Gå till innehåll

Välkommen till Bikten.


bikty

Recommended Posts

Tjabba, tjena, hallå!

 

Jag är en snubbe ifrån den sköna staden Helsingborg. Jag tänkte börja föra en "Pokerdagbok" för att höja motivationen till att spela mer poker och förhoppningsvis bättre poker. jag kommer slänga upp lite grafer och en del hand historik. jag analyserar gärna och ofta så släng iväg ett par rader för lite go feedback! För tillfället håller jag till på Svenska spels poker klient under namnet "Bikten", där jag för det mesta håller till på nano nivåerna /1,/2,/4..

 

Välkomna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Landskronabo. Tycker det finns en hel del att välja på nu faktiskt.

Beror ju på vad man är ute efter dock :)

 

aha, i see. dem klubbarna jag känner till spelar mest "tramsiga" games.. 5korts omaha osv. jag lirar gärna dealers choice med texas/omaha. vad brukar du lira för något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aha, i see. dem klubbarna jag känner till spelar mest "tramsiga" games.. 5korts omaha osv. jag lirar gärna dealers choice med texas/omaha. vad brukar du lira för något?

 

Håller med om bingospelen 5-korts omaha etc, går inte dit mer heller...

 

Det finns 5/5 texas djupstackat på 2-3 olika ställen, stackar mellan 500-10k. Det ena öppnade upp bara för ett par veckor sen och det andra är gammalt lite utanför Hbg, Katslösa om du vet var det är.

 

Speldagar är olika, men mån, ons, fre är det spel nu vad jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med om bingospelen 5-korts omaha etc, går inte dit mer heller...

 

Det finns 5/5 texas djupstackat på 2-3 olika ställen, stackar mellan 500-10k. Det ena öppnade upp bara för ett par veckor sen och det andra är gammalt lite utanför Hbg, Katslösa om du vet var det är.

 

Speldagar är olika, men mån, ons, fre är det spel nu vad jag vet.

 

Det låter soft. Katslösa har jag varit på ett par ggr.. men för det mesta har det varit turneringar jag lirat där. Man kanske får kolla läget igen då. var i hbg har dem nya klubbarna öppnat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...