Sladdafan Postad 5 November , 2013 Författare Rapport Postad 5 November , 2013 Fick en bok idag: Snyggt - en stilguide för män. Kan ev finns lite nyttigt i den. Återkommer med en minirecension Citera
Staash Postad 6 November , 2013 Rapport Postad 6 November , 2013 Har en massa plagg som ligger i garderoben som ej passar och som jag ej orkat skicka tillbaka. Idag kommer bli en historisk dag då jag faktiskt ska skicka tillbaka ett plagg jag köpt på nätet för första gången! Stort! MVH inte alls lat Haha, så jävla standard. Känner igen mig så grymt mkt i det. Först är man för lat för att gå i affärer så man beställer från nätet och sen när skiten kommer och det sitter åt helvete så är man för lat för att skicka tillbaka det. Ibland blir jag på riktigt irriterad på mig själv över hur lat jag är. Så ofattbart svårt att bara fixa till det också. Hur kan det vara det? Life of a pokerplayer osv.. Citera
Sladdafan Postad 6 November , 2013 Författare Rapport Postad 6 November , 2013 Haha, så jävla standard. Känner igen mig så grymt mkt i det. Först är man för lat för att gå i affärer så man beställer från nätet och sen när skiten kommer och det sitter åt helvete så är man för lat för att skicka tillbaka det. Ibland blir jag på riktigt irriterad på mig själv över hur lat jag är. Så ofattbart svårt att bara fixa till det också. Hur kan det vara det? Life of a pokerplayer osv.. Oftast är grejerna som ej passar mig för små. Ändå sparar jag dem i garderoben... kanske man krymper någon gång lixx. Jackan gick iväg igår iaf! Mvh stolt över sig själv Citera
Sladdafan Postad 6 November , 2013 Författare Rapport Postad 6 November , 2013 Hittat ett resmål att sätta upp på listan att besöka. Raja Ampat, Indonesien. Någon som har erfarenhet av det? Ser helt magiskt ut på bilderna! Dock kanske det kan bli lite långtråkigt när det är så litet om man stannar där mer än ett par dagar? Mer info: http://www.vagabond.se/artiklar/resmal/20130311/raja-ampat-paradisets-arkipelag-i-indonesien Citera
Sladdafan Postad 7 November , 2013 Författare Rapport Postad 7 November , 2013 Ska tydligen vara ett världsrekordförsök på gymmet om ett par veckor. 12h på löpband. Rätt fräckt ändå men fyfan vad jobbigt! MVH Glad om jag klarar 20 minuter Citera
Sladdafan Postad 8 November , 2013 Författare Rapport Postad 8 November , 2013 Blev askungen förra helgen med polaren som har en likadan. Blev hestafull. Dödsdålig dagen efter och klassiska bakfylleångesten och minnesluckor. Blir således nyktert i helgen med Gocart med ett skönt gäng sen hem till morsan o farsan för fars dag och kalkon! Citera
Sladdafan Postad 8 November , 2013 Författare Rapport Postad 8 November , 2013 Fick nyss ett mycket tråkigt sms av en polare. Deras hund som börjar bli gammal orkar inte mycket längre och de har beslutat sig för att låta honom somna in. Ska bort där och säga hej då ikv är tanken. Låter sjukt för att vara en polares hund men han har varit med länge och är den snällaste hunden jag vet. Innan någon kommenterar vad man gjort med pälsen så är pälsen så naturligt. Ovanlig ras som heter Bergamasco. Kvinnan i hushållet blev en gång stannad av en polispatrull när hon var ute och gick med hunden som ville ta in henne för djurplågeri... Citera
Katt3n Postad 8 November , 2013 Rapport Postad 8 November , 2013 Hittat ett resmål att sätta upp på listan att besöka. Raja Ampat, Indonesien. Någon som har erfarenhet av det? Ser helt magiskt ut på bilderna! Dock kanske det kan bli lite långtråkigt när det är så litet om man stannar där mer än ett par dagar? Mer info: http://www.vagabond.se/artiklar/resmal/20130311/raja-ampat-paradisets-arkipelag-i-indonesien Ser helt magiskt ut. Synd man inte kan hoppa av livet ett halvår eller så... Citera
Sladdafan Postad 9 November , 2013 Författare Rapport Postad 9 November , 2013 Gick upp 0815. Go cart kl 10. Länge sen jag körde och var verkligen skitkul! Brunchar på stan. Drar hem t morsan o farsan o sover 2 timmar innan vi ska käka o fira farsan en dag för tidigt. Gjorde en oreo mud cake och bjöd släkten på och fick bra betyg! Nu sitter jag i soffan och är för trött för att starta svs och ska sova. mvh trött pensionär89 Citera
Sladdafan Postad 10 November , 2013 Författare Rapport Postad 10 November , 2013 Biker Mice From Mars When three alien motorcycle riding mice are forced to leave their home planet of Mars thanks to the evil mining Plutarkians, they rebel against their enemies on planet Earth and the city of Chicago. http://www.imdb.com/title/tt0147752/?ref_=nv_sr_1 6,8 i betyg på IMDB. Låter fruktansvärt men kommer ihåg att jag gilla det när jag var liten... MVH Nostalgisöndag Citera
Sladdafan Postad 10 November , 2013 Författare Rapport Postad 10 November , 2013 Sitter och går igenom gamla mobilbilder på datorn. Hittar en ca 3 år gammal bild och blir som en semi-mini-quiz för gamla inbitna PFare. Gissa forumiten: Blurrat ansiktet för outning och ska tilläggas att forumiten ej har (enligt min vetskap) något med personen i bakgrunden att göra. Hon är säker jättesnäll men har som sagt inget med bilden att göra utan bara en tillfällighet. Skulle forumiten i fråga ha ngt emot bilden tar jag självklart väck den. Några gissningar? Citera
Zumsar Postad 10 November , 2013 Rapport Postad 10 November , 2013 Emilio15! Måste passa på att säga att din dagbok är väldigt mysig och läsvärd. Jag hade jättehäftig leksak med en av mössen som kunde skjuta pilar ur avgasröret Citera
Sladdafan Postad 10 November , 2013 Författare Rapport Postad 10 November , 2013 Emilio15! Måste passa på att säga att din dagbok är väldigt mysig och läsvärd. Jag hade jättehäftig leksak med en av mössen som kunde skjuta pilar ur avgasröret Tyty Mr. Zumsar! Emilio_15 är dock fel! Hint: Tröjan har det varit tal om innan här på pf Citera
Chofritz Postad 10 November , 2013 Rapport Postad 10 November , 2013 Haha, den där var enkel. Gissar att bilden är tagen på göta källare (ångest)! Citera
Sladdafan Postad 10 November , 2013 Författare Rapport Postad 10 November , 2013 Haha, den där var enkel. Gissar att bilden är tagen på göta källare (ångest)! Har man hängt i dagboksdelen ett par år så borde den inte vara så svårt. Har för mig det var lite snack om tröjan och vet den varit på bild innan. Göta Källare stämmer bra de Citera
Sladdafan Postad 11 November , 2013 Författare Rapport Postad 11 November , 2013 Opteron 10p till Slowboy! Kände du igen tröjan eller var det att Chofritz posta som avslöjade det? Citera
Sladdafan Postad 11 November , 2013 Författare Rapport Postad 11 November , 2013 Fortsätter PF-quizen. En forumit som haft agbok tidigare men den är nog nerlagd. Forumiten i fråga skulle börja äta frukt och testade, för honom, nya frukter. Vill minnas att Kiwi fick bra betyg, men han tyckte de var svara att skala. Vilken är foroumiten? Citera
Starfitter Postad 11 November , 2013 Rapport Postad 11 November , 2013 Var det inte smoggan? Eller var det han som hade en kontroversiell lösning på problemet Citera
Sladdafan Postad 11 November , 2013 Författare Rapport Postad 11 November , 2013 Var det inte smoggan?Eller var det han som hade en kontroversiell lösning på problemet Mr.SF kniper den dirr. Det var smooger som hade kiwiproblem Citera
Katt3n Postad 11 November , 2013 Rapport Postad 11 November , 2013 Kiwi är djävulens påfund. De går inte att raka med en rakapparat och om man provar med en rakhyvel så tar de smak av löddret. Mvh Nektarin ftw Citera
Sladdafan Postad 11 November , 2013 Författare Rapport Postad 11 November , 2013 Kiwi är djävulens påfund. De går inte att raka med en rakapparat och om man provar med en rakhyvel så tar de smak av löddret. Mvh Nektarin ftw MVH Kiwi delar man och äter med sked Citera
Recommended Posts