quizz_kid Postad 9 Augusti , 2004 Rapport Postad 9 Augusti , 2004 på internet t.ex??? * Pillar på rubriken, flyttar till Pokerstudier - QoS * Citera
liggat Postad 9 Augusti , 2004 Rapport Postad 9 Augusti , 2004 frågan ställs ju på ett jävligt stort alternativ till böcker Citera
perkan Postad 9 Augusti , 2004 Rapport Postad 9 Augusti , 2004 testa pokerforum.nu, det har jag hört ska vara bra Citera
mte Postad 9 Augusti , 2004 Rapport Postad 9 Augusti , 2004 Mitt tips blir att börja botanisera bland de länkar användarna på det här forumet har lagt upp under http://pokerforum.nu/links.php (förutsatt att det var pokerrelaterade alternativ du var ute efter) Citera
Henkeman Postad 9 Augusti , 2004 Rapport Postad 9 Augusti , 2004 Annars är alternativ till böcker på internet t.ex. ladda ner filmer, spela spel, tanka porr.. Det kanske inte var så pokerrelaterat, men mitt största tips är nog forum som t.ex. det här eller kolla in länkarna härifrån. (Anledningen till det första där var för att belysa vikten av att vara tydlig när man frågar något) Ett annat bra tips är att inte sätta sig framför datorn när man är på kräftskiva. *plockar fram en till rusdryck* Välkommen till forumet! 8) Ah, ett kul tips är #pokerforum.nu på Quakenet (om du inte är haj på IRC så finns det nog hjälp här) *upptagen med rusdryck* Citera
Recommended Posts