Gå till innehåll

Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands


Namehere

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

  1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

    • Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10


Recommended Posts

:-D. Håller med bilden fö. Förstår inte varför vi 3b flop (4b?), och dessutom med den sizen. Tror inte ens QJ orkar syna så vi förlorar allt värde. Så vi har fååå kombos av 88 som du slår, fååå KK combos som vi blir rövknullade av samt någon konstig KT/T8 kombo.

 

Checkar du turn för att du sätter honom på stegen?

 

Jag klicka knappar, släpp detta nu :D

 

EDIT: uppskattar feedbacken o så, men vet att handen är illa spelad. Skulle nog skrivit det när jag la opp handen för att förenkla det hela :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt biffen leka av sig lite :)

 

Tycker bara att han verkar ha fått storhetsvansinne efter att blivit nominerad till årets forumit. :)

 

 

wat-wat-wat_o_1681599.jpg

 

 

 

Haha what???

Jag har postat många sådana här bilder bra länge innan jag blev nominerad.

Anledningen till att ja gjorde det extra mycket nu är för;

 

1. Det passade in varje gång

2. Namehere är med i våran skypegrupp och vi kör alltid hets emot varandra!

3. Wat

 

Tyvärr kommer jag sluta att posta sådan här skit när jag anser att det passar in! Dock kan jag lova dig att jag inte kommer posta någon i din framtida dagbok!

 

 

Mvh

Killenmedstorhersvansinne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att skaffa mig en MacBook. Noll koll om alla olika slags macbooks få jag aldrig ägt någon. Vilken är prisvärdast? Behöver inte vara någon värsting. Ska användas för plugg och pokerz så mkt viktigt med lång batteritid

 

Köp macbook Pro Retina som ligger kring 10 k nu. När den kom kostade den väl 15 k om jag minns rätt. Väldigt prisvärd för att vara mac enligt mig. Sedan får du grym design och batteritid för pengarna. Jag har dock problem att hitta sidor som har utvecklat poker till apple, jag nöter mest svs och stars så då fungerar det.

 

Älska mac

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köp macbook Pro Retina som ligger kring 10 k nu. När den kom kostade den väl 15 k om jag minns rätt. Väldigt prisvärd för att vara mac enligt mig. Sedan får du grym design och batteritid för pengarna. Jag har dock problem att hitta sidor som har utvecklat poker till apple, jag nöter mest svs och stars så då fungerar det.

 

Älska mac

 

Du kör en virtuell windows maskin(tex paralells) på din mac så kan du spela på alla sidor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jekla skoj det är nu alltså. Tentapluggar med en skön grupp och spyr faktist inte galla över allt plugg som görs nu.

 

Går även en litta aktie-kurs som Unga Aktiesparare styr. Kursen var i helgas + nästa helg är sista omgången. Vem annan än inte TeH_MoUsE himself har rekkat kursen o får med mig så man träffar honom också! Mkt stort + på honom, skön kille!

 

[x] Första PF-aren som jag träffar IRL

 

Har suttit på uni i princip hela dagen idag, ska tillbaka på fredag. Ikväll ska det avnjutas med lite pokerz och imorgon blir det ett skönt upplägg med lite superset. Tänker mig 2hr plugg-2hr poker i omgångar och hitta ett gympass emellan allt gödigt.

 

Nu ska ja ta fram metspöet och leta fisk på svenska spel! Tjoo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mindre skoj! Back på poker, superback på börsen. Heller inte blivit lika mkt plugg idag som bör ha blivit så tuggar i mig det nu =)

 

Sitter just nu i ren o skär nostalgi o lyssnar igenom Scrubs-låtar.

Ska ta och drämma igenom alla säsonger igen.

 

 

 

tumblr_m8j6ljw6QZ1qdgvboo1_500.gif

 

tumblr_miye62I5zL1s0xrqjo1_500.gif

 

 

tumblr_mky580Wz8z1s4ip83o1_400.gif

 

tumblr_m0yocvAk9f1qa9fb5o1_500.gif

 

tumblr_mdg22sEmL01rjm1eno1_500.gif

 

TurkMJ.gif

 

think-we-are-jd.gif

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sista gif förmodligen den bästa scenen ur scrubs, en av dom iaf!

 

Blir sån sjuk kontrast när allt blir deeeeeep då o då. Det jag iaf tycker är nuts med Scrubs.:-)

 

Håller med! Är en av mina favoritscener, och joshua radins låt till det gör det ju inte direkt sämre =)

 

Ahh exakt, sitta o skratta ena sekunden för att sitta o lipa som en liten tjej :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jeklar vad kul med scrubs-fantaster! Heja oss!

 

Obv att minibiff kan alla repliker, har ju hört att du kan alla repliker i Baksmällan-filmerna också ;)

 

Håller med dig GruGloG om att My Lunch är underbar. Den hamnar höögt upp i toppen för mig! Alla avsnitt där Perry blir lite emotionell tycker jag är mycket bra.

 

Kikade igenom My Lunch lite fort och blev typ ledsen igen när patienterna går åt helvete för honom och han sitter där på soffan. "He could've waited another month for a kidney" :(

 

sulla, oockså mktmkt stark scen. Hade helt glömt bort den, men sen när man tittar på den igen så minns man allt. Shit vad jag måste se om serien nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skiljaktig.

Tycker den är medioker och enbart gångbar om man ser ströavsnitt. Så fort jag började grinda någon säsong så dog magin.

 

Vänner :h:

 

Gav du serien verkligen ett ärligt försök?

Har svårt att tro att det inte går ogilla Scrubs, även efter 5e gången man sett det :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skiljaktig.

Tycker den är medioker och enbart gångbar om man ser ströavsnitt. Så fort jag började grinda någon säsong så dog magin.

 

Vänner :h:

 

Raka motsatsen här, tyckte serien var det tråkigaste någonsin innan jag börja följa den. Känns ju som en sån serie där alla skämt osv bara blir roliga om man känner till karaktärerna och dynamiken. Många JD/Turk-scener tappar ju klass om man inte känner till deras bromance eller vad man ska säga. Samma med JD och Dr Cox relation, Kelso och Teds osv osv.

 

Det enda tråkiga jag tyckte var när jag började följa den var ju att jag hade sett så många av avsnitten.

 

Då ändå komediserier diskuteras lite här, finns det ingen på forumet som följde "Freaks and geeks"? .. Känns som en brutalt underskattad serie även om det bara finns en säsong.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...