Gå till innehåll

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

• Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10

Recommended Posts

Postad

Karaktären spökar och nu sitter man här i lund igen med en grogg starkare än lucifers riverbet-range. Magisk jävla ULL. 100% nuts alltså om ni inte förstod ;) ;)

Den gamle heronhero ska lira på wermlands nation ikväll o e de ngn som gillar o fucka ur o dansa som en gammal tant på dansgolvet så e ni välkomna att komma och titta på när jag gör mina dansmoves.

Bra streak ändå. Uppsala tor-sön, hem o vila. Hittade ett ONS tis-ons. Hon somnade efter akten (wp mig!!), jag satt mig o grinda, plussade lite. Morgonen efter drar jag hit.

Februari laddar jag om batterierna och visar er vem mister Name är. Hujeeeedmej

GG nu tycker jag det luktar vodka-cola,

Frid, Name

Postad
Karaktären spökar och nu sitter man här i lund igen med en grogg starkare än lucifers riverbet-range. Magisk jävla ULL. 100% nuts alltså om ni inte förstod ;) ;)

Den gamle heronhero ska lira på wermlands nation ikväll o e de ngn som gillar o fucka ur o dansa som en gammal tant på dansgolvet så e ni välkomna att komma och titta på när jag gör mina dansmoves.

Bra streak ändå. Uppsala tor-sön, hem o vila. Hittade ett ONS tis-ons. Hon somnade efter akten (wp mig!!), jag satt mig o grinda, plussade lite. Morgonen efter drar jag hit.

Februari laddar jag om batterierna och visar er vem mister Name är. Hujeeeedmej

GG nu tycker jag det luktar vodka-cola,

Frid, Name

Quotear denna så att du aldrig kan redigera bort :h:

Postad
quotea på du din jooobbare.

mvh mvh

Förtydligande här. Endast jobbare i dålig bemärkelse iom att det stoppar dig från ev snabbträff på en ev CC-sesh påvägen hem.

jelzin-3l-bag-in-box-37-5.jpg

front.5.400.jpg

Fint ska de va!

Lyx ju! Beats t-sprit sinad genom limpa alla dagar.

Tycker det är viktigt att du påpekar för pf när ditt ONS är född. Årtal alltså.

Pf behöver perspektiv

100+90+4/2=ONS

Postad
Imponerande matteskills här....

Haha. Jag har glott på det nu och hur jag än vänder får jag inget annat än 192. Och fattar inte om det är längden på bruden eller nåt...

Postad
Menar du inte årtal -95 nu förstår jag varför du hoppade av skolan.

Haha glömde parenteser. Men hur jag än vrider o vänder på det så förstår jag inte hur du får fram -95??? pls explain

192 rätträknat. Med parenteser som jag missade -> (100+90+4)/2=97 -> -97

Skyller på att man va bakis och plinkade på en liten iphone 4s med spräckt skärm (baller alert).

194/2 blir ju 97 så antar 1997?

Dis.

Sen vägde hon kanske 100+20+2/2=vikt :P

lauring

Postad
Uuuuh.. inte ens om det är pounds så är vikten särskilt kul..... såvida hon inte är tre meter lång och gör en Buchowski

haha nej har helt ärligt ingen aning om vikten, skrev något fort ba. Hon va la curvy och typ 175cm kanske. Inget o klauuuuga på!

Postad
Haha glömde parenteser. Men hur jag än vrider o vänder på det så förstår jag inte hur du får fram -95??? pls explain

192 rätträknat. Med parenteser som jag missade -> (100+90+4)/2=97 -> -97

(100+90) / (4/2) :mrgreen:

Postad
Eller så slutar du skriva som en idiot, det är ju också ett alternativ

Haha, Blomman får dricks. 20+20+20/2=193000!! Wöölöögårintillchefenochpssarpåskrivbordet!!!

Postad
Haha, Blomman får dricks. 20+20+20/2=193000!! Wöölöögårintillchefenochpssarpåskrivbordet!!!

hahahahaha :mrgreen:

nu få ni sluta va arga i tråden, sänk svärden o va glada :roffe:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa nytt...