alex3991 Postad 25 Mars , 2013 Rapport Share Postad 25 Mars , 2013 Tjena! Sett flera inlägg om poker i Helsingborg och sett att alla pratar nästan om Katslösa poker. Det jag vill ha är lite mer info om klubben, hur reggar man sig osv. MVH Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 25 Mars , 2013 Rapport Share Postad 25 Mars , 2013 Tjena! Sett flera inlägg om poker i Helsingborg och sett att alla pratar nästan om Katslösa poker. Det jag vill ha är lite mer info om klubben, hur reggar man sig osv. MVH Alex Tjena alex! katslösa ligger utanför rydebäck och har lir varje onsdag! verkar inte som jag kan pma dig så du får adda mig på skype om du har så kan jag ge dig mer info där rasmuslowdell heter jag på skype Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KvastN Postad 25 Mars , 2013 Rapport Share Postad 25 Mars , 2013 Vad för spel och form? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 25 Mars , 2013 Rapport Share Postad 25 Mars , 2013 Vad för spel och form? 300krs turnering 8k startmarker och 15minuters blindsnivå, efteråt brukar det bli 5/5 texas cashgame Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alex3991 Postad 29 Mars , 2013 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2013 Tjena alex! katslösa ligger utanför rydebäck och har lir varje onsdag!verkar inte som jag kan pma dig så du får adda mig på skype om du har så kan jag ge dig mer info där rasmuslowdell heter jag på skype Tack så mkt för infon! addar dig på skype! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dowgeno Postad 4 November , 2013 Rapport Share Postad 4 November , 2013 Är det enbart onsdagar som det spelas? Inget spel på helgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts