berghet Postad 13 April , 2013 Rapport Share Postad 13 April , 2013 Tänkte kolla intresset för andelsspel på dagens V75 där det är dubbeljackpot med runt 60 miljoner till ensam vinnare. Systemet som det ser ut nu består utav 1800rader och kostar 900 kronor. Tänkte bara köra två andelar där jag tar ena och säljer av den andra här, alltså 450kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 13 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2013 Spelstopp 14.30 Om det finns intresse kan jag även utöka systemet till tre andelarx450kr och stoppa in ett par skrällar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 13 April , 2013 Rapport Share Postad 13 April , 2013 Tar du starsdeg så tar jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 13 April , 2013 Rapport Share Postad 13 April , 2013 Jag gillar ju Snusarn så om du kör på 3x450 och tar Starsdeg kan jag också vara med på ett hörn. Vet knappt ens hur en häst ser ut i dessa sammanhang dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 13 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2013 Absolut, är snusarn med på 450x3 så kör vi på det! edit: 472krx3 hamnade systemet på med de hästar jag tänkt lägga till, fungerar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 13 April , 2013 Rapport Share Postad 13 April , 2013 Köööör! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
niiccoi Postad 13 April , 2013 Rapport Share Postad 13 April , 2013 Hur gick det för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 13 April , 2013 Rapport Share Postad 13 April , 2013 Fem friska rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 13 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2013 960 kronor att trösta oss med, kunde gått vägen med lite flax Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 14 April , 2013 Rapport Share Postad 14 April , 2013 vilka sprack ni i? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 14 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2013 vilka sprack ni i? andra och femte. var inne på att helgardera kallblodsloppet men valde att gardera upp beckman som jag tänkt spika istället. I andra var Spring break solklar vinnare om han inte fastnar bakom åkes häst som tröttnar, gjorde en jävligt stark avslutning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 14 April , 2013 Rapport Share Postad 14 April , 2013 Fan,vi fick 8 sexor och 128 femmor,missade på en som spelkonstruktören alltid brukar spela vinnare på,men tröttnat på att följa:-( Så e travet,satt ju o fantiserade om ny mc o grejer efter lopp fyra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 14 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2013 Fan,vi fick 8 sexor och 128 femmor,missade på en som spelkonstruktören alltid brukar spela vinnare på,men tröttnat på att följa:-( Så e travet,satt ju o fantiserade om ny mc o grejer efter lopp fyra miss i femte också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 14 April , 2013 Rapport Share Postad 14 April , 2013 Köper gärna in mig om det vankas spel en annan helg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 14 April , 2013 Rapport Share Postad 14 April , 2013 miss i femte också? Japp,kallbloden. Han har spelat Pärlan regelbundet,tröttnat och givetvis vinner den då. Redan 1000 kvar,när jag såg hur fin resa han fick såg jag mc-drömmarna gå upp i rök,allt enligt lagen om alltings jävlighet:twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 14 April , 2013 Rapport Share Postad 14 April , 2013 Japp,kallbloden. Han har spelat Pärlan regelbundet,tröttnat och givetvis vinner den då. Redan 1000 kvar,när jag såg hur fin resa han fick såg jag mc-drömmarna gå upp i rök,allt enligt lagen om alltings jävlighet:twisted: Menar Lärkan......var fan fick jag Pärlan ifrån?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nstradamus Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 Filar ni på något system till helgen? Ser ut som det kan bli en spännande och svår omgång så hade varit kul med lite tankar om loppen alternativt om det blir bolagande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts