Partneransvarig Postad 27 Februari , 2013 Rapport Share Postad 27 Februari , 2013 Vi vet att många av våra medlemmar efterfrågat en exklusiv satellit till Sunday Millions 7års-jubileum, och PokerStars har nu hörsammat denna önskan! På lördag klockan åtta körs en turnering exklusivt för oss på Pokerforum.nu och Poker.se. I potten ligger fem biljetter till söndagens Sunday Million adderat, till ett totalt värde av $1075! Namn: Poker SE Sunday Million 7th Anniversary (#691975302) Tid: lördag 2 mars klockan 20:00 Adderat till potten: Fem biljetter till Sunday Millions sjuårsjubileum 3 mars ($1075 i totalt värde) Lösenordsrebus: förstaärwandraärutredjeärwfjärdeäru femteärdsjätteärbsjundeärw Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UplayUpay Postad 28 Februari , 2013 Rapport Share Postad 28 Februari , 2013 Den har ju varit annonserad sedan sjukt länge tillbaka. Den har även manuellt flyttats en gång fram till tors 28/2 kl20. Det enda som har efterfrågats är lösen till turren. Nu är den borttagen och du låtsas som att "pokerstars hört eran bön" om en miljonsatellit som alltså redan fanns. Missförstå mig rätt här nu, alla biljetter och extra cash är verkligen uppskattat men ffs ge mig lite framförhållning!!! Trots att man tjatar värre än ens egen kärring och är ute i god tid med frågor/undringar så får man inget jävla svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blää Postad 28 Februari , 2013 Rapport Share Postad 28 Februari , 2013 Är den "landsspärrad" denna gång eller blir det att trängas med 8 östeuropeer vid bordet som vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 Februari , 2013 Rapport Share Postad 28 Februari , 2013 1/3 Medlemssatellit till Sunday Million 7th anniversary Tid: lördag 2 mars klockan 20:00 Jag eller du som är trött? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UplayUpay Postad 28 Februari , 2013 Rapport Share Postad 28 Februari , 2013 Är den "landsspärrad" denna gång eller blir det att trängas med 8 östeuropeer vid bordet som vanligt? Sverige,Norge,Danmark och Finland får vi stå ut med men annars ska det vara låst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badabing499 Postad 1 Mars , 2013 Rapport Share Postad 1 Mars , 2013 Barn och sambofri... Jag spelar definitivt... skulle man vinna en biljett får man väl stå ut med att vara trött på måndagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mozzarellazz Postad 2 Mars , 2013 Rapport Share Postad 2 Mars , 2013 jag fattar inte rebusen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Live2012 Postad 2 Mars , 2013 Rapport Share Postad 2 Mars , 2013 Vart i Lobbyn är Satten?? letar men hittar inte Rebusen fattar man inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts