Gå till innehåll

Rahm93 springer Down Under


rahm93

Recommended Posts

Mycket bra inlägg!

 

Har pratat med honom och hoppas att det kombinerat med aktiviteter utanför droger osv hjälper.

 

Nytt problem dock, hade sökt till Chalmers i höst men har inte hittat någon lägenhet och mycket annat som hindrar mig från att flytta dit för att läsa. Sökte även ett par ekonom-utbildningar här i Umeå som prio 2-3 men blev endast antagen till Chalmers och struken från resten. Gissar på att de inte kommer ta in några sena anmälningar till ekonom-programmen då de är rätt populära.

 

Kan jag överklaga beslut på något sätt om jag kan styrka att jag inte kan närvara utbildningen i Göteborg? Rent spontant känns det ju som att jag är körd dock?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tror inte det går att göra något tyvärr. Har du kollat utanför centrum? Finns ju massor med mindre orter med bra förbindelser utanför Göteborg där det finns gott om lägenheter. Vad sökte du på chalmers btw?

 

Btw du får mig att känna mig ambitiös när jag inte har ens funderat/kollat på lägenhet öht :-( ..

 

En sak jag inte riktigt har förstått, om jag tackar nej till en utbildning och väljer att söka ett av min senare val som har blivit strukna. Kommer man före alla som man har bättre betyg då? Så om någon rent teoretiskt är första reserv, så kan jag tacka nej och gå rätt förbi henne/honom om jag har bättre betyg/hp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte det går att göra något tyvärr. Har du kollat utanför centrum? Finns ju massor med mindre orter med bra förbindelser utanför Göteborg där det finns gott om lägenheter. Vad sökte du på chalmers btw?

 

Btw du får mig att känna mig ambitiös när jag inte har ens funderat/kollat på lägenhet öht :-( ..

 

Industriell Ekonomi. Mjo får fundera över det ett par veckor nu och se hur jag gör. Så klantig man kan vara :oops:

 

Ganska tiltad atm, men det löser sig väl. Mer anledningar än bara lägenhet som håller mig kvar i Umeå atm iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...