gorillai Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Menade mer att jag kritiserar folk whinar etc när jag gör det extremt mycket. Rätt svårt att få medhåll om en sån sak när man beter sig rätt vidrigt själv. Men nu är det över här, slängde bara in detta. Ska förklara en sista gång för dig i pm när jag har tid då du nu verkar vilja detta. Du förstår ju fortf ingenting av det jag säger verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 popcorn.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evergrey Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Micros <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kolle11 Postad 11 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2013 Micros <3 Går direkt in på andraplats på årets citatlista. Dock tror jag inget kan överträffa citatet om att värva 0707 till skånska spel var som att värva aspas till Pool... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 Seriöst, nu har erat pinsamma tjafs resulterat i att jag blev av med en stjärna i min db. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 Tydligen skall någon ha försökt sno min iPhone inatt/imorse men en av de som bor i rummet skall ha stoppat det. Jag kanske skall sluta lägga plånbok, pass, macen, ipaden och iphonen så jävla synligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heroxz Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 Tydligen skall någon ha försökt sno min iPhone inatt/imorse men en av de som bor i rummet skall ha stoppat det. Jag kanske skall sluta lägga plånbok, pass, macen, ipaden och iphonen så jävla synligt. nsh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 nsh Glömde Dsquaredjeansen samt Burberrytrenchen!!! Systemkameran samt GoPron. Har nog sagt allt av värde i väskan nu :S:S:S Fu din PLOdonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 Förövrigt ni juridikfolk som ändå flockas här på PF. Vad är det som gäller om något snor t.ex. min dator ur mitt rum på hostelet? Det är ju låst, men det hjälper ju inte om någon på "insidan" snor direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 Förövrigt ni juridikfolk som ändå flockas här på PF.Vad är det som gäller om något snor t.ex. min dator ur mitt rum på hostelet? Det är ju låst, men det hjälper ju inte om någon på "insidan" snor direkt? Nu är jag visserligen inte en av dessa "juridikfolk" men skulle säga det går under vanliga hemförsäkringen? Brorsan blev bestulen på sin dator av hotellpersonalen i Paris en gång och då gällde det åtminstone. Kanske dum liknelse men alltid nåt! Om det skulle vara så att det inte gör det så får man ju fabricera ihop en story så det täcker, inte konstigare än så imo! Blev personligen inte bestulen på någonting alls under mina 2 månader i Aussie, så generellt är nog backpackers hyfsat ärliga enligt mina erfarenheter för jävlar vad lätt det vore att bara gå loss! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 Mjo, men antar att det är skillnad på hotell och hostel? Eller, jag venne! Haha ja, jag har som sagt allt av värde liggandes synligt (jag är en idiot) och jag sover ju som en stock så folk hade ju kunnat plocka på sig vad som helst utan att jag märkte något. Nae fyfan, oärliga människor är vidriga! Jag har fan aldrig ens snattat :oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 in b4 SF-facit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 Eftersom krmjaow och gorillai drog ner standarden på min db så fortsätter jag microbråket. Fred$ter är så jävla kass, någon som kan bevisa att den kassa idioten är vinnande? Helt underbart när han sedan whinear i chatten när hans kassa spel går åt helvete. Luckyleffe är även en cunt utan dess like som slowrollar! /my couple of cents Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
holman123 Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 Mod, byt namn på denna dagbok till "En whinedagbok med en smula poker", tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 Mod, byt namn på denna dagbok till "En whinedagbok med en smula poker", tack på förhand. Du, om du inte skeppar hem minst 20k$ i helgen när ja har stejkat dig så kommer du få se på whine! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
holman123 Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 Fast Blomman.... 6.5% av $20k blir inte så mycket... typ $1,3k... räcker la till 2-3 utgångar? Gustav tyckte jag skulle vinna $300k, hade la varit tråkigt. Kommer jag 13onde tredje gången gilt i en stor sunday-mtt så kommer DU få se på whine... kommer bomba sönder skype, fb samt din mobil... och det vill du inte vara med om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 3.000.000$ or gtfo imo. Std att vakna upp och ha 2423 missade fyllesamtal och 1000 fyllesms där du skriver "kom till park lane!!!!". Idiot. Stänger av mobilen tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
holman123 Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 Hahahahah men senaste gångerna är det fan du som skrivit det! Känns det inte jävligt hedrande att jag lägger mina 3 första post här i din db!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 Eftersom krmjaow och gorillai drog ner standarden på min db så fortsätter jag microbråket. Fred$ter är så jävla kass, någon som kan bevisa att den kassa idioten är vinnande? Helt underbart när han sedan whinear i chatten när hans kassa spel går åt helvete. Luckyleffe är även en cunt utan dess like som slowrollar! /my couple of cents vad menar du med det? posta gärna hand etc, tror inte jag sagt något vid borden idag ens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 vad menar du med det? posta gärna hand etc, tror inte jag sagt något vid borden idag ens Nja, du skrev "Du springer bra som vanligt ser jag". Var mest tiltad. Fattar förövrigt inte dina sizes i 3b/4bettade potter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 Nja, du skrev "Du springer bra som vanligt ser jag".Var mest tiltad. Fattar förövrigt inte dina sizes i 3b/4bettade potter? När var detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 När var detta? 3h sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 mkt bråk i denna dagbok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 3h sen Okej, hade ju inget med dig att göra iofs. Var mest pga att han fick avsluta vårat vevande dagen innan med att dra ut (vilket även jag gjorde den dagen) sen radade upp några händer mot mig direkt idag, brukar dock inte skriva så mycket i chatten.. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
holman123 Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 Nu tycker vi tar varandra i handen och sjunger "We shall overcome" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts