Partneransvarig Postad 24 April , 2013 Rapport Postad 24 April , 2013 På söndag den 28:e april kör Ladbrokes ännu en av sina populära €1000 adderat för våra medlemmar på Pokerforum.nu och Poker.se. Dessutom har du chansen att frirulla dig in i turneringen redan på torsdag då det går en satellit med fem platser till söndagsturren i potten! Namn: Poker.se €1000 Special Freeroll Tid: torsdag 25 april kl 20:00 (19:00 lobbytid) Inköp: Frirulle Adderat till potten: 5 biljetter till Poker.se €1000 Special Lösenordsrebus: förstaärpandraärotredjeärkfjärdeäre femteärrsjätteärdjundeäroåttondeärtniondeärstiondeäresedansiffrornatvåochåtta(tiobokstävertvåsiffror) Namn: Poker.se €1000 Special Tid: söndag 28 april kl 20:00 (19:00 lobbytid) Inköp: €10+1 Adderat till potten: €1000 i cash Lösenordsrebus: förstaärpandraärotredjeärkfjärdeäre femteärrsjätteärdsjundeäroåttondeärtniondeärstiondeäresedansiffrornatvåochåtta(tiobokstävertvåsiffror) Hr du inget konto på Ladbrokes går det bra att öppna ett här! Citera
Poker-Niklas Postad 27 April , 2013 Rapport Postad 27 April , 2013 Jag lyckades inte att registrera mig till turneringen med det angivna lösenordet och tror att samtliga fem nuvarande registrerade har kvalificerat sig via kvalturneringen i torsdags. Citera
saft_suse Postad 27 April , 2013 Rapport Postad 27 April , 2013 ja passordet er feil, jeg får heller ikke registrert meg. Citera
valterego Postad 28 April , 2013 Rapport Postad 28 April , 2013 Jag har gjort en justering. Någon får gärna testa nu. Citera
Crappy Postad 28 April , 2013 Rapport Postad 28 April , 2013 Reggad och funderar på vem som jag ska få dra ut ikväll? Citera
#LOUDmouth# Postad 28 April , 2013 Rapport Postad 28 April , 2013 Reggad och funderar på vem som jag ska få dra ut ikväll? Ja inte blir det mig i.a.f. Räknar kallt med en dubbel idag. Först vinner stora stygga och livsfarliga AIK på fotbollsplanen och sen klonkar den lika livsfarliga huliganen#LOUDmouth#. Bäst ni låser in kvinnor, pankisar och barn! Fråga crappy, han har kolll! /#LOUDmouth# Citera
lucker333 Postad 28 April , 2013 Rapport Postad 28 April , 2013 Hej! Jag kan inte logga in turninere 1000 läggs till ladbrouks poker? Jag vet inte lösenordet inloggad på din webbplats bara i dag, jag är från Ryssland, och det är svårt att gissa lösenordet pussel Citera
#LOUDmouth# Postad 28 April , 2013 Rapport Postad 28 April , 2013 Haha, första utdragningen. Mina 55 lyckades dra ut RainNext4U's AA och han får spel som tidigare forumturrar. PF's charmigaste medlem? /#LOUDmouth# Citera
Recommended Posts