Zurrano Postad 6 April , 2013 Rapport Share Postad 6 April , 2013 Tjena jag undrar om det betalas ut några bonusar eller att man får ngt om man har fått en stjärna och ligger rätt högt rankad ? Jag har nämlingen en stjärna och tjänat bland dom bästa på nivån jag spelar för detta året . Man får inget för det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spelare_ Postad 6 April , 2013 Rapport Share Postad 6 April , 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zurrano Postad 6 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2013 haha nee bara en ren undring för såg det igår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkw90 Postad 6 April , 2013 Rapport Share Postad 6 April , 2013 Tjena jag undrar om det betalas ut några bonusar eller att man får ngt om man har fått en stjärna och ligger rätt högt rankad ? Jag har nämlingen en stjärna och tjänat bland dom bästa på nivån jag spelar för detta året . Man får inget för det eller? VIlken nivå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zurrano Postad 6 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2013 Låg nivå men vet du om man får ngn bonus eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pele08 Postad 7 April , 2013 Rapport Share Postad 7 April , 2013 Låg nivå men vet du om man får ngn bonus eller liknande? nej du får ingen bonus eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strappa Postad 7 April , 2013 Rapport Share Postad 7 April , 2013 Låg nivå men vet du om man får ngn bonus eller liknande? Nja. Det borde inte ge några andra effekter än att ingen som sharkscopar dig vill spela mot dig mer än nödvändigt. Om de spelare som du vinner mest av upptäcker detta när dom sharkscopar dig är det nog inte så bra. Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
en_stor_keps Postad 7 April , 2013 Rapport Share Postad 7 April , 2013 Vilka hade du tänkt dig skulle betala ut den eventuella bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zurrano Postad 7 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2013 haha nvm stäng den här tråden nu inser att de var en rätt trög fråga ville bara dubbelkolla =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts