Lassis Postad 3 Februari , 2013 Rapport Share Postad 3 Februari , 2013 Tänkte mest höra om nån har erfarenhet av sajten. Det verkar ju va bra folk som håller den, men har den kommit igång ordentligt eller ligger den i startfasen fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 3 Februari , 2013 Rapport Share Postad 3 Februari , 2013 Bra diskussioner men för mycket mtt och 9max videos tyckte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 Februari , 2013 Rapport Share Postad 3 Februari , 2013 Tycker den är bra, kollar mest mtt-videor. Kommer mycket nya videos men vissa stora namn har inte gjort så många än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Travbana Postad 3 Februari , 2013 Rapport Share Postad 3 Februari , 2013 Tycker inte det är värt dom $99 dom ska ha i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spelare_ Postad 3 Februari , 2013 Rapport Share Postad 3 Februari , 2013 Jag är medlem sen någon månad och är supernöjd. Jag tycker det har släppts lite för lite filmer som gräver ner sig djupt i teorin, fast så har det väl alltid varit på amerikanska coaching-sidor. They like teh explo Jag har i vilket fall fått 2 rejäla aha-moments av deras videomaterial, samt fått ett antal spots genomgånga av duktiga omahaspelare, så dem där $99 i månaden har ju betalt sig många gånger om redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts