KikkomaN Postad 22 Maj , 2013 Rapport Share Postad 22 Maj , 2013 Hej. Jag och en polare håller på med vårt kandidat exjobb. Vi undersöker hur minnesinjektionstekniker kan användas för att få fördelar över andra spelare i online spel. Vi har gjort ett program som läser av korten på handen och brädan och sen räknar ut odds att få olika händer. För en kort demo se Vi skulle uppskatta om ni kunde svara på 3 snabba frågor angående spel på internet och fusk. #1 Anser du att program räknar ut odds för att få olika händer under handen och liknande är fusk ? [Ja/Nej] #2 Om ja på #1, tycker du att pokersajter bör arbeta aktivt för att stoppa liknande program? [Ja/Nej] #3 Tycker du att pokersajter borde införa odds direkt i klienten för att göra det rättvist för alla? [Ja/Nej] Tacksamma för all input. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shredder Postad 22 Maj , 2013 Rapport Share Postad 22 Maj , 2013 1. Nej 2. 3. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 22 Maj , 2013 Rapport Share Postad 22 Maj , 2013 #1 Nej #2 #3 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 22 Maj , 2013 Rapport Share Postad 22 Maj , 2013 #1 Nej #2 #3 Nej Kanske värt för er att kolla att programmet räknar rätt... Jag ser 2 klöver i handen, 2 klöver i floppen, men programmet anger 0 % chans för flush... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KikkomaN Postad 22 Maj , 2013 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2013 Ops hade glömt sätta så den uppdaterar den labeln. Fixat. #1 Nej#2 #3 Nej Kanske värt för er att kolla att programmet räknar rätt... Jag ser 2 klöver i handen, 2 klöver i floppen, men programmet anger 0 % chans för flush... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts