Sladdafan Postad 29 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2013 Jävligt sjukt dyk från strandkanten Vandrade runt hela Lake McKenzie. Eller typ iaf. Var ett ställe vi vadade över som en genväg. Var längre än vi trodde runt och tog ett tag. Var lite spännande när man på vissa ställen fick in i vassen och gå barfota utan att veta vad som lurade där. Stötte på ett par varaner i olika storlek (gjordes på flera ställen i aussie) och ett par döda sköldpaddor så var inte så farligt. Var riktigt brant och blev djupt direkt så blev en fin bild. Dagens BBV Brag: Körde ett så hårt benpass att jag fick avbryta och kräka. Beat: Var inte ens i närheten av pb Variance: Körde på tom mage så det smakade PWO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 December , 2013 Rapport Share Postad 29 December , 2013 Snyggt!!!! Benpasset alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 30 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2013 Lyckades få in nårra tassar till. Bokar året nu då imorgon blir spelfritt. Marginellt förbättrad winrate Önskar alla PF:are en fin nyårsafton Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 31 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2013 Nyår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 1 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2014 Denna tjejen har man gått i parallellklass med. Enligt min uppfattning en ganska tyst och blyg tjej. Skenet kan bedra http://www.expressen.se/kvp/kvinna-skickade-delar-av-gris-till-ex-alskaren/ http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16961144.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 2 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 2014 får en brakstart! Tjejen utlyser en s.k paus, we all know what that mean Jag missar min tvättid. Höjd hyra. Dags för premiärsession och completa denna fantastiska årsstart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 5 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2014 Riktig slappdag. Dragit igenom A night at the roxbuy, Ace Ventura 2 och nu drog jag igång Roadtrip. Guldrullar imo. Tips på film nr 4 som håller samma klass? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Januari , 2014 Rapport Share Postad 5 Januari , 2014 http://www.imdb.com/title/tt0356150/?ref_=nv_sr_3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Januari , 2014 Rapport Share Postad 5 Januari , 2014 OBV Harold And Kumar Go To White Castle också 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 5 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2014 I like ur way of thinkin Mr.Meta! Harold and kumar var sjuuuukt länge sen jag såg. Freddy Got Fingered vore perfa avslut men har sett den så många ggr innan. Generellt sett verkar den inte vara så omtyckt (iaf inte i min konstiga bekantskapskrets) men jag skulle kunna ratea den som en av re roligaste filmerna jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Januari , 2014 Rapport Share Postad 5 Januari , 2014 I like ur way of thinkin Mr.Meta! Harold and kumar var sjuuuukt länge sen jag såg. Freddy Got Fingered vore perfa avslut men har sett den så många ggr innan. Generellt sett verkar den inte vara så omtyckt (iaf inte i min konstiga bekantskapskrets) men jag skulle kunna ratea den som en av re roligaste filmerna jag vet Fick IMDBa den. Jag tål inte Tom Green Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kayle Postad 5 Januari , 2014 Rapport Share Postad 5 Januari , 2014 Tänkte precis skriva Freddy got fingered, få filmer jag sätt >4 ggr kanske Pineapple Express? Finns ju förövrigt ett par halvnya harold & kumar ifall du missat dem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 5 Januari , 2014 Rapport Share Postad 5 Januari , 2014 Fick IMDBa den. Jag tål inte Tom Green +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Januari , 2014 Rapport Share Postad 5 Januari , 2014 Tänkte precis skriva Freddy got fingered, få filmer jag sätt >4 ggr kanske Pineapple Express? Finns ju förövrigt ett par halvnya harold & kumar ifall du missat dem Jag ogillade Pineapple Express skarpt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 5 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2014 Fick IMDBa den. Jag tål inte Tom Green Många som inte gör de! Tycker dock Freddy Got Fingered är ett mästerverk. Tycker också hans roll i Roadtrip funkar fint. Tänkte precis skriva Freddy got fingered, få filmer jag sätt >4 ggr kanske Pineapple Express? Finns ju förövrigt ett par halvnya harold & kumar ifall du missat dem Pinapple Express var det länge sen jag såg. Tycker Seth funkar i vissa filmer men inte i alla. Tycker tyvärr inte uppföljarna till White Castle är ens i närheten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 6 Januari , 2014 Rapport Share Postad 6 Januari , 2014 Freddy got fingered är ju för fan helt underbar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 6 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2014 Är "duktig" och går upp tidigt. Morgongrind tänker jag och ser massa $$$-tecken framför mig. Möts av ett skrämmande tomt SVS och alla verkar ta sovmorgon denna röda dag. Lyckas backa på samtliga 4 nivåer jag får game och tappar 13 BI tot. Skitsamma tänker jag och stänger ner. Drar till gymmet istället och tiltar av mig, kan ju inte vara så mycket folk en måndagsförmiddag... Vet inte om det alltid är såhär på måndagsförmiddagar eller PRO har bestämt ett kollektivt nyårslöfte om sundare liv och träning, stället kryllar av pensionärer. En gubbe körde bröstpress i 25 minuter osv. Kommer hem och orkar ej ta upp grinden igen och tar en dusch. Märker att jag är inne på sista paret boxers då jag missade min förra tvättid och har haft juluppehåll med tvättandet. Alla affärer är stängda och har inte tvättid förrän 1400 imorgon. ICA osv kanske har någon nödlösning till detta? Enda positivaso far idag är att jag ser att Captian Phillips är ute. Drar ner den och startade precis, för att upptäcka att det är en webrip... Bilden verkar dock vara helt OK men texten är på något konstigt teckenspråk jag inte förstår mig på och den engelska har en viss fördröjning. Tar väl tag i helgens disk istället... MVH Jag är inte bitter EDIT: Tänkte dra bio ikväll. Ser det är 9 platser kvar. Bingo tänker jag och ska knipa 2. Självklart är de alla singelplatser... MVH Går bra nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 6 Januari , 2014 Rapport Share Postad 6 Januari , 2014 Ja förvånansvärt dött idag. Vid 8 tiden var det ett bord igång?! Hoppas inte jag tog någon bi av dig Här är förövrigt Captain Philips om du vill ha den med svensk text. Semiok kvalite iallafall! http://www.swefilmer.com/captain-phillips-2013/captain-phillips-2013-video_5fe4a9e60.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 6 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2014 Ja förvånansvärt dött idag. Vid 8 tiden var det ett bord igång?! Hoppas inte jag tog någon bi av dig Här är förövrigt Captain Philips om du vill ha den med svensk text. Semiok kvalite iallafall! http://www.swefilmer.com/captain-phillips-2013/captain-phillips-2013-video_5fe4a9e60.html Mötte inte ens dig idag så nej du fick tyvärr inte ta del av min välgörenhet. Riktigt sååå tidigt som 8 var jag inte igång. Hittade en annan version jag dratt ner som verkade ha OK text. NP att köra utan text (nsh osv) men när somalierna (?) pratar vill jag gärna ha det textat och utan fördröjning. TY 4 tips ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 6 Januari , 2014 Rapport Share Postad 6 Januari , 2014 Mötte inte ens dig idag så nej du fick tyvärr inte ta del av min välgörenhet. Riktigt sååå tidigt som 8 var jag inte igång. Hittade en annan version jag dratt ner som verkade ha OK text. NP att köra utan text (nsh osv) men när somalierna (?) pratar vill jag gärna ha det textat och utan fördröjning. TY 4 tips ändå! Aight! Ja att ha text när de tjötar är ett måste i princip! Gl, riktigt bra film! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 6 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2014 Runner Runner? Any good? Lite skeptisk pga Timberlake. Fattar de som gjort den poker eller är de lolz? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 6 Januari , 2014 Rapport Share Postad 6 Januari , 2014 Runner Runner? Any good? Lite skeptisk pga Timberlake. Fattar de som gjort den poker eller är de lolz? Kass. Handlade typ inte ens om "poker" skulle jag säga och det lilla det handlade om poker kändes rätt "b". Går väl inte riktigt att förklara utan att spoila. Men den är väl en decent popcornrulle, men förvänta dig inte att du som pokerentausiast kommer njuta av "pokern". Thats my 5 cents atleast Runner runner Pokerforum Denna kommentaren beskriver det mesta haha http://forumserver.twoplustwo.com/showpost.php?p=32598553&postcount=3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 6 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2014 Den var tyvärr inge vidare. Inte ren skit som folk skrev men inte spec bra. Kunde varit så mkt bättre, kändes som det saknades ngt. Hände inte såå jävla mkt och sen var det slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 6 Januari , 2014 Rapport Share Postad 6 Januari , 2014 Såg runner runner för 1 vecka sen. Plågade mig igenom 70 minuter eller ngt och stängde av den med 15 minuter kvar. Fruktansvärt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 7 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2014 Megasession idag på 342 händer. Grönt! Bokar dagen och kollar klart på Captain Phillips ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts