Gå till innehåll

Mexiko, Puerto Vallarte i någon månad i sommar


Recommended Posts

Hej hej

 

Tänkte dra mig i sommar till mexico, känner en mexikan som jag sa mina preferenser till och om han kunde tipsa mig till något ställe. Puerto Vallarta sa han skulle passa.

 

Tänkte dra mig dit en månad eller mer i sommar och tänkte först åka själv men sen kom jag på att det nog vore enklare o trevligare med lite sällskap, går ju att träffa folk osv men kan ju vara trevligt i början med tanke på säkerhet o annat. Typ kanske man inte vill hoppa i havet själv när man har plånboken jämte, har man laptopen med sig för att grinda kanske man skulle föredra ett dubbelrum före en dorm osv osv.

 

Om någon är sugen får ni gärna säga till. Om någon förresten har tips på hur man lättast o billigast flyger till mexiko får ni gärna säga till. Momondo, prisjakt o andra jämförelsesajter fungerar sämre på längre resor verkar det som då jag vet att man kan flyga dit relativt smärtfritt för 7-8k iaf medans dessa sidor ger mig priser från 10,5k samt att det också tar 48 timmar varje resa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...