WannaSeeMyPig Postad 4 April , 2013 Rapport Postad 4 April , 2013 ~ 40k dulls stars (med RB)~ 130k sek svs ~ 100k händer överlag ~ on phase SNE nöjd, check grönt år 1 time Grymt! Har du dagbok här eller PG&C på 2+2? Citera
Longple Postad 4 April , 2013 Rapport Postad 4 April , 2013 har blog på longple.liquidpoker.net men inte bloggats så mkt de senaste månaderna : ) Citera
narcissist Postad 4 April , 2013 Rapport Postad 4 April , 2013 +12k på svs 0.5/1, ca 35k händer Grymt. Hur grunda "downswings", inom enorma citattecken, har man med den winraten? Citera
spelare_ Postad 4 April , 2013 Rapport Postad 4 April , 2013 Grymt. Hur grunda "downswings", inom enorma citattecken, har man med den winraten? En abnormt hög winrate når du inte med ett lågvariansspel, just saying. Varians är bra för dig säger de lärda! Citera
narcissist Postad 4 April , 2013 Rapport Postad 4 April , 2013 En abnormt hög winrate når du inte med ett lågvariansspel, just saying. Varians är bra för dig säger de lärda! OK. Men på 35k händer kan man väl undgå djupare downswings även med ett lösare spel? Citera
spelare_ Postad 4 April , 2013 Rapport Postad 4 April , 2013 OK. Men på 35k händer kan man väl undvika djupare downswings även med ett lösare spel? Självklart. Ville bara poäntera att en hög winrate och variansfritt spelande inte korrelerar, vilket jag utläste av din post att du trodde. Citera
SasaMatic Postad 4 April , 2013 Rapport Postad 4 April , 2013 utan den minsta tvekan, blinkfritt. 35k händer är inte mkt sen känner jag mig förövrigt tvungen att säga att när du säger djupare downswing så är det helt omöjligt att tyda vad du menar med det Citera
Poker1337 Postad 5 April , 2013 Rapport Postad 5 April , 2013 Självklart. Ville bara poäntera att en hög winrate och variansfritt spelande inte korrelerar, vilket jag utläste av din post att du trodde. Det gör det garanterat. Citera
Recommended Posts