ToBad Postad 23 Maj , 2013 Rapport Postad 23 Maj , 2013 Ska kanske till cypern. Kan jag logga in mig på mitt PS konto på Cypern? Tacksam för svar! Citera
bubbelpool Postad 23 Maj , 2013 Rapport Postad 23 Maj , 2013 Ska kanske till cypern. Kan jag logga in mig på mitt PS konto på Cypern? Tacksam för svar! Ladda ner en VPN-tjänst så slipper du fundera på om det går eller inte Citera
ToBad Postad 23 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2013 https://www.anonine.com/sv Tack för länken. Ser bra ut. Någon som har en åsikt om Anonine VPN? Citera
WannaSeeMyPig Postad 24 Maj , 2013 Rapport Postad 24 Maj , 2013 Maila stars bara? Tror inte det är några problem. Citera
Leooo Postad 25 Maj , 2013 Rapport Postad 25 Maj , 2013 Ladda ner en VPN-tjänst så slipper du fundera på om det går eller inte nejnejnej Stars+VPN=dålig kombo +1, dom tar dig på 5 röda. Citera
hankie123 Postad 25 Maj , 2013 Rapport Postad 25 Maj , 2013 (redigerade) . Redigerad 21 Februari , 2016 av hankie123 Citera
SasaMatic Postad 25 Maj , 2013 Rapport Postad 25 Maj , 2013 men en fin betalvpn med ett sånt där program som ser till att man inte avslöjar sitt eget ip oavsett, ett fast ip i vpnservicen också obv, bör väl inte vara ett problem? är det någon här som har lirat via vpn "med tillåtelse" på semester efter att ha mailat? Citera
Leooo Postad 25 Maj , 2013 Rapport Postad 25 Maj , 2013 Stars klienten har nån sorts trojan i datorn som registrerar vart du är hela tiden. Hur tror ni det kmr sig att varenda amerikan fick fly landet? Försök inte ens, ni kmr autobusta Citera
SasaMatic Postad 25 Maj , 2013 Rapport Postad 25 Maj , 2013 wut? det är en helt annan grej att köra på semester på sitt äkta konto än det är att spela totalt illegalt Citera
Elitloppet Postad 25 Maj , 2013 Rapport Postad 25 Maj , 2013 Kan nog nämna åtminstone 10 spelare som blev avstängda efter att ha använt vpn från Vegas på sin "semester" för ett par år sedan. Stars är hårda på sånt här och de kommer att upptäcka det. Hör av dig på förhand och fråga om det går att spela från cypern, jag har inte koll på reglerna men om de säger nej så är det nej. Andra siter är nog betydligt mindre seriösa i frågan och bryr sig antagligen inte heller. Antagligen var det extra hårt just då eftersom stars ville göra allt för att komma på god fot med DOJ mtp på allt efterspel kring Black friday men de uppråtthäller alltjämt en hög säkerhetsnivå med all rätt. Citera
Leooo Postad 25 Maj , 2013 Rapport Postad 25 Maj , 2013 wut? det är en helt annan grej att köra på semester på sitt äkta konto än det är att spela totalt illegalt Hjärndödaste jag läst Skulle det var okej att skita i reglerna om man är på semester men inte annars? Citera
Displeased Postad 30 Maj , 2013 Rapport Postad 30 Maj , 2013 Cypern funkar. Spelade mot Cyprioter alldeles nyss. Är väl bara Spanien, Frankrike och Italien inom Europa som man måste ha specialkonto för att kunna spela på. Citera
gorparken Postad 31 Maj , 2013 Rapport Postad 31 Maj , 2013 5.12 Persons located in or residents of the United States and the United States Territories (the “Prohibited Jurisdictions”) are not permitted to make deposits into their accounts or engage in real-money play. They may cash out their existing account balances. For the avoidance of doubt, the foregoing restrictions on engaging in real-money play from Prohibited Jurisdictions applies equally to residents and citizens of other nations while located in a Prohibited Jurisdiction. Players located in, or residents of, France and applicable territories, Italy, Estonia, Belgium, Denmark and Spain (the “Restricted Jurisdictions”) are required to play according to the regulations in each Restricted Jurisdiction, using the appropriately designated, licensed, game clients. Any attempt to circumvent the restrictions on play by any persons located in a Prohibited Jurisdiction or Restricted Jurisdiction, is a breach of this Agreement. An attempt at circumvention includes, but is not limited to, manipulating the information used by PokerStars to identify your location and providing PokerStars with false or misleading information regarding your location or place of residence. . Citera
Recommended Posts