Partneransvarig Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 Den här veckan kör William Hill en fantastisk WSOP-kampanj exklusivt för oss på på Poker.se och Pokerforum.nu. Varje dag fram till fredag körs en $5.50-satellit med tre adderade biljetter till söndagens final. Vidare ligger dessutom $50 i cash adderat varje dag. Det är dock i söndagsfinalen som det smäller på allvar. Då ligger ett $4000-paket till World Series of Poker adderat. Enda chansen att komma dit är att kvala in någon av de kommande vardagarna. Allt är givetvis exklusivt för oss! Namn: PSE50 Tid: 27-31 maj klockan 20:00 (19:00 lobbytid) Inköp: $5+.0.50 med rebuy Adderat till potten: 3 biljetter till söndagsfinalen och $50 i cash Namn: PSE WSOP Qualifier Tid: söndag 2 juni klockan 20:00 (19:00 lobbytid) Inköp: begränsat till kvalplatser Adderat till potten: Paket till WSOP värt $4000 Minst tio personer krävs för att turneringarna ska starta. Turneringarna är låsta till de som öppnat konto via våra länkar. Har du inget konto på William Hill går det bra att öppna ett här! Paketet är värt $4000 och innehåller: $1500 i inköp till event #60 (spelas 5-7 juli) $1000 till hotell 3-8 juli på Wynn $50 för registreringsavgifter $1450 för flygresa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 10 pers minimum, några till kan väl regga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jan_sod Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 3 till behövs för att turneringen skall starta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jan_sod Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 --- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AddeRunner Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 Så tråkigt 2 till, vi kommer aldrig få ihop de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 Sjukt om det inte kommer in två till. Skapligt övervärde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AddeRunner Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 Inte en chans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AddeRunner Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 KOM IGEN NU, 1 till!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AddeRunner Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 Ingen som känner nån?, 4min.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jan_sod Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AddeRunner Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 KOM IGEN 2 min?, hitta nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AddeRunner Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 så tråkigt,nu är de försent... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AddeRunner Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 1min!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jan_sod Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 Fan såg tråden för 5 min sedan, skapade konto och satte in pengar men han inte regga mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 Av någon anledning kan jag inte få upp inloggningssidan "Willam Hill poker svarar inte" Uppdaterade men icke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jan_sod Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 Vi gör ett nytt försök imorgon igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 Vore bra om det kunde specas vilket event det är till, om man inte får välja själv, samt vad paketet innehåller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tmir Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 Inköp: $5+.0.50 med rebuy Rebuy och forumturneringar går inte ihop... Detta gör att deltagarantalet kommer bli litet (om ens något) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 Rebuy och forumturneringar går inte ihop... Detta gör att deltagarantalet kommer bli litet (om ens något) Du har en poäng, men med värdet på söndag tror jag även rebuy kan motiveras. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UplayUpay Postad 28 Maj , 2013 Rapport Share Postad 28 Maj , 2013 Vore bra om det kunde specas vilket event det är till, om man inte får välja själv, samt vad paketet innehåller. +1 på den och lägg ut detaljerad info INNAN första turren startar. Lägg gärna ut promon liiiiiiiiiiiite tidigare än 06:30-ish samma dag den startar. Klartext ... detaljerad info ... NYSS! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 28 Maj , 2013 Rapport Share Postad 28 Maj , 2013 +1 på den och lägg ut detaljerad info INNAN första turren startar. Lägg gärna ut promon liiiiiiiiiiiite tidigare än 06:30-ish samma dag den startar. Klartext ... detaljerad info ... NYSS! Tack Munter som vanligt Ni har så klart en poäng att det ska vara tydligt vilken information som gäller. Jag tror att info är på väg upp i skrivande stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 28 Maj , 2013 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2013 Vi ber om ursäkt för att info om paketet inte fanns förrän igår. Förstaposten är nu uppdaterad med information. Jag postar det även här. Paketet är värt $4000 och innehåller: $1500 i inköp till event #60 (spelas 5-7 juli) $1000 till hotell 3-8 juli på Wynn $50 för registreringsavgifter $1450 för flygresa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UplayUpay Postad 28 Maj , 2013 Rapport Share Postad 28 Maj , 2013 Munter som vanligt Ni har så klart en poäng att det ska vara tydligt vilken information som gäller. Jag tror att info är på väg upp i skrivande stund. Du ska veta att jag är en riktigt glad prick generellt ..... dock snabb på att notera dessa återkommande, ehrm, missar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 28 Maj , 2013 Rapport Share Postad 28 Maj , 2013 Du ska veta att jag är en riktigt glad prick generellt Ain't we all? Nu tittar vi framåt och siktar på ett WSOP-paket. Vore spännande att få åka till Vegas och SPELA för en gångs skull.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts