WSOP i Las Vegas. Tyvärr verkar det vara hugget i sten och det beror på amerikanska lagar och regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 30 Maj , 2013 Rapport Share Postad 30 Maj , 2013 kan man vinna flera biljetter till finalen eller går det till nästa man på listan om man kommer etta flera gånger? Hej, En finalbiljett är personlig och kan inte överlåtas eller säljas, och man kan endast vinna WSOP-paketet en gång. Skulle man vinna fler än en gång, går vinstpaketet vidare till tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 30 Maj , 2013 Rapport Share Postad 30 Maj , 2013 kommer fortfarande inte in på siten: "Internt fel. Servern svarar inte". Suck... Hej, Det verkar ha löst sig till slut, men händer det igen så kontakta pokersupporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deltagaren Postad 30 Maj , 2013 Rapport Share Postad 30 Maj , 2013 Hej! Jag har sedan tidigare ett konto på WH där jag också nickar Deltagaren. Jag är självklart medlem både här och på Poker.se, då med samma nick. Finns det möjlighet för mig att registrera mig i turneringen? Jag satte nämligen in pengar på kontot för att spela den, men när jag ska registrera står det "Ett problem uppstod när du försökte registrera dig i den här turneringen. Kontakta kundtjänst för mer information." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 30 Maj , 2013 Rapport Share Postad 30 Maj , 2013 Bump. Bara tolv anmälda ikväll! Fint övervärde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 30 Maj , 2013 Rapport Share Postad 30 Maj , 2013 Dessutom donerar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts