Poddna Postad 18 April , 2013 Rapport Postad 18 April , 2013 Dags att röra på sig lite! Har bokat innebandytid på Victoriastadion i Lund klockan 15.00-16.00 onsdagen den 24 April. Skicka gärna PM till mig om ni är intresserade. Planen är att starta upp det roligaste laget i stan till hösten! Vi kan spela både med och utan målvakt, helst med. Citera
schumme Postad 18 April , 2013 Rapport Postad 18 April , 2013 Fakk! Är på tjänsteresa utomlands. Spikad nästa gång! Citera
Setcho Postad 18 April , 2013 Rapport Postad 18 April , 2013 Jag kommer hem dagen efter men om du kör även nästa vecka så kommer jag gärna! Citera
GruGloG Postad 18 April , 2013 Rapport Postad 18 April , 2013 15-16, bah... Har fem simulatorpass den dagen så blir nog knas, hade utan tvekan visat mitt nylle annars. Citera
Poddna Postad 18 April , 2013 Författare Rapport Postad 18 April , 2013 Fakk! Är på tjänsteresa utomlands. Spikad nästa gång! Kommer bli fler gånger, förmodligen på en annan tid. Jag kommer hem dagen efter men om du kör även nästa vecka så kommer jag gärna! PMa gärna ditt nummer (gäller alla intresserade) och följ tråden så får ni all info om när det blir framöver. 15-16, bah... Har fem simulatorpass den dagen så blir nog knas, hade utan tvekan visat mitt nylle annars. Blir fler ggr! Kom gärna med förslag på tider som passar! Tänk på att det är hård konkurrens om tider mellan 17-22 tiden. 15-16 blir gto! Dyker upp! Härligt! Citera
starfruit Postad 18 April , 2013 Rapport Postad 18 April , 2013 Har en höggravid fru hemma, men låter kul så jag hoppas kunna dyka upp! Citera
Poddna Postad 22 April , 2013 Författare Rapport Postad 22 April , 2013 På onsdag kör vi! Ni som inte känner mig sen innan får gärna ett PM med ert nummer. Lite övrig info: Det finns klubbor att låna om man inte har en egen. Citera
Setcho Postad 1 Juli , 2013 Rapport Postad 1 Juli , 2013 Hur blev det med det här med innebandy i sommar Poddna? Flyttade ju precis till Lund enkom för att få spela innebandy. Citera
Recommended Posts