Gå till innehåll

Vill testa att coacha!


Schultziie

Recommended Posts

Halloj PF!

 

Är lite sugen på att testa på att coacha.

 

Vad?

Texas NL 5max/HU

 

Var?

Svenska Spel. (Tror inte jag är speciellt bra på 100bb)

 

Nivå?

Upp till 2,5/5KR. (Slår nog 5/10kr också men vågar inte vara för baller)

 

Hur bra är du?

Verkligen inget geni, men jag vinner.

 

Vem är du? (ni)

Förmodligen spelar du allt från 0.5/1kr till 2.5/5kr och vill ta nästa steg upp.

 

Hur?

Videos, handanalys, snack, sweat sessions etc.

 

Let's talk dollars & cents!

Vi börjar med 0kr/h. Jag kanske inte kan lära ut ett skit.

 

Visa lite resultat!

Senaste 100k händerna, inget WOW direkt. Tror mig "riktiga" winrate är lite högre dock.

SIFFROR.jpg

 

 

Känns det intressant så släng iväg ett PM. Annars får du ha en fin dag.

 

Mvh,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, /4 och /5's mest hatade regg här i guess, om du är den jag tror så snackade vi i chatten för någon vecka sedan och du drog upp det här med coaching osv, är väldigt intresserad av att testa med dig! Slår ju själv nivåerna helt okej över relativt stora samples, men tror garanterat att min winrate kan ökas. Sen spelar jag alldeles för ofta på tilt och helt jävla mongo, så skulle nog med din hjälp kunna förbättras på den biten rejält! Av någon anledning kan jag inte skriva pms, men antar och hoppas jag kan läsa pms och att du kan tänka dig slänga iväg ett pm med ditt skypenick så kan jag adda, eller så addar du bara mig:

 

felstav

 

har lagt ner grinden och fisk samt nithatandet för kvällen men går väl på det om någon dag igen ;) hoppas du hör av dig!

 

mvh

 

mr felstav

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt intressant! hoppas du hittar någon att lära upp :-)

 

Tack! Fick många svar direkt så ska nog inte vara några konstigheter:)

 

Jag är på! Tror jag, ska bara fira klart Valborg sen hör jag av mig!
Haha gott! Då hörs vi framöver.

 

Tja, /4 och /5's mest hatade regg här i guess, om du är den jag tror så snackade vi i chatten för någon vecka sedan och du drog upp det här med coaching osv, är väldigt intresserad av att testa med dig! Slår ju själv nivåerna helt okej över relativt stora samples, men tror garanterat att min winrate kan ökas. Sen spelar jag alldeles för ofta på tilt och helt jävla mongo, så skulle nog med din hjälp kunna förbättras på den biten rejält! Av någon anledning kan jag inte skriva pms, men antar och hoppas jag kan läsa pms och att du kan tänka dig slänga iväg ett pm med ditt skypenick så kan jag adda, eller så addar du bara mig:

 

felstav

 

har lagt ner grinden och fisk samt nithatandet för kvällen men går väl på det om någon dag igen ;) hoppas du hör av dig!

 

mvh

 

mr felstav

 

Haha! Att vara hatad är inte alltid negativt. Addar dig på skype.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, /4 och /5's mest hatade regg här i guess, om du är den jag tror så snackade vi i chatten för någon vecka sedan och du drog upp det här med coaching osv, är väldigt intresserad av att testa med dig! Sen spelar jag alldeles för ofta på tilt och helt jävla mongo, så skulle nog med din hjälp kunna förbättras på den biten rejält!

 

felstav

 

har lagt ner grinden och fisk samt nithatandet för kvällen men går väl på det om någon dag igen ;) hoppas du hör av dig!

 

mvh

 

mr felstav

 

Kunde inte säga det bättre själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

felstav kan behöva lite coachning, aldrig sett någon ragea på mig utan anledning på det sättet... Detta är dock i turneringar han gjort det. Han kanske är lugn i CG(tvivlar)

 

Då har du inte mött mig :lol:

Ett under att jag inte har blivit bannad i chatten än.

 

Nice med coachning, men jag är nog ett hopplöst fall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde en sweatsession med schultzie igår samt vi gick igenom lite händer i HM replayer osv. Kände att det var väldigt givande, jag är helnöjd med feedbacken jag fick och man märker att han vet hur man krossat nivån, vilket han har bevis på också så det är inte mycket och säga om saken! Gillade hans resonomang och sättet han förklarade sin tankegång på, trots att han är ny när det kommer till coaching så tycker jag helt klart att det är värt att betala en lagom summa i framtiden för fortsatt coaching då han skötta sig väldigt bra!

 

Vouchar helt klart schultzie och kommer själv garanterat försöka köra vidare med honom i framtiden, nu får ni akta er ännu mer vid borden nits, here i come!

 

/ mr felstav

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul initiativ! Det är nog många som känner likadant men jag har aldrig sett en tråd skapas, best of luck till både dig och eventuell reciever. :)

 

Stort tack!

 

Körde en sweatsession med schultzie igår samt vi gick igenom lite händer i HM replayer osv. Kände att det var väldigt givande, jag är helnöjd med feedbacken jag fick och man märker att han vet hur man krossat nivån, vilket han har bevis på också så det är inte mycket och säga om saken! Gillade hans resonomang och sättet han förklarade sin tankegång på, trots att han är ny när det kommer till coaching så tycker jag helt klart att det är värt att betala en lagom summa i framtiden för fortsatt coaching då han skötta sig väldigt bra!

 

Vouchar helt klart schultzie och kommer själv garanterat försöka köra vidare med honom i framtiden, nu får ni akta er ännu mer vid borden nits, here i come!

 

/ mr felstav

 

Tack <3 Kul att det kändes bra! Ser fram emot att inte bara göra dig den mest hatade regen, utan också den jobbigaste att möta ;)

 

Fint Initiativ, coachar själv en del och det ger på båda hållen, best of luck :) <3

 

Kul :) Tack och all lycka till dig också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det av intresse byter jag gärna coaching mot coaching eller bara lite samtal för att vidareutveckla båda, är själv upp runt 800k på /4 men vidgar gärna mina vyer båda för mig och mina coachies eller vad man ska kalla det, dra ett pm vid intresse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått en coaching-session av Schultziie och jag är mycket nöjd!

 

Schultziie analyserade först mina stats och sen körde vi en live sweatsession. Jag känner att jag fick bra och konkreta tips på hur jag kan förbättra mitt spel.

 

Schultziie har bra på koll på lowstakes på SvS, och är dessutom en trevlig kille, så jag rekommenderar alla som spelar på de nivåerna att testa en coachsession eller två med honom!

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag instämmer med föregående talare. schultziie gick igenom mina stats, gav mig lite konrekta tips om vad jag måste förbättra för att öka min winrate. Han körde även en sweatsession med mig där han gav mig mycket tips och tricks.

 

Av det vi hunnit gått igenom så känner jag verkligen att jag snappat upp en hel del grejer som kommer förbättra mitt game. Rekommenderar verkligen folk som är seriösa och vill förbättra sitt game att ta hjälp av schultziie.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...