Gå till innehåll

Semidagboken -

Sladdafan

Recommended Posts

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dagböckerna borde absolut vara låsta ja. Vet inte varför dem inte är det.

Sinnessjuk historia. Jag har faktiskt aldrig någonsin varit i slagsmål men jag är rätt säker på det hade blivit ett med den där snubben. Tjejer slår man inte, men hon fick iaf vad hon förtjänade av sin farsa :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sinnessjuk historia. Jag har faktiskt aldrig någonsin varit i slagsmål men jag är rätt säker på det hade blivit ett med den där snubben. Tjejer slår man inte, men hon fick iaf vad hon förtjänade av sin farsa :)

fy fan vad svinigt, Jag hade ju lätt på något sätt stuckit hål i killens kondom eller något, sjukt bara att du kunde hålla dig lugn (läs inte slå han eller henne)

Länk till kommentar

Sinnessjuk historia. Jag har faktiskt aldrig någonsin varit i slagsmål men jag är rätt säker på det hade blivit ett med den där snubben. Tjejer slår man inte, men hon fick iaf vad hon förtjänade av sin farsa. :).

Nä, tjejer förnedrar man så hårt som möjligt och är svinstolt över det och skryter om det så mycket som möjligt på internet.

I vanliga fall hade man förbisett detta som riktigt ogenomtänkt korkat svar men nu finns ju risken att du verkligen tycker det är så, att det är rätt åt henne att ha blivit misshandlad av sin far. Hon kanske blivit misshandlad hela livet som har resulterat i en väldigt konstig och vilsen individ, är det också rätt åt henne?

Länk till kommentar

Jag har heller aldrig varit i slagsmål men hade troligtvis dödat killen.

Länk till kommentar

För mig känns det bara som att killen, om än en riktigt dum jävel, blundat och kört, lyssnat på allt vad den här rubbade tjejen kan tänkas ha sagt åt honom och gått under total toffel. Väldigt vanligt ju? Han verkar ju obv sjukt skamsen, kanske var det först på senare tider han fått veta av lite sanningar om vad som händer i tjejens liv? TS behöver nog berätta lite mer om hans och killens relation för att vi ska vara beredda att mörda honom. :mrgreen:

OBS!!! Försöker inte berättiga någons beteende här men liksom, alla vet vi vad kärlek och hjärntvätt kan göra med människor :---)

Kom igen!!! Det här är jätteintressant.

Länk till kommentar

såna där jyckar är så fina, min morbror föder upp den där rasen specifikt men kan ändå inte dra mig till minnes vad sjutton de heter. Rasen dras dock med lite problem tyvärr. Nåt med höften, eller nåt annat skelett-specifikt har jag för mig =/

edit: *berner sennen!

edit2: Berner sennenhundar löper nästan tre gånger så stor risk att drabbas av muskel- och skelettsjukdomar jämfört med andra raser.

Det jag tänkte på.

Länk till kommentar

meta :S, det föranleder dig inte att hon möjligen är som hon är för att hon har en alkoholistpappa som spöar en? Inte allt för långt skott att gissa hon dragits med sin pappa längre än sin pojkvän om man nu skall rita en timeline of events..

Avskyr att använda sånt som någon slags ursäkt för att bete sig som ett absolut svin mot andra människor. Så jag tycker inte ditt inlägg är speciellt vettigt måste jag säga :)

Länk till kommentar

Avskyr att använda sånt som någon slags ursäkt för att bete sig som ett absolut svin mot andra människor. Så jag tycker inte ditt inlägg är speciellt vettigt måste jag säga :)

du sitter och önskar någon A för att denne människa utförde B, när människan kanske inte hade utfört B från början om inte A hade hänt. Händelser formar människor, och om du blir slagen fysiskt och kanske även psykiskt misshandlad av en i din primära omgivning(familj) så kan det faktiskt ha jävligt stora konsekvenser på ens person, i synnerhet relationer då liksom den relation som skall vara dig tryggast(föräldrar) är trasig.

Skillnad på ursäkt och ursäkt, hon har ju uppenbara trustissues, inte så att hon drog iväg till utoya. Folk är i regel inte puckon för att de vill vara puckon.

Länk till kommentar

För att göra det lite klarare; jag ser skillnad på "straff" i laglig mening som t.ex. fängelse, där man låser in någon fuckad individ, dels för att skydda allmänheten och även rehabilitera individen i förhoppningen att laga denne så att säga. METASTYLE; att önska någon ren jävla ondska bara för att fucka upp en redan uppfuckad individ ytterligare.

Lite som att önska dig bli gruppvåldtagen av ett gäng somalier för att du råkar vara rädd för mörkhyade/rasist. Finns ju bättre saker att önska då, som inte by default inte gör dig ÄNNU mer rädd för mörkhyade/eller rasist. Dessutom då det kanske finns en risk du är rädd för mörkhyade/rasist från början för att du blev våldtagen av grannpojken bubba 28 cm slak när du var 15. Then again så är det ju också bara ursäkter för Judge Dredd, och du förtjänar all that's coming.

Länk till kommentar

Men tjejer är dumma i huvudet (yes offence).

Jag var ju på g med en tjej som gjorde slut med sin kille för att han hade slått henne, kallade henne för hora och fitta.

Var med henne en gång när hon snackade med honom och hon sa typ "Du har kallat mig för hora mer än du har kallat mig för xxxxx (hennes namn)" och han svarade iskallt "Ah.."

Hon säger att jag är den bästa killen hon har träffat och att hon aldrig har blivit behandlad så bra! Några veckor senare går hon tillbaka till sitt ex. :roll: :roll:

Länk till kommentar

Tycker morötter till tacosen lät intressant. Tråkiga människor som är negativa till det, finns nog inget svenskare att äta än fredagskväll än tacos. Och inte nog med det så vill inte folk testa en annorlunda variant/stil! ;)

Folk borde vara mer kreativa helt enkelt! Skall definitivt testa morötter till tacos någon gång.

Länk till kommentar